EIHÄN VAPAAPÄIVÄNÄ VIEDÄ LAPSIA HOITOON!!!!!

• Viestiketjun aloittaja fii
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en enää ihmettelekään kun hoitolapsien päivät venyvät pitkiksi tätä ketjua lukiessani...Huhhuh!!!
Mä olen kyllä aika varma, että mun lapseni olisivat aikoinaan viihtyneet paremmin puoli tuntia siellä tarhan pihalla leikkimässä kuin sen aikaa kauppareissulla. Varsinkin talvella, kun oli paljon vaatetta päällä ja kaupassa alkoi sitten lapselle tulla kuuma vaikka miten koitti niitä vaatteita aukoa. Mutta mun lapset siis sitä ikäluokkaa, että lapset haettiin ensin tarhasta ja sitten vasta mentiin kauppaan.

Kauppareissu ilman lapsia kun useimmiten sujuu vielä paljon sukkelammin kuin lasten kanssa. Loppujen lopuksi siis on enemmin kotona ja ruoka tehtynä jos käy kaupassa ennenkuin hakee lapset.
Luulen, että aikamonelle lapselle lopulta se aika kuluu siellä tarhan pihalla paremmin!

Alkuperäinen kirjoittaja fii:
Mikä teitä nykyajan äitejä vaivaa,HOITO tarkoittaa sitä että lapsi on sielä sen aikaa kun olet työssä,ei sitä että kipaiset vielä kauppaan tai kotiin suihkuun ja sitten vasta haet lapsen hoidosta,puhumattakaan että veisit vielä vapaapäivänäsikin!!
tää on joku katkera kotiäiti, jolla ei ole ikinä mahkuja käydä yksin kaupassa.

minä en ole ikinä kuvitellutkaan tekeväni jotain rikollista poiketessani kauppaan ennenkuin haen lapset :headwall: siis poikkean, en tee superostoksia, toki nekin ois kätevää tehdä ilman lapsia, mutta silloin lähtisin aikaisemmin töistä, ettei lapsen hoitopäviä siitä venyisi.

ja olen kyllä JOSKUS vienyt puoleksi päiväksi vapaapäivänäni hoitoon, jos heillä on ollut joku retki tai muuta erityistä tai jos minulla ollut joku lääkärimeno tms. johon en mielelläni lapsia ota mukaan.

Gluteus maximus
tunnen yhden perhepäivähoitajan, jolla neljä hoidokkia ja tulevat usein äidin vapaapäivänä hoitoon. Äiti on lastentarhanopettaja :LOL: :LOL: ja on sanonut ihan suoraa perhepäivähoitajalle, että haluaa siivota rauhassa, joten lapset tulevat hänen vapaapäivinään usein hoitoon.

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Meillä maksetaan joka tapauksessa koko kuusta eli toki vien, mutta haen aikaisemmin. Nytkin olen kotona kuopuksen kanssa ja esikoinen päiväkodissa. Mutta siihen toki syynsä miksi vein. Vilkas lapsi ja tykkää olla pihalla, kotona ei olisi päässyt ulos ollenkaan kun en kuumeista lasta ulos vie. Johan olis hyppinyt seinille kotona. Ei kavereita eikä tekemistä. :) Ja lähti aamusta hyvin mielin päiväkotiin. :)
sulla siis pienempi lapsi kuumeessa kotona? tuohan se vasta fiksua onkin viedä terve sisarus päiväkotiin levittämään pöpöä muihin lapsiin ja henkilökuntaan... mistähän ne päiväkodeissa ja kouluissa jylläävät epidemiat onkaan peräisin...?

Yhteistyössä