Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Että saisin tuhottua mäyriksen. |O Täytyy siis heti huomenna aamulla aloittaa operaatio mäyris. :xmas:
Tossa kuvassa mä oon 8kg lihavampi mitä ennen ja ihan tarkoituksella hankin joka ikisen kilon luitteni ympärille. =)Alkuperäinen kirjoittaja Aamukahvi:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Että saisin tuhottua mäyriksen. |O Täytyy siis heti huomenna aamulla aloittaa operaatio mäyris. :xmas:
ja miten voit olla noin hyvännäköinen vaikka juot `noin paljon`?
vai onko mulla palstan takia väärä käsitys sun juomatottumuksista?
nim. en itse lasiin sylje, mutta heti näkyy kiloissa
Huom!! Alkoholin liikakäyttäjät yleensä on aikasta laihoja :/Alkuperäinen kirjoittaja Aamukahvi:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Että saisin tuhottua mäyriksen. |O Täytyy siis heti huomenna aamulla aloittaa operaatio mäyris. :xmas:
jaa kyllä minä tunnen usemman ihan vähemmän laihan pöhötyneen suurkuluttajan ja suursuurkuluttajan.Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Huom!! Alkoholin liikakäyttäjät yleensä on aikasta laihoja :/Alkuperäinen kirjoittaja Aamukahvi:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Että saisin tuhottua mäyriksen. |O Täytyy siis heti huomenna aamulla aloittaa operaatio mäyris. :xmas:
Mikä on sitä oikeaa olutta?Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Kuka hemmetti ny jotain keskikuraa ylipäätään alkaa juomaan kahta enempää
Olis nyt edes oikeaa olutta :saint:
Parfait Amour se vasta pahaa onkinAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:kalja on pahaa... mä taidan käydä vääntään kaveriksi sinisen enkelin :xmas:
melkein mikä tahansa muu kuin suomalainen lager, ja sitä ei missään nimessä myydä mäyriksenä...Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mikä on sitä oikeaa olutta?Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Kuka hemmetti ny jotain keskikuraa ylipäätään alkaa juomaan kahta enempää
Taidan käydä vääntämässä valkovenäläisen.....Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kalja on pahaa... mä taidan käydä vääntään kaveriksi sinisen enkelin :xmas:
aivan parasta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Parfait Amour se vasta pahaa onkinAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:kalja on pahaa... mä taidan käydä vääntään kaveriksi sinisen enkelin :xmas:
Mä yleensä tapaan käydä yhdessä pubissa missä myydään kaikenlaisia erikoisoluita ja olen tykästynyt siellä velkopopvitskin tummaan olueeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:melkein mikä tahansa muu kuin suomalainen lager, ja sitä ei missään nimessä myydä mäyriksenä...Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mikä on sitä oikeaa olutta?Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Kuka hemmetti ny jotain keskikuraa ylipäätään alkaa juomaan kahta enempää
http://www.oluthuone.com/portteri-ja-stout.html