Istuma-asennossa on tullu imetettyä ensimmäiset 2kk,sen jälkeen ei enää öisin syömään heräilty...
Luettele meidän nikitkin puistokavereille. Ei ne varmaan kummallisena pitäisi.....Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:16 Buu kirjoitti:.....
Huomenna voin sanoa et aika monia plussalaisistakin on imettänyt makuultaan öisin Tuntui vähän et muut piti minua jotenkin kummallisena....
Samma här, ja näin edelleenkinAlkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:22 Norsupäästäinen kirjoitti:Mä pidin vauvan vieressä ja toimin tuttina yöt. Eli imetin makuultaan
Mistä tollasia miehiä saa?Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:14 Aurinkokunta kirjoitti:Meillä mies nostaa vaavin mun viereen, ja tuuppaa mua, että ois ruuantarvis. Mie syötän siinä hädintuskin heränneenä.
Sit jollainaikaa mies nostaa vaavin takas omaan petiinsä...
Joo niin pitää tehdäAlkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:30 Leija kirjoitti:\Luettele meidän nikitkin puistokavereille. Ei ne varmaan kummallisena pitäisi.....Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:16 Buu kirjoitti:.....
Huomenna voin sanoa et aika monia plussalaisistakin on imettänyt makuultaan öisin Tuntui vähän et muut piti minua jotenkin kummallisena....