Hakutulokset

1. A

mä taidan olla kumma; mä en vaadi että lapset kouluttuisivat korkeesti ja hienoisiin ammatteihin

no jos he itse haluavat valita "miehekkään" ammatin ja on kiva roikkua siinä roska-auton takana kohti seuraavaa taloa. näkee työnsä jäljen jne. :heart: mä en voi ymmärtää sitä, että ihmisiä arvostellaan heidän ammattinsa perusteella. :headwall: jonkunhan ne roskatkin täytyy viedä...
  2. A

Onko pettäminen yleistynyt nykypäivänä?

tottakai on luvannut. mutta pitääkö lupauksensa... ei pettämisessä ole kysymys huolettomasta sinkkuelämän elämisestä uudelleen, vaan jännityksen ja mielihyvän hausta. on kiva kun on kiltti vaimo kotona, mutta vielä kivempaa on, kun sen lisäksi vietät jännittäviä ja kiihkeitä hetkiä toisen...
  3. A

mä taidan olla kumma; mä en vaadi että lapset kouluttuisivat korkeesti ja hienoisiin ammatteihin

näinpä minäkin! olen sanonut, että kunhan pysyvät erossa huumeista ja ovat itse onnellisia, niin se riittää minulle :heart:
  4. A

Onko pettäminen yleistynyt nykypäivänä?

kyllähän aina, varsinkin miehet, joiden seksuaalisuus on ennen ollut sallitumpaa, ovat aina pettäneet. nyt siitä vaan puhutaan enemmän ja nyt myös naiset pettävät, kun saavat nykypäivänä olla avoimemmin seksuaalisia. minä en ole pettänyt. ehkä joskus nuorena jotain sensuuntaista, mutten...
  5. A

parhaimmaksi koetut..?

kyllä minä nautin perinteisestä lähetyssaarnaajasta =) ja esim pepun alle voi laittaa ison tyynyn niin tuntuu :p myös takaapäin kontallaan mun suosikki ;)
  6. A

Harrastuksista kun nyt on puhe - mitä lapsesi harrastaa?

isompi tytär luisteli kaksi vuotta mutta lopetti kouluun mennessään, jotta ehtisi myös olla vaan koulun ja iltapäiväkerhon jälkeen. katsotaan jos jotain mielekästä löytyis nyt, kun ei enää ip-kerhoon tarvi mennä, niin aikaa vois jäädä myös harrastuksille. nuorempi nyt 5 -v haluaisi aloittaa...
  7. A

Lempituoksusi?

mulla itselläni talvella Lancomen Hypnose ja kesällä Ralph Laurenin Rocks. miesten tuoksuista lepmmarini Burberryn Touch :p :p
  8. A

Lauantai-illan disco

ja fiilistelyjä nuoruudesta B) Hansonin veljekset! Kuka muistaa? http://www.youtube.com/watch?v=Xk8Yo4pzhWs ja Alexia Uh La la la http://www.youtube.com/watch?v=Gbr1Z-oBu3Y :heart: =)

Yhteistyössä