Hakutulokset

1. A

Imetyksenvastustajat/häpeäjät

:wave: kätevää! B)
  2. A

mun vauvat ovat syöneet n. kahden tunnin välein, että siinä ei imetysten välillä juuri minnekään olisi ehtinyt, jos en olisi imettänyt joskus "lennossa" ja monesti olen syönyt lapsi rinnalla. Aivan sama onko rinnalla vai muuten vaan sylissä..
  3. A

niin SINÄ et ymmärrä. on paljon, paljon asioita, jotka varmasti vaivaannuttavat ihmisiä, mutta kaikkien mieliksi ei voi aina toimia. ja jos joskus vielä saan lapsia, imetän juuri sillä hetkellä, missä lapseni ruokaa tarvitsee, olin missä tahansa. hyvää siedätyshoitoa noille...
  4. A

ja SINULLA ei riitä ymmärrys imettäjille...
  5. A

:o ihanko totta? millä gallupilla tai todennäköisyyslaskennalla tuo on tehty? minä olen täysimettänyt lapsiani 10 ja 11 kk ikäiseksi. ei yhtään mennyt tuttelia.
  6. A

näinpä ! :D :saint:
  7. A

koska minä EN KÄSITÄ mitä vaivaannuttavaa siinä voi olla. en minä rintojani ole esitellyt , vaan lapseni nälän tyydyttänyt. se on ihan sallittua. ja jos ja kun kukaan ei kerran näe naisen rintoja niin mitä vaivaannuttavaa siinä on. aivan sama, jos äidillä olisi kädessä tutteli-pullo.
  8. A

en ole ikinä nähnyt että nainen imettää ILMAN PAITAA :o
  9. A

imettäminen on vauvan syöttämistä. vaivaantuuko ihmiset kun äiti kaivaa esille Tutteli-pullon? sairasta on mielestäni myös verrata imetystä p-askantamiseen ja p-aneskeluun. (en tarkoita sinua SolAngel, vaan viittaan tuohon aiempaan ketjuun)
  10. A

mitä vaivaannuttavaa on siinä että vauva syö?? Tänään, 07:59 mammamia (vierailija) mielestäni ihan oikein tarjoilijalta. kaikki eivät pidä siitä että imetetään julkisella paikalla, vaikka kuinka piilossa paidan alla vauva olisi syömässä. Toiset vaan vaivautuvat kun tietävät mitä tapahtuu...
  11. A

G: Imetätkö ravintolassa?

imetin. Juuri siinä paikassa kun vauvalle tuli nälkä. Ravintolassa, kahvilassa, puistonpenkillä, Stockalla istahdin tuolille keskelle vaaterekkejä ja Ikealla sama, ja olen myös kävellyt tavaratalossa lapsi rinnalla. Kukaan ei ole katsonut pahasti, tai jos on, se on hänen häpeänsä. Tissiä en...
  12. A

ravintolan tarjoilija tuli huomauttamaan imettämisestä!

no kyllä kai vielä saa SYÖDÄ julkisella paikalla ???!!! :o eikai kukaan uhmalla imetä, vaan silloin kun lapsella on nälkä :headwall: :headwall: ja voisko joku ystävällisesti kertoa MIKÄ ihme siinä on niin vastenmielistä nähdä äiti imettämässä, jos rintaa ei näy??!!
  13. A

orgasmista tuli mieleen..

:laugh: idiootteja!
  14. A

Voiko ihminen olla täysin ilman hyvää..Mistä itsekuria sellaiseen..?

karkkipäivä kerran viikossa, kuten lapsillakin ? millä voisit korvata tuon makeansyömisen.. esim kahvin kanssa sämpylä ja naposteltavaksi viinirypäleitä ja hedelmiä..
  15. A

Mitä te "timmit syötte"?

aamiainen: kaksi kuppia kahvia ja ruispalat-pari, jossa tuorejuustoa ja ituja välissä. Lounas: proteiinipirtelö ja omena. Välipala: nektariini Päivällinen (retkellä uimalassa): ruispalat-pari, jossa tonnikalatäyte välissä ja tomaatti, sekä viinirypäleitä hiukan Iltasella: raejuustoa...
  16. A

Scarlett-79, miten sun laihdutus?

:attn: onko lähtenyt käyntiin? =)
  17. A

Onko pettäminen yleistynyt nykypäivänä?

en sanoisi olevani katkera, mutta kokenut niin paljon varattujen miesten kanssa, että tiedän kuinka helppoa joidenkin on valehdella. eikä tämä ole millään pahalla. parempihan sitä on elää liitossa jossa uskoo vallitsevan 100% uskollisuus, kuin koko ajan epäillä toista. mutta toista ihmistä ei...
  18. A

Voiko etävanhempi olla töistä poissa lasten sairauden takia?

tämä tieto on mulla jäänyt väliin :o mun tämänhetkisten tietojen mukaan etävanhempi ei ole oikeutettu palkkaan sairaan lapsen hoitamisesta. tietenkin SAA maksaa, muttei ole pakko.
  19. A

no sehän kiva. ilman luottamusta ei olisi pettämistäkään :whistle:
  20. A

no jonkun miehet ne kolkuttelee oveani ja lähettelee tekstareita :saint:

Yhteistyössä