Kauan sitten jo kysyin samaa, silti kysyn taas

Jos ystäväsi ois sulle velkaa ja ei sovitusti maksais vaan siirtää aina ja keksii ties mitä tekosyitä.
Häneltä tippuisikin rahaa eikä sitä huomaa niin ottaisitteko sen itselle?

Mulla oli tilanne että kaverilta tippu 20 euron seteli ja oli just sen velkaa, otin sen omaan taskuun :ashamed: :whistle:
Ja tänäpäivänäkään ei ole vielä velastaan puhunu, eli ei aikomustakaan ollu maksaa, tietty luulee että olen jo unohtanu mutta en ole kysyny kun sen sillon jo nappasin. :/

Tää asia käy mun mielessä välillä ja olen monasti ollu tunnustamassa että kun siltä tippu se niin otin sen mutta en vielä ole saanu sanottua.

mam
No en iki päivänä ottaisi rahaa toiselta, vaikka tippuisi! Ehkä ystäväsi tietää että häneltä tippui rahaa ja näki kun otit niin miksi hänen täytyisi tarjota enää ns. velkaa sinulle?
Todella raukkamainen ja typerä teko SINULTA. 20 euroa on kuitenkin tosi vähän.. Ennemmin jättäisin perimättä alunperin jos olisin muistuttanut jo useamman kerran ja en enää lainaisi. Muutenkaan noi kaveri vipit on tosi hankalia. Kun ei lainaa niin ei tarvi periä. Pankit on sitä varten.

laav
Alkuperäinen kirjoittaja mam :
No en iki päivänä ottaisi rahaa toiselta, vaikka tippuisi! Ehkä ystäväsi tietää että häneltä tippui rahaa ja näki kun otit niin miksi hänen täytyisi tarjota enää ns. velkaa sinulle?
Todella raukkamainen ja typerä teko SINULTA. 20 euroa on kuitenkin tosi vähän.. Ennemmin jättäisin perimättä alunperin jos olisin muistuttanut jo useamman kerran ja en enää lainaisi. Muutenkaan noi kaveri vipit on tosi hankalia. Kun ei lainaa niin ei tarvi periä. Pankit on sitä varten.
Mulle 20? on paljonkin..

Alkuperäinen kirjoittaja mam :
Onpa muuten pyytäny tämän jälkeenkin rahaa lainaan, ja sanonu että kuittaan sen vanhankin sitten.
Nykyään ei kyllä ole kun en lainannu, tästä on vuosi aikaa kun tämä tilanne tapahtu että kyllä siinä ajassa luulis 20 löytyvän.
Mulle tuo 20 ekua on iso raha.

Senkin tiedän että ei nähny kun tippu, jatko jo menojaan ja sinne ois raha jääny maahan.

Yhteistyössä