Ketään psykologia paikalla..valehtelusta..

Onko patologinen valehtelu sairaus vai vaan oire jostain muusta..kohdalle on sattunut muutama tosi taitava "vedättäjä" ja tuntuu,että itsekin uskovat omiin juttuihinsa?!Oma mielenterveys on ollut välillä koetuksella,kun valheet ovat olleet niin vakuuttavia,että ei meinaa omiin silmiinsä uskoa..miten paljon tämmöisiä ihmisiä on??

Narsistin kanssa elänyt..
Joo et sä hullu ole. Itse elin muutaman vuoden narsistin kanssa. Alkuun en tajunnu mistä oli kyse ja sit kun tajusin, oli niin vaikeeta saada kyseinen ihminen pois elämästä. En kyl ole edelleenkään saanu sitä kokonaan pois. joudun varmaan muuttamaan toiselle paikkakunnalle, että kaikki "Häiriköinti" jne loppuuu joskus..

Miten tuommoisen psykon kanssa voi toimia..kuitenkin,kun ko.henkilö osaa käyttäytyä tarpeen tullen ihan järkevästi ja vakuuttaa mm.viranomaiset omasta kyvystään hoitaa lasta?!
Sana sanaa vastaan..kuinka todistat uhkailut ym.päättömyydet..voiko ihmistä "pakottaa" esim.psykologin juttusille vai pitääkö vaan kiltisti kuunnella kaikki uhkailut ja luottaa hyvään tuuriin,että sattuisi olemaan todistaja paikalla kaikille p.skapuheille??

Narsistin kanssa elänyt..
Tämä mun tapaus onnistu poliisitkin vakuuttamaan ettei ole mua pahoinpidellyt yms ja ainakin osin sais myön muutamat asiat käännettyä mun syyksi. ainakin näin antoi ymmärtää. Tosin asiaa ei ole vielä käräjillä käyty.sittenhän sen tietää vasta ketä uskotaan jne.

Hanki lähestymiskielto. Vaikka sulla ei oliskaan todistajia niin laiton uhkaus on aina laiton uhkaus. Sano että pelkäät itseni ja lastesi vuoksi. koita saada vaikka uhkailee sua tekstareilla tms ja näytä ne poliiseille tai äänitä puhelu, tosin se on vissiin kyllä laitonta toi äänittäminen, mut kaikkensa sitä tekee oman ja lasten teveyden vuoksi.

Yhteistyössä