Jos olet imettänyt lastasi

Esikoista imetin makuulta koska nukuttiin perhepedissä, mutta toista imetin istuen, yleensä menin istumaan keskelle sänkyä että jos satun nukahtaa niin ei putoo poika lattialle, mutta kertakaan en nukahtanu, lähellä kyllä oli monesti :D.
 
Istualtaan sängyn laidalla, tytöllä oli alun 3kk lonkkalasta joten imettäminen ei makuultaa oikee onnistunu, ja myöhemmin ku lonkkalasta saatiin pois nii tästä istualtaan syöttämisestä oli tullu jo tapa enkä osannu makuultaa alkaa imettämään. Tyttö nukku omassa sängyssä johon imetyksen jälkeen sen laitoin.
Oli muuten joskus jalat "jäässä" ku jos oli yöpaita päällä ja se piti imetyksen ajaksi nostaa ylös :whistle:
 
Harmaa Mrs Nobody
Ekat 2-3 kk istualtaan sängyssä, koska vauva oli tosi kova pulauttelemaan ja mulla iso rinnat, joita piti pönkätä joka suunnalta, että vauvan henki kulki.

Tosta 3 kk:sta eteenpäin ihan makuulta, jos tuo nyt edes heräs syömään yöllä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:16 Buu kirjoitti:
.....
Huomenna voin sanoa et aika monia plussalaisistakin on imettänyt makuultaan öisin ;) Tuntui vähän et muut piti minua jotenkin kummallisena....
Luettele meidän nikitkin puistokavereille. Ei ne varmaan kummallisena pitäisi.....


;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:14 Aurinkokunta kirjoitti:
Meillä mies nostaa vaavin mun viereen, ja tuuppaa mua, että ois ruuantarvis. Mie syötän siinä hädintuskin heränneenä.
Sit jollainaikaa mies nostaa vaavin takas omaan petiinsä... :whistle:
Mistä tollasia miehiä saa?

Minäkin imetän makuultaan, joskus saatan antaa istualleenkin.
 
Buu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:30 Leija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:16 Buu kirjoitti:
.....
Huomenna voin sanoa et aika monia plussalaisistakin on imettänyt makuultaan öisin ;) Tuntui vähän et muut piti minua jotenkin kummallisena....
Luettele meidän nikitkin puistokavereille. Ei ne varmaan kummallisena pitäisi.....


;)
Joo niin pitää tehdä ;)
 
Molempia makuultaan. Esikoinen siirtyi omaan sänkyyn 2kk iässä kun vähensi yösyönnit yhteen kertaan, silloin sai pullosta. Kuopus nukkuu vielä vieressä, omaan sänkyyn siirtoa suunnitellaan sitten joskus tulevaisuudessa. En kyllä jaksais tuota vauhtitaaperoa vahtia, jos en saisi öitä nukkua kunnolla.
 
Mimosan äippä
meidän neiti söi vaan pari ensimmäistä kuukautta öisin tissiä joten en oikein hyvin muista mutta mielestäni ihan makuultani imetin...ihan alussa nousin imetysintoisena istumaan :D
 
Imetin istualtaan, sängyssä. (juu, tosi hyvä selälle :whistle: ) Musta taas tuntuu, että suurin osa imettää makuulta. Mä en vain osannut :ashamed: Muutaman kerran yritettiin, mutta ei siitä mitään tullut. Mun piti ohjata tissiä suuhun. Ei onnistunut päivällä saati että olisin nukkunut samalla. Kyl siihen istualleenkin melkein nukahti.

Miten te muuten sen mukuuimetyksen teette? Imeekö vauva ylemmästä tissistä vai alemmasta? Musta se alempi jäi aina mun alle ja toinen ei meinannut taipua suuhun millään. Olisko siitä kiinni että oon pienirintainen. :/
 

Yhteistyössä