Hakutulokset

1. S

Kaavinnasta/Lääkkeellisen hoidon epäonnistumisesta

Moi!! En mä oo VIELÄKÄÄN =( käyny jälkitarkastuksessa, :headwall: ... maanantaina soitin terveyskeskukseen päiväsaikaan (jolloin ei pitäisi olla ruuhkaa) nii venailin n. vartin ja sit meni hermo siihe odottamiseen.. Ja tosin eilen alkoi sitten kuukautisetkin... :D Arvasin että alkaa...
  2. S

heiiii pikkutiikeri: Miten voit, miten masuasukki voi?? :) Ootko ollut neuvolassa, entäs ultrassa? Kerro kuulumisia... =) Mä palasin maanantaina töihin ja oon joka pv ollu väsy, onneks huomenna on perjantai... =) Mä en oo vielkää varannu aikaa jälkitarkastukseen, mua jännittää niiiiiiiin...
  3. S

Ja kuin usein sul on ultra? unohdin kysyy. Onks se viikon välein... Must on kiva et on sellasii neukkutätei/ muita hoitajia jotka päästää usein... siis et ymmärtää et ei siel ihan huviks haluu käydä. :)
  4. S

Jauza... :$ Kuulostaa et ois aikas yleistä ettei lääkkeellinen onnistu usein :( mä en ainakaa ite haluu enää lääkkeellistä, yök... pääsee helpommalla kaikessa sil kaavinnalla, vaikkakin se kuluttaa enemmän :( mut mielummin se kun molemmat :| Lasku oli ihan kiva siitä sairaalassa oleilusta...
  5. S

Mulla oli sillon justiin ekoina oireina vatsankipu, vihloi alavatsaa molemmin puolin. Samoin mua särki rintoihin... Ja piti pukeutua toooosi lämpimästi, muuten rupes särkee rintoi :/ Mut sitten sillon luulisin et niihin aikoihin kun se pikkuinen oli lopettanut elämisen, tai siis ennen sitä...
  6. S

No mutta pakosti sitä miettii justiin heitä kenellä ei tärppää, ja heitä kenellä keskenmenoja koko ajan, et kumpi on pahempaa... Mä en ainakaan osais valita... En haluu enää keskenmenoa, mut en haluis ettei natsaiskaan... On jännä miten hermoilijaksi yksikin keskenmeno tekee... :$ Mun pitää...
  7. S

pikkutiikeri: Musta joo tuntuu et ihmisten kannattaa mielummin olla hiljaa kun heittää hölmöjä letkautuksia ("lohdutuksia") , kun yrittää lohduttaa...:/ Kun se loukkaa silleen, emmä osaa selittää. Meillä toi vaavi tuli ekasta kierrosta, kun me ajateltiin että sieltä tulee joku jos on...
  8. S

pikkutiikeri: Mun systerikin heitti jtn fiksuu en muista mitä.. Mut ei se silleen tajuukkaan asiaa, niinkun se itse siihen sanoi et se ei itse osaa surra asiaa, et on surullinen kun mä oon surullinen.. Ja oon sanonu et ei tätä tunnetta voi tietää jos ei itse JOUDU kokemaan, mitä en toivo...
  9. S

niin pikkutiikeri: piti vielä kysyä, et minkä ikäinen olet?
  10. S

pikku tiikeri: Onnea!!!!!! Uuden raskauden johdosta! :) Mä toivon et mulkin käy hyvä tuuri... et natsais. Eiks se parin viikon päähän pidä sopia se jälkitutkimus? Jauza, et mua jännää... Mä varmaan ravaan neuvolas joka viikko sit uuden raskauden alettua... :ashamed: ja ultraan haluun mennä...

Yhteistyössä