Eikö voida keskustella mitään syvällisiä..

Olen yrittänyt saada aikaiseksi tänään ihan kunnon keskustelua mm.psyko-miehistä ja muusta vakavasta..olenko minä itse vaan niin "outo" vai onko tämä minulle väärä foorumi??
Toivottavasti en suututtanut ketään..toisaalta ihan odotettavissa;"mustan huumorin" harrastaminen ja joissain asioissa liiankin terävät mielipiteeni eivät miellytä kaikkia..toisaalta,en halua ketään loukata,haluaisin vaan vaihtaa mielipiteitä (erilaisiakin) muiden äiti-ihmisten kanssa??!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MahtavaPeräsin:
Jees..sain jonkun nauramaan..tavoite saavutettu!!Voin esitellä entisen mieheni Mangustille..se on vapaa ja vailla uutta kotia..onko sinulla lämmintä pesää tarjota?!!
"pesää"??? no, ei ole kyllä tällä hetkellä tarjota :D Vois tuo oma mies muuttua psyko-mieheksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MahtavaPeräsin:
Olen yrittänyt saada aikaiseksi tänään ihan kunnon keskustelua mm.psyko-miehistä ja muusta vakavasta..olenko minä itse vaan niin "outo" vai onko tämä minulle väärä foorumi??
Toivottavasti en suututtanut ketään..toisaalta ihan odotettavissa;"mustan huumorin" harrastaminen ja joissain asioissa liiankin terävät mielipiteeni eivät miellytä kaikkia..toisaalta,en halua ketään loukata,haluaisin vaan vaihtaa mielipiteitä (erilaisiakin) muiden äiti-ihmisten kanssa??!
Minä ja haluaisin kuulla ko. asiasta.. antaa tulla vaan..
 
Lähinnä kun tämä minun aloitus tarkoitti sitä,että täällä voi (kai) kuka tahansa keskustella mistä tahansa (kai) silloin kun huvittaa..olenko käsittänyt väärin..anteeksi,siirryn toiselle palstalle,jos näin on..minulla on vaan h..vetin paha olo tajutessani viimein lapseni isän petollisuuden..jos joku siitä haluaa täällä vitsiä vääntää,antaa tulla minä kestän sen!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MahtavaPeräsin:
Lähinnä kun tämä minun aloitus tarkoitti sitä,että täällä voi (kai) kuka tahansa keskustella mistä tahansa (kai) silloin kun huvittaa..olenko käsittänyt väärin..anteeksi,siirryn toiselle palstalle,jos näin on..minulla on vaan h..vetin paha olo tajutessani viimein lapseni isän petollisuuden..jos joku siitä haluaa täällä vitsiä vääntää,antaa tulla minä kestän sen!!
Hei, saat!

Anteeksi, en tajunnut lainkaan mistä on kyse! :ashamed:

Eikä sun tarvitse kestää. :hug:
 
ei vaan jaksa...päivät menee vaipoista ja lapsista keskustellen...illat haluis heittää hetulaa... miä oon ainakii jo aika väsy kaikkeen vakavaan...mielummin jotain muuta, oikeesti en ees haluis keskutella lapsista,vaipoista ym...vaan ihan jostain muusta :))
 
Alkuperäinen kirjoittaja RockMom:
nii just..missä ja kuka?? :eek:
Olet käsittänyt ihan oikein! :D Mutta yleisimmin kaikesta huolimatta nää palstan keskustelut tuntuu olevan luokkaa päivänruoat (se on kyllä ihan ok), Reimatecit (meilläkin osa vaatteista kyllä on niitä - joten huono mollaamaan), tappelut kotiäitien ja työäitien välillä (ite jälkimmäinen vaihtoehto), kiistelyt onko okei juoda lasi viiniä/siideri päivässä vai vetää kännit kerran kuussa (itse ensimmäisen vaihtoehdon kannattaja).

Pistetään syvällinen keskustelu pystyyn vaan! Ainoa miinuspuoli, että meinaan nukahtaa.. Mutta jos voidaan huomenna jatkaa? =)

*muoks, muoks* tän ei pitäny olla lainaus RockMomille vaan Mahtavalle peräsimelle... sormet sekos!

 
vieraantunut
Mä en oikein ymmärrä, eikö teillä ihmisillä ole irl-ystäviä? Niiden kanssa minä tuollaisia murheitani jaan!

En todellakaan odota tältä palstalta yhtään mitään, onhan keskutelujen taso moneen kertaan havaittu ;)

Mutta siis syvällinen keskustelu toki olisi tervetullutta vaihtelua tännekin. Aina ei vaan jaksa puhua just muusta kuin huomisesta ruoasta, omiakin huolia on ihan tarpeeksi, saati sitten ventovieraiden pulmat ei oikein jaksa iskeä. Sori.
 
vierailija
Just laitoin alotuksen, että vieläkö chattailu voimissaan. Koska näillä sivuilla ei oo mitään järkeviä keskusteluja! Ois hauska välillä jutskailla just jotain ees pikkusen syvällisempää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija :
Just laitoin alotuksen, että vieläkö chattailu voimissaan. Koska näillä sivuilla ei oo mitään järkeviä keskusteluja! Ois hauska välillä jutskailla just jotain ees pikkusen syvällisempää!
ai tähän aikaan..silmät puoli ummessa..ei tuu syvällisiä aatoksia.. :snotty:

 
No joo..anteeksi vaahtoamiseni,olen siis yksin,viikonloppua viettämässä ensimmäisen kerran lähes puoleentoista vuoteen ilman poikaani ja toisaalta tuntuu ihan hienolta,kun saa olla omissa oloissaan,mutta toisaalta kamala huoli omasta lapsesta..ja kaiken lisäksi tajusin,että ex-miehelläni on OIKEASTI persoonallisuushäiriö,joka toivon mukaan ei vaikuta häneen kykyynsä hoitaa lasta.
Olen aina ollut tosi kiinnostunut psykologiasta ja haaveammattini on ollut psykologi..sen vastineeksi olen saanut monesti kuulla itse olevani täysi hullu..siksi olen näistä jutuista tosi kiinnostunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MahtavaPeräsin:
No joo..anteeksi vaahtoamiseni,olen siis yksin,viikonloppua viettämässä ensimmäisen kerran lähes puoleentoista vuoteen ilman poikaani ja toisaalta tuntuu ihan hienolta,kun saa olla omissa oloissaan,mutta toisaalta kamala huoli omasta lapsesta..ja kaiken lisäksi tajusin,että ex-miehelläni on OIKEASTI persoonallisuushäiriö,joka toivon mukaan ei vaikuta häneen kykyynsä hoitaa lasta.
Olen aina ollut tosi kiinnostunut psykologiasta ja haaveammattini on ollut psykologi..sen vastineeksi olen saanut monesti kuulla itse olevani täysi hullu..siksi olen näistä jutuista tosi kiinnostunut.

Minuakin kiinnostaa. Ehkä osasyynä varsin maanis-depressiivinen sekä narsistinen isäni. :)
 

Yhteistyössä