Jyvässeudun äidit vol. 2

pikaiseen vaan.. mä voisin järjestää tapaamista ensi viikolla meillä!! :wave: noi kahvilatapaamiset on ihan jees..mutta, miika ei ainakaan viihdy enää hetkeekään (onko se joskus viihtynyt!?) paikallaan sylissä. varsinkaan jos mä istun!

eli ehdotelkaa päivää, mulle käy mikä tahansa, samoiten aikoja!! ja ketä olis sitten tulossa??

ipulle laitan yv:nä mun puh.numeron jos haluut tulla/soitella/kirjotella.. =)

nyt poika unille! ja mamma kans, miika nimittäin heräs viime yönä 4.45...
 
Tapaamisesta, mulle kävis tiistaina :) Ja nunnukka, tervetuloo mukaan vaan minun puolesta. Omasta puolesta voin sanoa etten vielä ole tavannut muita kuin Miljan, että tuntemattomia kaikki muut ovat minulle tosielämässä :LOL:

Iskä hoiti Ainoa viime yönä, lähti sitten kiukkusena yli tunti sitten koiran kanssa pihalle :whistle: Oli vissiin isän unet jääneet lyhyviksi, mutta äippä nukkui pitkästä aikaa hyvin :)
 
Voisinpa tännekkin kirjoitella, tulee vielä kirjoitettua tuonne odottajien puolelle, vaikka en enää raskaana olekkaan :)

Eli tosiaan täältä löytyy 28 vee mamma poikineen, pojat 1v10kk ja 7viikkoa ja rapiat päälle.

Tapaamista on näköjään täälläkin kaavailtu, itse ehdottelin sitä tuolla odottajien puolella. Siellä on muutomia äitejä joiden kanssa ollaan miitinkiä pidettykin.

Vaunutteluseuraa saa myös minusta, mielellään lähden lenkkeilemään. Mandorille taisinkin jo luvata vaunutteluseuraa kunhan palailen takaisin kotiin täältä lomareissusta. Meidän pihasta pääsee suoraan rantaraitille, joten siellä tulee lenkkeiltyä, eli saa pyytää seurakseen ken haluaa.

Nunnukka, kyselit ryömimään opettelusta. Meillä esikoinen oppi ryömimään 5kk ikäisenä. Nousi tukea vasten seisomaan 6kk ikäisenä ja sitten lähti konttaamaan. Lähti itse kävelemään 9kk ikäisenä. Eli vauhtia on meillä riittänyt, saas nähdä onko pikkuveljensä yhtä vilkas tapaus. =)
 
Hei!
Minutkin voisi tuonne listalle päivittää, eli pikkumies syntynyt 07/09 :heart:, Palokassa asutaan ja oma ikä 24 v. Aikaisemmin olen harvakseltaan tuonne odottajien puolelle kirjoitellut mutta kaipa aika pikkuhiljaa siirtyä tällä puolelle :)

Meilläkin pitäisi kohta alkaa ristiäisiä suunnittelemaan, ainoa asia joka on päätetty niin on nimi ja vieraslista mutta jostainhan sitä on aloitettava..
 
Moikka!

Mulle kävis alkuviikosta kahvittelu parhaiten! Eli mukana ollaan.

Ens viikolla tosiaan palaan töihin niinkun oikeesti ja rallithan ne tietty on eli monta yötä töissä. Eikä hajuakaan millonka meinaan nukkua kun ei laiteta Sisiä kuitenkaan hoitoon kun mahdollisesti lokakuussa..
Häät meni kivasti. Ei mitään ongelmia tullut koko päivänä eli kaikki sujui niinkun oli suunniteltu. Ruoka riitti ja ihmisillä oli mukavaa!
Häämatkallahan mä kavin sitten tuolla keskussairaalassa, ottivat munuaisesta koepalan. Tuloksia pitäs tulla elokuun lopulla. Et saa nyt nähdä mitä elämä tuo tullessaa. Voi olla ettei toista lasta aletakkaan tekemään sillon kun halutaan vaan sillon kun lääkäri antaa luvan..

Sisille on nyt tullut 6 hammasta noi neljä tuli kaikki ihan viikon sisään ja kyllä niitä useempi viikko tehtiin välillä kiukkuillen ja heräillen. Sisi oppi konttaamaan kolmeviikkoa sitten ja samalla viikolla alko nousee seisomaan. Et kyllä nyt riittää tekemistä. Vähän vielä opettelua olla sen kanssa yksinkotona kun mies oli tossa lomalla ja palas nyt töihin.

Ensi viikkoon siis..
 
Ihan pikapikaa

Täällä varmaan alkaa kohta hampaita tulla, kaikki mahdollinen menee suuhun ja puree ikenillään :D Sattuu ihan jos vie oman sormen suuhunsa. Ja ryömimistä harjoitellaan kovasti :) Muutto lähenee, kivaa säätä vaan luvassa lauantaina, vettä taitaa tulla taivaan täydeltä

Mutta nyt pyykinlevitykseen. Ensi viikkoa odotellessa...
 
No niin, vihdoinkin pääsin tänne asti kirjoittaan..

Eli sovitaanko tiistai 28.7.?? Mihis kellon aikaan? Meille periaatteessa ihan sama, koska tiedän aina vasta aamulla, mihin aikaan Miika nukkuu..riippuen moneltako herää aamulla. Meillä on maanantaina rokotus, että toivottavasti ei tule pahempia oireita..ei ainakaan aikaisemmin ole tullut.
Nunnukka ehdottomasti mukaan!! On mukava saada uusiakin naamoja, mandor ja nessukin on uusia. Voisin laittaa tästä tapaamisesta odotuspuolelle ilmoituksen jos sieltä joku innostuisi.

Eli Mandor, Nunnukka, Nessu, Blackjoy, Jenksu ja Ippu tulossa.
Tuletko Halinalle?
 
Ainiin.. jättäkää autoja tällä kertaa tuonne tien laitaan. Talo on saanut moitteita, kun autot ajaa tänne etupuolelle jalkakäytävää :ashamed: Eli jatkatte sitä Niitynpääntietä eteenpäin ja jätätte autot tien laitaan tähän rivitalon kohdille. Uusille laitan ajo-ohjeita.
 
laitoin miljalle yv:tä,oikein kaksin kappalein :LOL: meille on varmaa kans tulossa hampaita,on poika ollu niin kiukkua täynnä välillä :kieh: tiistaina meillä oli 5kk neuvola, saku oli 60.7cm pitkä ja paino 5065g. meidän pikku kirppu :heart: käytiin me sairaalassa tutkimuksissakin ton pienikokoisuudne takia,mu ei ne mitään vikaakaan tohon pienuuteen löytänyt..saku paino kuitenkin 4kg syntyessään ni ei oo kyllä liikaa painoa tullu :LOL: ihanaa,meillä ei tuu ollenkaa lämmintä vettä suihkusta ku sieltä oli joku putki katkennu :attn: toivottavasti maanantaina saadaan siihen uus putki.. onneks oli tänää saunavuoroni pääs ees pesulla käymään :LOL:

ootteko te antanu teidän lapsille vellejä? jos ootte ni minkä takia? me ei olla niitä kokeiltu ja mun sisko työntäis niitä vellejä koko aja meille,jos vaikka puhun että saku on ollu tosi äkänen ni neuvoo alkaa antamaan velliä, herranjumala, kai mä nyt tiiän ite et millon mun lapsella on nälkä.tuntuu et se ois joku ihme aine mikä auttaa vaivaan kun vaivaan..
 
Hellou.. Pikaseen tulin ilmottelee et me lähdetään tänään pielavedelle kaverin mökille ja palataan tiistaina.. Eli ei varmaan tulla kahville jollei sitten olla ihmisten aikaan jo tultu takasin. Eli ehkä tulen ehkä en. :)
 
Samaa minäkin kyselen kuin mandor, eli onko mitään tarkkaa aikaa milloin tavataan huomenna?

Voisin tulla poikien kanssa mukaan tapaamiseen. Saas nyt nähdä viihtyykö tuo meidän vilkas 1v10kk pienempien kanssa, mutta tullaan nyt ainakin käymään. :)

Nunnukka89: Minä en antanut esikoiselle mitään vellejä, siirryttiin suoraan puuroihin. Varmaan samalla lailla teen tämän pikkukakkosen kanssa.
 
Ei oo kukaan ehdotellut mitään aikaa, joten sanotaan vaikka, että kello yksitoista. Toivottavasti nyt kaikille tuo käy.. Eikä toi aika taas ole ihan justiinsa..että jos kerkee niin voi tulla aiemmin tai jos myöhästyy, ei haittaa. Täällä me ollaan jokatapauksessa! =) Eli huomiseen siis Ippu, Nessu, Mandor, Nunnukka, Blackjoy ja Halinalle! Jenksuhan ei ollut ihan varma.

Nunnukka: Me ollaan annettu Miikalle vellejä heti kolmen kk:n iässä (silloin aloitettiin myös kiinteät). Ihan siksi, jos ne olisi parantaneet yöunia, mutta eipä juuri vaikutusta ollut. Nyt annan vellin vieläkin illalla nukkumaan mennessä, vaikka olisi puuroakin syönyt. Miika ei nimittäin syö sitä puuroa kuin pari lusikallista, niin se on vähän yhtä tyhjän kanssa.

Jep..mutta siivousta jatkamaan :D
 
jättää ihan suosiolla ton poitsun isänsä kans kotia ku sille on tulossa niit ähampaita ni viitti tuua sitä teille äkkäilee :D ja saapahan tuo ukon lurjus viettää sitä laatuaikaa poikasa kans,tosi laatuaikaa ku toinen huutaaa 5min välein :LOL: jos nousis se arvostus pikkuse eikä enää valittais ku ei oo ruoka valmiina ku se kotiin tulee jne :kieh:
elle ine hampaat nyt sit puhkeis ja poju rauhottuis :)

joo meilleki neuvolassa sano et kannattaa antaa vellejä et yö unet paranee,kuinhan paljon ton pojan pitäis sit nukkua ku se nukkuu 8-9h putkeen öisin.. ja puuroo mäki oon nyt antanu :)
 
Juu yritetään huomenna yhentoista maita tulla,luultavasti menee kuitenki lähemmäks kahtatoista ennenkun ennätetään.. Porukat on reissussa ja oon luvannut aamulla käydä koirat lenkittää ja ruokkimassa,mutta tuskin siellä nyt hirveen kauaa menee.. Meillä vaan noi heräämiset harvemmin ennen yheksää tapahtuu.. Tuossahan tuo neiti vieläkin hereillä kukkuu.. Että tuskinpa on huomennakaan kovin varhainen aamuherätys luvassa... Mutta huomiseen!
 
Kiitoksia vaan sinulle Milja tapaamisen järjestämisestä =)
Oli mukavaa nähdä uusia äitejä ja lapsosia.
Meillä isompi herra nukahti päikkäreille vasta puoli kolmen aikaan. Pienempi isäntä söi ja nukahti samoihin aikoihin veljensä kanssa ja vetelee sikeitä vieläkin.
Itse kävin äsken tunnin käsihoidossa/manikyyrissa, isukki hoiti mukuloita sen aikaa. Olin ihan varma että pikkuinen herää huutamaan ruokaa/tissiä sillä aikaa kun olen poissa, mutta nukkuu edelleen. Mutta nyt syömään miehen tekemää kanapastaa ennen kuin vaavi herää syömään.
 
KIITOS munkin puolesta! oli kivaa ja mukavaa oli nähä uusiakin ihmisiä, vaikka siis kyllä teitä vanhojakin on aina oikeesti mukava nähä :LOL: (nii ettet Milja ottanu tosissas mun puheita :D )

Meillä Niklas nukku automatkan ja ne oliki päivän ainoat päikkärit! Oliki sitte niin väsynyttä miestä että on nukunu ku tukki 7:stä! Ei ollu tietookaan edellisiltojen hirveestä showsta ennen nukahtamista! Minä tässä sitten siivoilin ja leivoin vielä kinkku-aurajuustosarvia :p Ihan pakko on jokunen maistaa vaikka ne on tarkotettukin mun kavereille, jotka tulee huomenna kylään =)

Jep, mutta hyvät yöt kaikille ja koitetaanhan nähä taas piakkoin!

 

Yhteistyössä