oki... outoa
Onks sulla nyt kuin pitkällä uusi raskaus?? te piditte siis yhdet kuukautiset välissä... kuulostipa fiksulta...
Onks sulla nyt kuin pitkällä uusi raskaus?? te piditte siis yhdet kuukautiset välissä... kuulostipa fiksulta...
Enpä voisi paljon paremmin sitä itse sanoa. Eilen oli jälkitarkastus ja kaikki oli hyvin. Saatiin lupa alkaa heti yrittämään uudelleen. Ja nyt tuntuu niin ihanalta, juurikin kun tämä ei ole enää sitä pelkkää keskenmenoa... =)Alkuperäinen kirjoittaja pikkutiikeri:Mulla oli samanlainen fiilis, ensin toivoton, ja oli kauheeta odottaa että vuoto loppuu ja kuukautiset alkaa (luulin siis että pitää odottaa). Sitten kun sai heittää ehkäsyn menemään, niin tuli uudella tapaa se alun fiilis, se lapsiasia ei enää ollut pelkkää keskenmenoa, vaan mukana oli myös uuden raskauden odottaminen. Eli siis ei pelkkää surua, vaan mukaan tuli taas toivoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jana85:Ja mä en halua kuulla keltään sitä että ei kannata pelkää seuraavassa raskaudessa (jos nyt onnaa), kun mähän saan pelkää niin paljon ku haluan, kun ei sitä pelkoa tuolta takaraivosta pois saa... Kun yks kaveri sanoi et jos odottais vähän kauemmin, mut sama se on kuin kauan oottaa, silti sitä stressaa...
Nyt vasta huomasin tuon. Aikamoista, edellisen raskauden hedelmöittymishetki mun miehen syntymäpäivä, vuoto alkoi mun syntymäpäivänä, ambulanssilla sairaalaan pian sen jälkeen kun mun ystävältä tuli viesti että tyttö syntyi. Uus positiivinen testi samana päivänä kun toinen ystävä ilmoitti synnyttäneensä pojan. Ja ai niin, mulla oli heinäkuussa tosi varhainen km, samaan aikaa kun tää jm. ystävä teki positiivisen testinsä. Hmm...Alkuperäinen kirjoittaja Jana85:Toi päivä kun sait positiivisen testin on sama kun mul oli ultra jossa todettiin että sikiö on kuollut.