Kivuliaat supistukset..?

Voiko joku rohkaista mua vähän ja sanoa, ettei oo vaarallisia. Rv 30+2 ja kaikki menny hyvin tähän saakka. Koko viikon tullu tavallisia supistuksia koko työpäivä putkeen. Sit tietenkin pe iltana ja la aamuna tulee kivuliaita supistuksia ku ei voi neuvolaankaan soittaa..

Ei niitä paljon, yhden käden sormilla laskettavissa, mut silti alko jännittää!

Onko muilla ollu täs vaihees harmittomia kivuliaita supistuksia?

Tai onko niistä mitään haittaa?

Sairaalaan voi aina soittaa, vaikkei neuvolaan voikkaan, eli jos huolettaa, niin soita sairaalaan.

Minulla oli tasan yksi kivulias supistus ennen itse synnytystä, eikä se ainakaan saanut kropassa mitään aikaiseksi. Synnytykseen kun lähdettiin (käynnistus viikoilla 41+3) oli vielä kaikki paikat kiinni ja kohdunkaulaa jälellä.

Sitä en tiedä, että jos useampia kivuliaita, niin tekeekö pitkällä aikavälillä sitten jotakin?!

Supistusten ei kuuluisi olla tuossa vaiheessa kivuliaita. Mutta eihän niistä voi tietää, ovatko avaavia vai ei, ennen kuin asia tarkistetaan. (Hiivatulehduskin esim. voi aiheuttaa ennenaikaisia supistuksia.)

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Supistusten ei kuuluisi olla tuossa vaiheessa kivuliaita. Mutta eihän niistä voi tietää, ovatko avaavia vai ei, ennen kuin asia tarkistetaan. (Hiivatulehduskin esim. voi aiheuttaa ennenaikaisia supistuksia.)
mulla oli virtsatien tulehdus joka aiheutti suppareita 32+5

Alkuperäinen kirjoittaja Ryynimaan Iita:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
mulla oli virtsatien tulehdus joka aiheutti suppareita 32+5
Niin, sekin... Ja ainahan noista kummastakaan ei välttämättä ole edes muita oireita, kuin supistukset sitten. :/

Kiitos kaikille. Mulla on neuvola tiistaina, jos siihen saakka ottais rauhallisesti ja kattois miten menee. Soitan synnärille jos vielä niitä vielä tulee. Nyt meen herättään miehen ja kertomaan sillekki näistä.

Mä just kärvistelin muutama ilta ja yö sitten kun tuli 5min välein tooosi kipeitä.Ja viikkoja 28+2 :/ Synnäriltä käskivät ottaa pandolia ja levätä.Seuraavana päivänä olin ultrassa ja kohdunkaula lyhentynyt mutta suu kiinni joten eipä nuo ainakaan mitää saaneet aikaan.

Yhteistyössä