onko jollain muulla tylsääkin tylsempi ilta? :/

Ei periaatteessa tylsää, kun kesälomakin juuri starttasi :D Väsyttää vaan ja tää toinen sidukka alkaa humahtaa niin päähän....jospa pääsis nyt nopeesti vaan työjutuista eroon.

Sikäli tylsää ettei tuu mitään leffaa, kunnollista.

No on vähän tylsää,kun jaksan näin ahkerasti tännekin kirjoitella.Toivun vaan eroshokista,kun ex-mies vei pojan ensi kerta koko viikonlopuksi..on muutes aika outoa,kun olen ollut lapsen kanssa melkein puolitoista vuotta käytännössä koko ajan!
No juu..punkku on aika hyvää eikä tarvitse potea huonoa omaatuntoa juomisesta!!

Alkuperäinen kirjoittaja MahtavaPeräsin:
No on vähän tylsää,kun jaksan näin ahkerasti tännekin kirjoitella.Toivun vaan eroshokista,kun ex-mies vei pojan ensi kerta koko viikonlopuksi..on muutes aika outoa,kun olen ollut lapsen kanssa melkein puolitoista vuotta käytännössä koko ajan!
No juu..punkku on aika hyvää eikä tarvitse potea huonoa omaatuntoa juomisesta!!
höh. koitahan silti nauttia omasta olostasi :hug:

reemanni
tylsää on juu ja tylsää mitäs muuta sitten tähän sanoisipaitsi että on niin kovin tylsä ilta...ehkä iloksi vielä muuttuu kun mies toi kebabit lapsi justiinsa melkeen nukkumassa ja minä maistan sen jälkeen mun lempparia lasillisen...eli punkkua...

Alkuperäinen kirjoittaja reemanni:
tylsää on juu ja tylsää mitäs muuta sitten tähän sanoisipaitsi että on niin kovin tylsä ilta...ehkä iloksi vielä muuttuu kun mies toi kebabit lapsi justiinsa melkeen nukkumassa ja minä maistan sen jälkeen mun lempparia lasillisen...eli punkkua...
ohhoh.. kebabkin voisi maistua :whistle: :p

musta taas tuntuu et saan liikaakin nauttia tätä yksin oloa..ystävät kyllä käy mut mies huitelee aina millon missäkin..oon niin paljon sille jo siitä mäkättänyt etten jaksa enää vaivautua..

Alkuperäinen kirjoittaja simba:
musta taas tuntuu et saan liikaakin nauttia tätä yksin oloa..ystävät kyllä käy mut mies huitelee aina millon missäkin..oon niin paljon sille jo siitä mäkättänyt etten jaksa enää vaivautua..
vähän sama.tosin en nauti yksinolosta ollenkaan. mies paljon töissä tai sit mä töissä. kavereita nään liian harvoin joten olo välillä yksinäinen :/

..Pulttiboisille..nautin kyllä toisaalta tästä rauhasta;naapurit ei ehkä kohta tykkää,kun popitan aika lujaa!!Napanuora ei kuitenkaan katkea ihan näin helposti;koko ajan mietin,josko poitsu nukkuu,onko ikävä..kai tämä on sitten tätä "hohdokasta" yh-elämää?!!

Vieras
Täälläkin mies töissä. Mutta lapset EI nuku. Mielellään nauttisin siiitä hiljaisuudesta jo!! Vauva sylissä, 3 lukee kirjaa vieressä ja isommat kinastelee kamarissa (Sängyissä jo mut nukkumisesta ei tietoakaan).

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Täälläkin mies töissä. Mutta lapset EI nuku. Mielellään nauttisin siiitä hiljaisuudesta jo!! Vauva sylissä, 3 v lukee kirjaa vieressä ja isommat kinastelee kamarissa (Sängyissä jo mut nukkumisesta ei tietoakaan).

Yhteistyössä