Hakutulokset

1. S

Kaavinnasta/Lääkkeellisen hoidon epäonnistumisesta

Rouva Pikkumyy: Mulle sanottiin mun muistaakseni sairaalassa et kaks viikkoa toimeenpiteen jälkeen taukoa. Ja mulla kun ei tullut kaavinnan jälkeen 3een pvään vuotoa, neljäntenä alkoi, ja tullut tosi nihkeesti, nyt on mennyt 8 pvää ja tulee vähän enemmän... Ihmeen vaihtelevasti. Harvemmin...
  2. S

pikkutiikeri: Milloin sulla on ensimmäinen ultra? Tai milloin sulla on laskujen mukaan laskettuaika?
  3. S

mut oliks siinä joku aikaraja, kun mun muistaakseni se oli kaks viikkoa...??
  4. S

Mitenköhän todennäköistä on että seuraava raskaus onnistuu... mä en muistanut sairaalassa kysyä. Mua on ruvennu tympii kun ihmiset on sanonut mulle keskenmenon jälkeen että sä olet vielä nuori tms, se ei auta mun oloon yhtään... :kieh: Seuraavat menkat on varmaan kivuliaammat??
  5. S

Onnea!! Mekin yritetään uudestaan heti kun saa... onks se väli kaavinnan jälkeen 2 viikkoa? Toi päivä kun sait positiivisen testin on sama kun mul oli ultra jossa todettiin että sikiö on kuollut. Siis onko sulla monta keskenmenoa ollut? Mul on sekaisin noi edellisen sivun tekstit... Milloin...
  6. S

oki... outoa :) Onks sulla nyt kuin pitkällä uusi raskaus?? te piditte siis yhdet kuukautiset välissä... kuulostipa fiksulta... :D
  7. S

Kun kotiutu sairaalasta, niin tuntui kun ois aloittanu taas alusta, mä ainaki aloin heti itkee kun pääsin sairaalasta kotiin, tosin luulen et osa syy oli myös se että olin niin väsynyt kun en nukkunut kunnolla sairaalassa... Miten pian keskenmenon/kaavinnan/lääkkeellisen keskenmenon jälkeen on...
  8. S

Mul todettiin 12 viikon ultrassa että sikiö on kuollut jo 9+1 viikoilla, ja seuraavana päivänä menin sairaalaan lääkkeelliseen keskenmenoon, jonka valitsin. Mulla tuli aika reilusti vuotoa sitten illalla kotona, et sairaalassa kun olin se 4 tuntia, niin sillon se alkoi ja tuli verta vain...
  9. S

alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

Vitsit et on ihanaa istua koneella ilman että oksettaa... :) mul on ollu niin ärsyttävää ykäilyä, etten oo jaksanu tehdä mitään, nyt tuntuu et on jo takas elävien kirjoissa kun en enää asu vessassa xP Mul eilen alko olo paranee.. mut vielkin tulee ällötys kun menee jääkaapille tai...
  10. S

Esikoistaan odottavat :)

Heippa!! Täällä olisi 22 vuotias tuleva äippä, laskettuaika on 7.10.08. Asustelen Espoossa avomieheni kanssa. Ja ensimmäinen napero on siis tulossa :) Ja etsin samassa tilanteessa olevia, tuntemuksia jakamaan :)
  11. S

alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

Liityn porukkaan :) Olen 22 vuotias, täytän kesällä 23v ja esikoista odotan... La on 7.10, mutta luulen että myöhästyy :D

Yhteistyössä