Hakutulokset

1. H

ERO

Tämä myös sen takia, että rahatilanne on aika huono ja näin ei tarvis ostaa molemmille muksuille kaksia kaikkia tavaroita jne.. Kiitos kaikille, että sai purkaantua. Kyllä mä uskon että tästä vielä selvitään, eikä se mies tunnu enään Mieheltä, joten sekin helpottaa.. Ottaa päähän koko tilanne...
  2. H

ERO

Harmittaa myös kun omaa kotia on laitettu pian 2 vuotta ja nyt on edessä muutto lasten kanssa jonnekkin rivariin. Mies haluaa talon ja saakin, milläs mä sitä hoidan pienten muksujen kanssa.. Mies kyllä ehdotti , että voin asua kotona niin kauan kun tarvin apua vauvan kanssa. Puhuttiin vielä...
  3. H

ERO

Selviääköhän tästä koskaan..? Miten te muut ootte selvinnyt erosta esim. lasten kanssa? Meillä pian 2 vee tyttö ja l.a 22.9. Tuntuu niin kauhealta ajatella , että tää seuraava lapsi ei saa ollenkaan elää sitä vauva-arkea isänsä kanssa. Ero tuli siis miehen pettämisen takia (siis kolmannen kerran...
  4. H

Rakastan,rakastan ...

Pitäiskö teidän hoitaa omien perheiden kanssa asiat selviksi ennen kuin loukkaatte useampia ihmisiä!? Itse olen juuri tullut petetyksi, kun kaikki kuulemma ollut pelkkää kulissia, en ollut itse vaan sitä huomannut. Tulee vaan tosi rumaa jälkeä..
  5. H

Pottailun aloittaminen tökkii

Meillä tyttö pian 2vee eikä vieläkään halua potalle. Eikä varsinkaan pöntön supistajalle.. muutaman kerran on tullu pottaan jotain ja vaik kuinka kehutaan niin tyttö ei välitä. Jos ei laiteta vaippaa niin tyttö saattaa mennä pesuhuoneeseen lattialle pissalle. Tai mihin vaan lattialle.. Mun...
  6. H

Kivuliaat supistukset..?

Kiitos kaikille. Mulla on neuvola tiistaina, jos siihen saakka ottais rauhallisesti ja kattois miten menee. Soitan synnärille jos vielä niitä vielä tulee. Nyt meen herättään miehen ja kertomaan sillekki näistä.
  7. H

Kivuliaat supistukset..?

Voiko joku rohkaista mua vähän ja sanoa, ettei oo vaarallisia. Rv 30+2 ja kaikki menny hyvin tähän saakka. Koko viikon tullu tavallisia supistuksia koko työpäivä putkeen. Sit tietenkin pe iltana ja la aamuna tulee kivuliaita supistuksia ku ei voi neuvolaankaan soittaa.. Ei niitä paljon...
  8. H

mieheni pettää

Hei, aloittaja! Luin ketjua vasta nyt. En ole seurannut näitä palstoja kovin aktiivisesti. Tuli kuitenkin kiire kirjoittaa. Heti ensi sanoikseni sanoisin sulle ja muille samantyyppisessä tilanteessa oleville, että ei ehkä sittenkään kannata jättää liittoa sikseen. Ei kannata antaa niin helpolla...
  9. H

Jos olet imettänyt lastasi

Makuultaan. Nukahdetaan siihen sit molemmat. Ei tulis istualtaan mitään!
  10. H

ruokia 10kk ikäiselle

Moi! Olen antanut meidän 10-kk. tytölle jo pitkään (noin kuukauden) leivän paloja, ennakkoluulottamasti hedelmiä ja itsepuristettuja hedelmämehuja sekä juureksia. Nyt hän sormisyö jo loistavasti itse ja harjoittelee parhaillaan lusikan käyttöä.
  11. H

PPH:t HUOM. Mitä mieltä ystävänne työstänne?

Miulla kanssa kaveri aikoo pph:ksi ja on todella innoissaan. Suunnittelee ja miettii askarteluja ym. kyllä oon kaiken tukeni antanu, sillä jos jostain työstä innostuu näin niin hyvä vaan. Työ se on siinä kun muutki ja varmasti kaveri tulee tykkäämään hommastaan enemmän kun minä omastani! En...
  12. H

Mistä riitelette?

Väsymystilassa ei kai isoa aihetta tarvita, kun saattaa räiskähtää. Silloin täytyy varoa ottamasta esille tiettyjä tulenarkoja aiheita. Riidansytykesanoja voivat olla esim. exä ja raha :/
  13. H

yh-äidin treffit

Mies tiesi, että olin yh. Yksi seurustelu ennen uutta liittoa - kerroin ekalla tapaamisella. Peli heti selväksi vaan.
  14. H

Miten jaksatte kantaa kaiken vastuun?

No, eipä sitä yksin jaksakaan! Meillä on tulossa melko isot juhlat, mutta mies karkasi MÖKILLE vain muutama päivä ennen h-hetkeä. Minä jäin yksikseni kotiin lasten kanssa valmistelemaan juhlaa. Ruokailu on ravintolassa, siitä ei tarvi huolehtia, mutta kotona on pakko siivota, koska osa porukasta...
  15. H

En ole tavannut "äitipuolta"

Samat sanat kuin edellisellä! Olen itse ex-vaimo, mutta myös minun miehelläni on ex. Hän on kontrollifriikki, joka valvoo kaikkea, sekaantuu kaikkeen, jopa ex-miehensä ja hänen veljensä väleihin. Siis kaikkeen. Heidän erostaan on vain muutama vuosi aikaa, mutta en jaksa uskoa, että tämän tyypin...
  16. H

Miehellä ihastus, mikä neuvoksi?

Mulla on ollut suhde työkaverini kanssa. Ei mikään kevyt juttu. Siinä meni kyllä jalat alta molemmilta ja tuli paljon muutoksia myös viattomien sivullisten elämään! :ashamed:
  17. H

POTTA LAKKO????

No haloo ! Opettakaa hyvät ihmiset lapsi potalle 6kk ikäisenä niin eipä koskaan tarvitse tapella potalle istumisen kanssa kun lapsi oppii pitämään potalla käyntiä itsestäänselvyytenä. Meillä molemmat lapset olivat muutaman päivän yli 6 kk kun tekivät ekan kerran pissin pottaan päiväunien jälkeen...
  18. H

poika vai tyttö

...lisään vielä siis tarkoitin että munasolu hedelmöittyisi x- tai y-kromosomia kantavalla siittiöllä suunnilleen yhtä usein?!Mitä mieltä olette?
  19. H

poika vai tyttö

Uskotteko siihen olettamukseen että syntyvän lapsen sukupuoli on poika jos munanjohtimessa on munasolu yhdyntähetkellä tai jos munasolu ilmaantuu paikalle vasta seuraavana päivänä on sukupuoli tyttö?! Luin jostain että sukupuolenhan määrää miehen kromosomit x tai y ja niitä olisi saman verran...
  20. H

Äidit tikkurils/pakkala

Heippa! Itse olen 26-vuotias ja esikoinen mahassa, tarkotus olis pukata se maailmaan syyskuun puolessavälissä. Asumme Tikkurilassa mieheni kanssa. Voisimme kenties kirjoitella ja tutustua? =) Mun osoite on welldone_01300@yahoo.com. Päätä sinä kirjoitatko, kun meillä tuota ikäeroa ja...

Yhteistyössä