Ohoh, mikä moga sairaalalta!

Olin viime syksynä leikkauksessa... Vähän aikaa sitten soittelin sairaalalle missä minut oltiin leikattu ja kyselin kaikkea pientä, että miten esim. leikkaukseni mahdollisesti vaikuttaa raskauteeni, kun raskauduin niin nopeasti leikkauksen jälkeen ym.. Siellä sanottiin että eihän minua ole vielä leikattu, että olen jonossa vielä. Olin ihan :eek: , että mitäs ihmettä. Kysyin että mikä leikkaus siellä on minulle muka tiedossa, niin olin jonossa RINTOJEN PIENENNYSLEIKKAUKSEEN! Sitten minut ohjattiin sataan eri numeroon missä lopuksi poistivat minut kokonan listalta. En yhtään tiedä mitä ihmettä ne on siellä sekoillut, mutta onneksi oli tissit vielä tallella kun viime syksynä heräsin nukutuksesta :LOL: . Kyllä se nyt naurattaa mutta toisin olisi voinut käydä =) .

Näitä varmaan sattuu aika usein. Multa meinattiin kohtu leikata joskus 15 vuotta sitten kun oli paperit sekoittuneet jonkun toisen potilaan kanssa. Itse olin menossa munasarjakystien leikkaukseen. Kirurgi vaan totesi leikkeussalissa että "sinulta sitten poistetaan kohtu". Onneksi en ollut niin pöhnässä esilääkkeistä että tajusin korjata asian. Eipä olisi mullakaan kolmea lastani jos olisi kirurgin toteamus jäänyt sanomatta. :eek:

Minulle kävi viime syksynä neuvolassa vähän samalla tavalla,kun sain kutsun kohdunkaulansyöpäseulontaan.Hoitaja kutsui huoneeseen sukunimellä, ehdittiin rupatella pitkät ajat ja näytteenottokin tuli jo hoidettua,kunnes paikalle pyyhälsi toinen hoitaja tohkeissaan kyselemään,että onkohan mennyt paperit sekaisin:eek:li sen verran hyvämuistinen hoitotäti,että oli huomannut,että etunimi ja naama ei täsmää oman asiakkaan kohdalla!
Sillä hetkellä sekaannus nauratti,mutta jälkeenpäin tuli mieleen,että jos ei sekaannusta olisi huomattu ajoissa ja jommallakummalla olisi ollutkin jotain vialla koetuloksissa ja tulos olisi mennyt ihan väärälle henkilölle!

metsänpeitto
:whistle:

Mä olin kerran itse leikkauksessa, siellä odotustilassa tai mikä lie oli samaan aikaan yksi papparainen. Oli tulossa polvileikkaukseen. Sille oli jo tehty kaikki esivalmistelut, ja sitten se siinä jutteli hoitajan kanssa ja mainitsi, että hän ei nyt oikein ymmärrä että miksi taas leikataan polvea kun se leikattiin jo pari vuotta sitten :xmas: Selvis sitten siinä, että papparaiselle oli jo tehty se leikkaus, kukaan ei vaan ollut poistanut häntä leikkausjonosta. Eikä papalle ollut tullut mieleen kyseenalaistaa koko juttua, kun oli yhtäkkiä yllättäen saanut kutsun uuteen leikkaukseen vaikka sellaisesta ei ollut ollut mitään puhetta..

XXS
Isäni meni viime syksynä lonkkalaeikaukseen ja siinä ennen leikkausta oli lääkäri röntgenkuvia katsellessaan ruvennut taivastelemaan, että kuinkas nämä kuvat voi olla naisen kropasta. Isäni siihen, että tarvinnee sitten tehdä kai sukupuolenvaihdosleikkaus ensin.... Oli mennyt kuulemma useammatkin kuvat siellä sekaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
:whistle:

Mä olin kerran itse leikkauksessa, siellä odotustilassa tai mikä lie oli samaan aikaan yksi papparainen. Oli tulossa polvileikkaukseen. Sille oli jo tehty kaikki esivalmistelut, ja sitten se siinä jutteli hoitajan kanssa ja mainitsi, että hän ei nyt oikein ymmärrä että miksi taas leikataan polvea kun se leikattiin jo pari vuotta sitten :xmas: Selvis sitten siinä, että papparaiselle oli jo tehty se leikkaus, kukaan ei vaan ollut poistanut häntä leikkausjonosta. Eikä papalle ollut tullut mieleen kyseenalaistaa koko juttua, kun oli yhtäkkiä yllättäen saanut kutsun uuteen leikkaukseen vaikka sellaisesta ei ollut ollut mitään puhetta..

:LOL: :LOL:

Huh! Mä olin kerran leikkauksessa jo nukutus huoneessa esilääkityksen saaneena, kun näin, että laittoivat mulle tippapullon ja siinä luki penisiliini, puolitokkurassa sen onneksi huomasin ja sanoin että olen tosi allerginen sille ja sen pitäisi kyllä olla papereissakin... ehtivät ottaa pois :/

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Huh! Mä olin kerran leikkauksessa jo nukutus huoneessa esilääkityksen saaneena, kun näin, että laittoivat mulle tippapullon ja siinä luki penisiliini, puolitokkurassa sen onneksi huomasin ja sanoin että olen tosi allerginen sille ja sen pitäisi kyllä olla papereissakin... ehtivät ottaa pois :/
KAUHEETA! Käsittämätöntä että tollasta voi edes melkein tapahtua....

Kaverin äiti kuoli vastaavanlaiseen mokaan.
:(

Mä olen ollut silmäleikkauksessa, niin multa kysyttiin että; mikäs sulta piti leikata? Ja mä TOIVON, että ne vaan katsoi, että miten tajuissaan toi on!!!

Mun äidille tuli kotiin postissa mun tätin gyne- paperit... Oli vaan avannu ja ihmetelly, et mikä leikkaus nyt muka hänelle tulossa. (sama sukunimi jne) :xmas:

No nyt alkoi pelottaa. Taidan kiertää sairaalat kaukaa, ja ottaa potilasasiamiehen aina mukaani, jos joudun sinne edes vierailulle. Jesta miten kamalaa olis, jos heräis nukutuksesta ja pirtsakka hoitaja onnittelis, että "hyvin meni sun kohdunpoistoleikkaus".

no ei kyllä enään naurata :eek:

Yhteistyössä