mitä v..ttua teidän miesten päässä liikkuu?Alkuperäinen kirjoittaja maveric:Mitä haluatte tietää tai kysyä?
Palstailusta en voi sanoa mitään,koska ehkä yhden aloituksen olen aikasemmin teheny.Vaimo on palstaillu esikoisem syntymstä lähtien.Huomasin että vastaus täältä löytyy moneen asiaan.Siksi kirjoittelen.Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Kauankos olet palstaillut ja miten eksyit tänne?
Ja milläs todistat olevasi mies?
Mikäs tuo aloitus oli?Tai mitä koski?Alkuperäinen kirjoittaja maveric:Palstailusta en voi sanoa mitään,koska ehkä yhden aloituksen olen aikasemmin teheny.Vaimo on palstaillu esikoisem syntymstä lähtien.Huomasin että vastaus täältä löytyy moneen asiaan.Siksi kirjoittelen.Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Kauankos olet palstaillut ja miten eksyit tänne?
Ja milläs todistat olevasi mies?
Tuo asia että täyyy todistaa että olen mies,on jo tosi hankalaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten miehen masennus näkyy?
Vitustako minä tierän.Ei oo latinaa raksapuolella tarvinnu opetella.Ammatinvalintakysymys.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä on latinaksi kallo?
Vastaatpa ystävällisesti!!!Alkuperäinen kirjoittaja maveric:Vitustako minä tierän.Ei oo latinaa raksapuolella tarvinnu opetella.Ammatinvalintakysymys.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä on latinaksi kallo?