mut onneksi mikään ei voita G. (lue geepistettä) B)Taidan käydä vääntämässä valkovenäläisen.....Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kalja on pahaa... mä taidan käydä vääntään kaveriksi sinisen enkelin :xmas:
mut onneksi mikään ei voita G. (lue geepistettä) B)Taidan käydä vääntämässä valkovenäläisen.....Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kalja on pahaa... mä taidan käydä vääntään kaveriksi sinisen enkelin :xmas:
Montax G: tä laitetaan...?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mut onneksi mikään ei voita G. (lue geepistettä) B)Taidan käydä vääntämässä valkovenäläisen.....Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kalja on pahaa... mä taidan käydä vääntään kaveriksi sinisen enkelin :xmas:
No se oli ensimmäisiä munkin vakavastiotettavia tuttavuuksia tuossa opiskeluajan olohuoneessa josta linkkikin :saint: Siitä vaan jatkamaan, oluiden maailmassa laatu korvaa määrän mennen tullen.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä yleensä tapaan käydä yhdessä pubissa missä myydään kaikenlaisia erikoisoluita ja olen tykästynyt siellä velkopopvitskin tummaan olueeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:melkein mikä tahansa muu kuin suomalainen lager, ja sitä ei missään nimessä myydä mäyriksenä...Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mikä on sitä oikeaa olutta?Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Kuka hemmetti ny jotain keskikuraa ylipäätään alkaa juomaan kahta enempää
Olis nyt edes oikeaa olutta :saint:
http://www.oluthuone.com/portteri-ja-stout.html
Täytyy katella sit lähempänä,mutta pistä vaikka yytä mulle tulemaan ja muistuta jos maisemiin tuutte.Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Pintelin!!!! Eipä nähty sitten tänä viikonloppuna :/ ukko tekee yötuuria nyt pari viikkoa. Täällä kotona tissuttelen, kun mahakin alkanut jo olemaan lähes "normaali timmissä". Äitee houkutteli huomenna mukaan laulamaan (joku kilpailu kuulemma) joten pysytellään turvallisesti täällä kotiympyröissä.
Sautissa on ens kuun alussa 7.-9.9. Gold Wing Club Syyskokoontuminen. Eli varmaan kovat menot. Pääsetkö silloin vapaalle?? Nähdään sitten sautissa??
Ok!!!!Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Täytyy katella sit lähempänä,mutta pistä vaikka yytä mulle tulemaan ja muistuta jos maisemiin tuutte.Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Pintelin!!!! Eipä nähty sitten tänä viikonloppuna :/ ukko tekee yötuuria nyt pari viikkoa. Täällä kotona tissuttelen, kun mahakin alkanut jo olemaan lähes "normaali timmissä". Äitee houkutteli huomenna mukaan laulamaan (joku kilpailu kuulemma) joten pysytellään turvallisesti täällä kotiympyröissä.
Sautissa on ens kuun alussa 7.-9.9. Gold Wing Club Syyskokoontuminen. Eli varmaan kovat menot. Pääsetkö silloin vapaalle?? Nähdään sitten sautissa??
kyl se yks/ilta on bueno. menee muuten maha sekaisin :xmas:Montax G: tä laitetaan...?
Laitetaanko sullekkin jotain....mä tarjoon!!!! Miten olis MustaOululainen?Alkuperäinen kirjoittaja .:ihme juoppoja ootte
ei kiitos, mehulinjalla..Laitetaanko sullekkin jotain....mä tarjoon!!!! Miten olis MustaOululainen?Alkuperäinen kirjoittaja .:ihme juoppoja ootte
kyllä alkoholi on energiansaantiaine siinä missä rasva, hiilihydraatit ja proteiintikin. alkoholi on hiilihydraattia, josta muodostuu elimistössäsi sokeria, ja sokeri lihottaa.Alkuperäinen kirjoittaja kaukosäädin:Ei olut itsessään lihota vaan se mitä sä syöt, kun tulee se mässy. Kerran kakskytveenä ryyppäsin neljä päivää ja laihduin 6 kiloo. Uskokaa tai älkää. Tosi juttu.