Hakutulokset

1. A

Ei pk.n hoitotäditkään aina niin täydellisiä..

:wave: minä todellakin! minulla on kaksi lasta ollut kyseisessä pk:ssa ja ihan oikeasti, aivan ihania ihmisiä siellä :heart: varsinkin kun olen jo yli 7 vuotta sinne lapsiani/lastani kuskannut! he tuntevat meidät ja me tunnemme heidät kaikki. :heart: (toki varmaan kahvihuoneessa meistä...
  2. A

Mullon muuten ny justiinsa synttärit.

:hug: onneksi olkoon!! mulla on enää vuorokausi siihen että täytän 30!!! :kieh:
  3. A

uunituoreita korvapuusteja ois tarjolla!

:o on sullakin ihme aika leipoa :o
  4. A

Helvetti aina se jää kahdesta pullosta kiinni

aivan, eli muuta et sitten voikaan pistää suuhusi koko päivän aikana jos kumoat mäyriksen... ja tosiaan huomioikaa, että tuoremehun on yhtä lihottavaa kuin olut!!! :attn:
  5. A

miksi kotimaiset pois? :o :o *maailmanparannusketju mielessä*
  6. A

kyllä alkoholi on energiansaantiaine siinä missä rasva, hiilihydraatit ja proteiintikin. alkoholi on hiilihydraattia, josta muodostuu elimistössäsi sokeria, ja sokeri lihottaa. toki voit laihtua pelkällä juopottelulla , jos eneriansaanti alittaa kulutuksen, eli et ole juurikaan syönyt ruokaa...
  7. A

meikkaamisesta

laitan kyllä. kosteusvoide. meikkivoide. kulmakynä. luomiväri. rajauskynä. silmänalusvoide/väri ripsiväri. puuteri. aurinkopuuteri. arkimeikki mulle, töihin siis.
  8. A

ketä paikalla? :)

:wave: joko se kellon on noin paljon :|
  9. A

Mies vastaa!

mitä v..ttua teidän miesten päässä liikkuu?
  10. A

ja miten voit olla noin hyvännäköinen vaikka juot `noin paljon`? vai onko mulla palstan takia väärä käsitys sun juomatottumuksista? nim. en itse lasiin sylje, mutta heti näkyy kiloissa
  11. A

Mitä teette maapallon pelastamiseksi?

tuossa lihansyönnissä on se, että samalla viljamäärällä millä syötetään ne karjat, syötettäis PALJON enemmän ihmisiä.. eikä olis nälänhätää..
  12. A

Mitä teette maapallon pelastamiseksi?

no ei ole!! mehän täällä juuri elämme ja minkälaisen maapallon jätämme jälkeemme on meidän käsissämme! juuri tuo asenne ärsyttää, etten MINÄ voi mitään. ajattele mikä ero on siinä jos kaikki maapallon asukkaat ajattelevat noin, kun vaihtoehtona on, että säästämme kaikissa luonnonvaroissa...
  13. A

Imetyksenvastustajat/häpeäjät

no sitä on vaikea ottaa huomioon siksi, kun itse pitää lapsen ruokailua aivan täysin luonnollisena asiana. ja yksi hyvä syy imettää lasta, on se, että ruoka kulkee aina mukana ja on aina sopivan lämmintä heti nautittavaksi. jos minä imetän, niin minä imetän ja se on NIIIIN tärkeää että...
  14. A

:D pieni vauva ja ajoitus kuulostavat aika hassulta samassa lauseessa! mulla kun kokemusta siitä, että vaikka kuinka suunnittelet ja AJOITAT niin jotain yllättävää tapahtuu ja siinä on hienot ajoitukset männynlatvassa :saint: mua ei ainakaan ole haitannut ollenkaan syödä lapsi sylissä. =)
  15. A

Kenellä jo lapsilisät tuhlattu????

eikös ne tänään vasta tullutkin :o onneks ei ole nyt erääntyviä laskuja, joten kaksi viikkoa ajattelin että niillä elelemme.. harmi että täytyy digiboxi ostaa ja autoon ois pakko vaihtaa öljyt :/
  16. A

EIHÄN VAPAAPÄIVÄNÄ VIEDÄ LAPSIA HOITOON!!!!!

tää on joku katkera kotiäiti, jolla ei ole ikinä mahkuja käydä yksin kaupassa. minä en ole ikinä kuvitellutkaan tekeväni jotain rikollista poiketessani kauppaan ennenkuin haen lapset :headwall: siis poikkean, en tee superostoksia, toki nekin ois kätevää tehdä ilman lapsia, mutta silloin...
  17. A

Hikoava pää

senjälkeen kun kainaloihin aloin käyttää supertehokasta dödöä ja kainalohikoilu loppui, niin on nenänalusta ja otsa hikoillut kuin pikku porsaalla :ashamed: jostain kai sen hien on päästävä ulos :snotty:
  18. A

PÄIVÄKOTI VAI PPH? KUMMAN VALITSIT LAPSELLESI/LAPSILLESI JA MIKSI?

päiväkoti ehdottomasti, pph:ia ei ole kukaan toinen aikuinen vahtimassa, miten lapsia kohtelee. usein suosii omia lapsiaan jne. (tai siis mulla tästä esimerkkejä) varmasti hyviäkin on, mutta päiväkotiin päädyin tästä syystä.
  19. A

Kuinka monen 7v. on korvakorut?

7-v sai neiti korvikset :wave:
  20. A

:kieh: no, jos on valittava vieressä huutava vauva tai sylissä tuhiseva vauva, niin valitsen tuon jälkimmäisen vaikka ruokailenkin samalla. aina ei ole toista syliä johon vauvan voi lykätä... elämää ei sen enempää!

Yhteistyössä