Hakutulokset

1. S

Helmivauvat 2009

mä puutuin listasta....?!
  2. S

Helmivauvat 2009

mä lisäsin itteni listaan vaikken nytte ookkaa varma lasketusta ajasta, ja muutenki... Kauhee rykelmä :D
  3. S

Helmivauvat 2009

PÄIVITYS HELMIVAUVAT Bianca......................1.2.2009.............EKKS........05/07 Brierhip.................. .1.2.2009............TAYS.......02/06 & 08/07 Miss Blue..................1.2.2009............???..........neljäs zelda........................1.2.2009(...
  4. S

Helmivauvat 2009

toukka2008 Mäkin varasin ajan varhaisultraan, mut ihan omakustanteinen, ei kaupunki kustanna kun sen ekan eli vko10-12 :/ Mulla se maksaa 120 e miinus kelankorvausosuus. Mä meinasin kans varaa diacorilta, mut oli ihan kauheen kallista. Mistä päin olet? Ekassa neuvolassa ei kuunnella...
  5. S

Helmivauvat 2009

Heipä hei... :) Mä soitin kanssa neuvolaan ja sain ajan synttäripäivälleni, eli to 26.6. Ja soittelin läpi kaikki mahdolliset lääkärikeskukset sun muut ja löysin hyvän yksityisen lääkärikeskuksen, joka ei ollu ihan liian kallis. Ja sain ajan ultraan ke 25.6. Nyt jo helpotti vähän kun tietää...
  6. S

Helmivauvat 2009

aply Mullakin on kurkku ollu jo viikonlopusta asti kipeenä, ja oli pientä lämpöilyä. Eilen kävin nieluviljelyssä, ja ei ollu mitään ku tänään soitin tuloksista. Sanoivat että voi olla virusta.. :snotty: Mut kurkkuun/nieluun sattuu ärsyttävästi :/ Oliko/onko sulla niska/hartiakipuja? Mul...
  7. S

Helmivauvat 2009

oho tääl on joku muukin kukkumassa hereillä... :)
  8. S

alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

moi! en ole kirjoittanut kuin viimeks joskus helmikuussa kai.. mutta mut voi nyt toistaseks poistaa listalta, meinaa toi raskaus meni kesken jo maaliskuussa, ei ole vaan ollut puhtia tulla tänne sanoo. Mä sain tänään, tai siis maanantaina positiivisen raskaustestin, kun terveyskeskuksen...
  9. S

Helmivauvat 2009

Tinttu: Kyllä sinne neuvolaan voi soittaa ihan heti kun varmistuu. :) Mäkin soitan huomenna ja vaadin päästä ultraan ensi tai sitä seuraavalla viikolla, kun muuten mulla pää hajoaa jos joudun taas odottaa. Ku edellisessä raskaudessa odotin sinne 12 viikkoon, ni siellä olikin vaan kuollut duudi...
  10. S

Helmivauvat 2009

Mäkin jo odotan että pääsis ekaan ultraan, ois kivaa nähdä&kuulla sydänääniä, edellisessä raskaudessa en niitä kerinny kuuleen.. :'( Mut mul on nyt jo tää raskaus ollut ihan erilainen, kun edellinen.. Mulla tuli ihan alkuun jo se et rupes jotku ruuat etomaan, nyt kun nään jonku ruuan kuvan...
  11. S

Helmivauvat 2009

Ei hitto poistin kirjoittamani tekstin joka piti justiinsa "lähettää"... :headwall: Eli kävin tänään terveyskeskuksessa labrassa teettää raskaustestin ja oli sekin positiivinen.. mutta en halua iloita vielä. Odotan huomista, kun soitan neuvolaan ja varaan ajan, kun odotan että pääsen sinne...
  12. S

KM jälkeen kuumeilevat

hei sori mä osaan kyllä kirjoittaa, mut tos mun kirjoituksessa on paljon kirjoitusvirheitä... :ashamed:
  13. S

KM jälkeen kuumeilevat

kiitos onnitteluista =) Mä en vaan itse oiken voi uskoa et oisin raskaana, kun ei ole oireita.. kuten edellisessä raskaudessa oli oireet jo neljännellä raskausviikolla. Menin tekemään sellasenrfsu:n raskaustestin mitä myydään ruokakaupoissakin, ja sekin näytti positiivista, se vaan oli...
  14. S

KM jälkeen kuumeilevat

ootteko tehnyt ikinä niitä citymarketin raskaustestejä?? onkohan ne kovinkaa luotettavia? kun ite oon noita apteekin testejä käyttäny...
  15. S

KM jälkeen kuumeilevat

Ei se enää sitä hormonia siitä edellisestä ole, kun testasin joku noin kaks kolme viikkoa sit sitä et onko mulla vielä.. mutta ihan puhdas negatiivinen testi oli... Siks mä sitä pähkäilen.. Sit ku oon viel kipee nytte ni mietin et jos mä oisinki raskaan ja jos tää pöpö voiski aiheuttaa...
  16. S

Helmivauvat 2009

Moi! Päätin tänne tulla.. oli iso kynnys, sain eilen varmaan plussan raskaustestissä, se oli vain vaalea se toinen viiva.. niin en oikeen tiedä?! (Kaveri joka näki testin sanoi että se on positiivinen) Kauhea paniikki, kun en tiedä mitä tekisin, mulla on keskenmeno takana 3/2008, se todettiin...
  17. S

KM jälkeen kuumeilevat

En keksinyt oikeen muutakaan paikkaa minne kirjoittaa, mut sain eilen vaaleen viivan raskaustestissä, ja nyt pähkäilen et mitä tekisin, mulla oli keskeytynyt keskenmeno (?) 3/2008, ja en halua toivoa liikoja.. onko muilla tullu haaleita???? :o ja mikä sitten on ollut tulos?
  18. S

Kaavinnasta/Lääkkeellisen hoidon epäonnistumisesta

moi taas pikkutiikeri: :hug: hui että mulla mahassa muljahteli kun luin tota sun juttuas.. ota nyt rennosti, eläkä riehu :) onneks oli kaikki hyvin.. aika ihme tollainen vuoto :/ toivotaan ettei enää tapahdu mitään tollasta. Ja että saat sen Toivon sylkkyys kun on sen aika =) Mullei...
  19. S

Erilaiset kuukautiset keskenmenon jälkeen, muitakin?

Mulla alkoi menkat 28 päivää kaavinnan (ja 1kk&1 päivä lääkkeellisen keskenmenon) jälkeen, kun mulla molemmat piti tehä... :( Mut se vaan et kuukautiset oli tosi runsaat, ja kesti vaan 2 päivää. Mä ajattelin käydä ihan naistenklinikalla, kun mun pitäis käydä jälkitarkastuksessakin ja et ne...

Yhteistyössä