Hakutulokset

1. M

G: Mitä sanoisitte jos raskaustesti näyttäisi plussaa NYT?

Olisin hieman yllättynyt..joko tietämykseni ihmisen lisääntymisestä on ihan hakoteillä tai sitten voisin perustaa uuden uskonnon..kyse olisi nimittäin synnittömästä sikiämisestä tai sitten oikeasti raskaaksi voi tulla käyttämällä samaa vessaa miesten kanssa!
  2. M

Eikö voida keskustella mitään syvällisiä..

No kun minä itse olen kuunnellut tätä hullu-nimittelyä vuositolkulla ja kuitenkin olen hoitanut työni/lapseni/muut asiani kohtalaisen kunnialla,níin haluaisin kuulla miten muut oa tämmöisestä h..lvetist. selvinneet..älkääkää jauhako minulle sitä poliisi/sosiaalitoimistopaskaa vaan se miten...
  3. M

No joo..anteeksi vaahtoamiseni,olen siis yksin,viikonloppua viettämässä ensimmäisen kerran lähes puoleentoista vuoteen ilman poikaani ja toisaalta tuntuu ihan hienolta,kun saa olla omissa oloissaan,mutta toisaalta kamala huoli omasta lapsesta..ja kaiken lisäksi tajusin,että ex-miehelläni on...
  4. M

Lähinnä kun tämä minun aloitus tarkoitti sitä,että täällä voi (kai) kuka tahansa keskustella mistä tahansa (kai) silloin kun huvittaa..olenko käsittänyt väärin..anteeksi,siirryn toiselle palstalle,jos näin on..minulla on vaan h..vetin paha olo tajutessani viimein lapseni isän petollisuuden..jos...
  5. M

Jees..sain jonkun nauramaan..tavoite saavutettu!!Voin esitellä entisen mieheni Mangustille..se on vapaa ja vailla uutta kotia..onko sinulla lämmintä pesää tarjota?!!
  6. M

Olen yrittänyt saada aikaiseksi tänään ihan kunnon keskustelua mm.psyko-miehistä ja muusta vakavasta..olenko minä itse vaan niin "outo" vai onko tämä minulle väärä foorumi?? Toivottavasti en suututtanut ketään..toisaalta ihan odotettavissa;"mustan huumorin" harrastaminen ja joissain asioissa...
  7. M

Mä itken nyt ja olen tosi masentunut!!!!!!!!!!!!!!

Älä hyvä ihminen tuollaisita hermojasi menetä..eiköhän ne ole vaan suosituksia!Kertoo vaan sinusta pelkkää hyvää,että vedät pultit tuommoisesta,mutta rauhoitu,ei vaavisi siitä taatusti mitään pysyvää vammaa ole saanut!!
  8. M

paha olla..

Anteeksi vaan,että kuulostat ihan minulta joku aika sitten..p.skaa tuli miehen taholta niskaan,että kohina kävi..itse valehteli ja teki mitä lystäsi..lopulta sain tarpeekseni ja otin loparit koko hommasta! Palstailen täällä näin perjanrtai-iltana,kun muutakaan ei ole tarjolla,mutta olen pirun...
  9. M

tosi tärkeää mutta- mulla on pahaolo.

Kiva,kiva..jo toinen iloinen vauvauutinen tänään??!Entinen työkaveri ilmoitti varovasti olevansa töissä mahdollisesti vaan joulukuuhun asti..tulee tosi hyvä mieli tämmöisestä!!
  10. M

Koska tämä tuska ja ahdistus loppuu?

Olen monesti miettinyt ihan samaa..sitä tuskan määrää,jos oman pienen poikani menettäisin.En ehkä pystyisi itsekään elämään enää sen jälkeen.. Mielestäni voisit ihan hyvin ottaa yhteyttä ja tarjota tukeasi;joskus pienikin myötätunnon osoitus saa ihmeitä aikaan..jos haluavat tällä hetkellä olla...
  11. M

Ketään psykologia paikalla..valehtelusta..

Miten tuommoisen psykon kanssa voi toimia..kuitenkin,kun ko.henkilö osaa käyttäytyä tarpeen tullen ihan järkevästi ja vakuuttaa mm.viranomaiset omasta kyvystään hoitaa lasta?! Sana sanaa vastaan..kuinka todistat uhkailut ym.päättömyydet..voiko ihmistä "pakottaa" esim.psykologin juttusille vai...
  12. M

onko jollain muulla tylsääkin tylsempi ilta? :/

..Pulttiboisille..nautin kyllä toisaalta tästä rauhasta;naapurit ei ehkä kohta tykkää,kun popitan aika lujaa!!Napanuora ei kuitenkaan katkea ihan näin helposti;koko ajan mietin,josko poitsu nukkuu,onko ikävä..kai tämä on sitten tätä "hohdokasta" yh-elämää?!!
  13. M

Kauan sitten jo kysyin samaa, silti kysyn taas

Olen varmaan vähän tyly,mutta omalle kohdalle sattunut liian monta kertaa näitä "unohtelevia" rahanlainaajia eli pidä eurot hyvänäsi ja anna asian olla..äläkä enää lainaa ainakaan tälle ihmiselle!!
  14. M

onko jollain muulla tylsääkin tylsempi ilta? :/

No on vähän tylsää,kun jaksan näin ahkerasti tännekin kirjoitella.Toivun vaan eroshokista,kun ex-mies vei pojan ensi kerta koko viikonlopuksi..on muutes aika outoa,kun olen ollut lapsen kanssa melkein puolitoista vuotta käytännössä koko ajan! No juu..punkku on aika hyvää eikä tarvitse potea...
  15. M

Kauan sitten jo kysyin samaa, silti kysyn taas

Pidä hyvänäsi ja suusi kiinni,äläkä pode huonoa omatuntoa!Ystäväsi taitaa olla sitä ihmistyyppiä,joka ottaa kaiken minkä käsiinsä saa,mutta ei anna mitään vastineeksi..potut pottuina tuollaisille tyypeille!
  16. M

Onegolle kiitos..koin suuren valaistumisen;en ole hullu,olen vaan elänyt sellaisen kanssa!!
  17. M

Herrajumala!!!

Onko ihana mies..oikea unelmien apina??!
  18. M

Onko patologinen valehtelu sairaus vai vaan oire jostain muusta..kohdalle on sattunut muutama tosi taitava "vedättäjä" ja tuntuu,että itsekin uskovat omiin juttuihinsa?!Oma mielenterveys on ollut välillä koetuksella,kun valheet ovat olleet niin vakuuttavia,että ei meinaa omiin silmiinsä...
  19. M

Sanokaa,että selviän tästä viikonlopusta!!

Ex-mies otti ensimmäistä kertaa pojan mukaansa koko viikonlopuksi ja tiedän,että jossain vaiheessa minulle iskee mieletön ahdistus!! Yritän koko ajan suunnitelle kaikenlaista fiksua tekemistä,etten lähtisi mihinkään baariin ikävissäni tötöilemään,mutta kun meinaa itku tulla jo nyt!! Muut...
  20. M

Ohoh, mikä moga sairaalalta!

Minulle kävi viime syksynä neuvolassa vähän samalla tavalla,kun sain kutsun kohdunkaulansyöpäseulontaan.Hoitaja kutsui huoneeseen sukunimellä, ehdittiin rupatella pitkät ajat ja näytteenottokin tuli jo hoidettua,kunnes paikalle pyyhälsi toinen hoitaja tohkeissaan kyselemään,että onkohan mennyt...

Yhteistyössä