G: Imetätkö ravintolassa?

Eli imetätkö ravintolassa ruokapöydässä vai menetkö imettämään lastenhoitohuoneeseen? Tämä ketju on tarkoitettu vain galluppia varten, ei muuta! Itse menisin/olen mennyt lastenhoitohuoneeseen silloin kun imetin.

PahaSilmä
Imetän. En mene hikiseen lastenhoitohuoneeseen tai saastaiseen vessaan. Jos tulen ravintolaan, tulen ravintolaan ja maksan ruuasta. En todellakaan mene ravintolaan lymyilläkseni jossain lastenhoitohuoneessa tuntien itseni saastaiseksi.

Yhden kerran imetin esikoista vessassa; tulos oli että selkä kipeä kun vaikea istua.

Nyt olen kuopusta imettänyt vaikka linkkupysäkillä, miksen siis ravintolassa.

Lisäksi ole ravintolassa maksava asiakas, minun ei tarvitse viettää aikaani vessassa vain siksi että lapseni syö. Voin imettää niin että muut maksavat asiakkaat eivät näe ihoani.

Riippuu ravintolasta.
tarjoilijoilta voi kysäistä paikkaa missä voisi imettää jos tarvetta tulee.
jos tarjoilija on sitä mieltä ettei ko ravintolassa haluta ihmisten imettävän, menisin joko muualle syömään tai sitten muualle imettämään.

Minä imetän missä vain kun vauvalla on nälkä. en tosin lastenhoitohuoneessa tai vessassa koskaan.

hölmö vasta kysymys mutta miksi suomessa imetystä ei pidetä normaalina ja luonnollisena asiana vaan kun on vauva niin pitäisi a) lukkiutua kotiin b) juottaa tuttipullosta c) syöttää jossain hikisessä vaipanvaihto huoneessa tai vessassa?
meillä ei edes ole ainoatakaan tuttipulloa joten usean mielestä mun pitäs lukkiutua neljän seinän sisälle.

Salama McQueen
Mä imetin siellä missä vauvalle sattui tulemaan nälkä. ;) Oli se sitten ravintola taikka kirkonpenkki. Osasin tehdä sen kyllä niin, ettei tissit paista tai kenenkään täyspäisen siitä pitäisi häiriintyä. Aivan luonnollista on eikä lapsikaan siitä häiriintynyt.

):(
yritän hakeutua sivummalle tai tehdä sen muuten muita häiritsemättä.
Imetys ON maailman luonnollisin asia, mutta ei silti kai tarvi provosoida muita?!
täällä ei muuten oo edes ravintoloissa erikseen mitään lastenhoitohuoneita.

vieras
Kyllä imetän lasta, kun hänellä on nälkä, vaikka sattuisin olemaan silloin ravintolassa. Me käydään usein ravintolassa syömässä - käytiin jo ennen lapsen syntymääkin. Miksi meidän pitäisi muuttaa tapojamme uuden perheenjäsenen takia. Siinähän lapsikin oppii käyttäytymään ravintolassa, kun pienestä pitäen on ollut mukana.

Imettämisenkin voi tehdä hienotunteisesti. Rintoja ei tarvitse esitellä paljaina, vaan harson tms. avulla voi peittää rinnan. Ei kai kukaan sentään ala missään kodin ulkopuolella heilua molemmat rinnat paljaina ja kovaäänisesti mainosta että NYT ALAN IMETTÄÄ LASTANI!!!!!

imetin. Juuri siinä paikassa kun vauvalle tuli nälkä. Ravintolassa, kahvilassa, puistonpenkillä, Stockalla istahdin tuolille keskelle vaaterekkejä ja Ikealla sama, ja olen myös kävellyt tavaratalossa lapsi rinnalla. Kukaan ei ole katsonut pahasti, tai jos on, se on hänen häpeänsä. Tissiä en vilautellut.
Särkänniemessä eräs nainen pysähtyi jopa minua ja vauvaa ihastelemaan "onpa ihana nähdä että joku imettää, niin harvoin sitä näkee" , kun olin istahtanut nurmikolle vauvaa syöttämään. =)

kipsutin
Ei ole ollut tarvetta imettää kylillä, aina asiat hoidettu niin että kotona olen imettänyt ennen menoa ja jälkeen.
Olen kyllä päässyt ulos kotoa vaikka näin olen toiminut.
Toisaalta mun hinkeillä ei ihan salassa imetetä, täytyy ottaa muutakin esiin kuin pelkkä nänni :LOL:

vieras
kyllä imettäisin ja olen imettäny.mielestäni se on yhtä luonnollista kuin syöttää tuttipullosta tai kun itse menisit syömään.tulehaan aikuisellekkin nälkä eikä ne mene lukittuun vessaan tai hoitohuoneeseen syömään.

Yhteistyössä