Jos olet imettänyt lastasi

Buu
niin miten imetit öisin?
Otitko lapsen viereesi sängylle vai menitkö istualtaan imettämään esim. tuolille ?
Minä olen molempia muksuja imettänyt öisin niin et olen ottanut sängylle viereen.Tänään juteltiin tästä asiasta puistossa muiden äitien kanssa ja olin ainut joka on imettänyt makuulta öisin.Kaikki muut olivat aina nousseet imettämään istualtaan:whistle: Olenko ainut makuulta imettäjä :whistle:

Makuultaan imetän.

jos alkaisin kekkuloimaan istuultaan tuon ipanan kanssa yösyöntejä niin joko nukahtaisin tuoliin ja poika tippuisi lattialle tai olisin valmis lataamoon vielä vähäisempien unien takia.

Mä olen kumpaakin aikanaan imettänyt yöllä makuultaan ja nukahtanut siihen ite.
Sen verran ite olen mukavuuden halunen, etten noussut yöllä mihinkään istumaan ja imettämään. Olisin varmaan nukahtanut siihen istualleni....

Minun oli turvallisempaa imettää makuulteen. Olin joskus niin tolkuttoman väsynyt, että nukahdin kesken imetyksen. Päivällä ei minulla ole ollut tilaisuutta nukkua, siksi olen nukkunut mahdollisimman paljon yöllä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:10 kookosta kirjoitti:
Makuultaan imetän.

jos alkaisin kekkuloimaan istuultaan tuon ipanan kanssa yösyöntejä niin joko nukahtaisin tuoliin ja poika tippuisi lattialle tai olisin valmis lataamoon vielä vähäisempien unien takia.
näin myös tässä torpassa!!

Tainnut olla jotain "super-äitejä" siellä puistossa :whistle:

(avaa sateenvarjon =) )

Buu
No en ole sitten ainut :D
Huomenna voin sanoa et aika monia plussalaisistakin on imettänyt makuultaan öisin ;) Tuntui vähän et muut piti minua jotenkin kummallisena kun sanoin et ehdottomasti olen imettänyt makuultaan öisin :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:14 Aurinkokunta kirjoitti:
Meillä mies nostaa vaavin mun viereen, ja tuuppaa mua, että ois ruuantarvis. Mie syötän siinä hädintuskin heränneenä.
Sit jollainaikaa mies nostaa vaavin takas omaan petiinsä... :whistle:
ihana mies sulla!!
meilläkin isäntä teki tota tyttöjen kohdalla, mut nyt on väsyttäny liikaa ;)

Hah.. esikoista en aluksi tajunnut imettää makuultaan, siinähän sitten kukuttiin (ja tosiaan pariin otteeseen melkein pudottiin tuolilta).. sitten vaihdoin tyyliä ja syötin makuultan, siihen vauva nukahti ja paremmin nukuttiin kaikki, toka söi yösyöttönsä alusta alkaen makuultaan vieressä ja heti tuli paljon parempi unirytmi...

että ei ne muut äidit tainneet olla superäitejä vaan ihan vaan vähän yksinkertaisia niin kuin mäkin aluksi :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:16 ElViIrAeLLi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:14 Aurinkokunta kirjoitti:
Meillä mies nostaa vaavin mun viereen, ja tuuppaa mua, että ois ruuantarvis. Mie syötän siinä hädintuskin heränneenä.
Sit jollainaikaa mies nostaa vaavin takas omaan petiinsä... :whistle:
ihana mies sulla!!
meilläkin isäntä teki tota tyttöjen kohdalla, mut nyt on väsyttäny liikaa ;)
No... :whistle: , herkkäunisempi se vaan kun mie, mutta hyvä niin :D

Minäkin kokeilin makuulla imetystä, mutta ei siitä mitään tullut, kun heräsin n. tunnin kuluttua imetyksestä ja laitoin vauvan takaisin omaan sänkyyn (joo ei tullut perhepedistä meillä mitään) ja sitt saikin pari tuntia enää nukkua kun piti uudestaan herätä. Eli totesin, että minulle on parempi imettää istualtaan, että pysyn imetyksen ajan hereillä ja saan sitten nukkua pidemmän pätkän putkeen.

imetin istuvilteen. pelkäsin et olisin nukahtanut (nukahdinkin muutaman kerran kun kokeilin) ja tukehduttanut vauvan. muutenkin sai pitää rinnasta kiinni ettei vauvan nenä peittynyt kun oli sen verran turpea tissi ja se oli helpompi hoitaa istuultaan.

Ihan pikkusena oli jonkun aikaa pakko nousta istualleen kun muuten maito jäi neitin rööreihin rohisemaan, mutta aina kun typy on vieressä nukkunut niin öisin olen makuultaan siinä imettänyt kuten edelleenkin.

Yhteistyössä