Hakutulokset

1. S

Helsinkiläisiä "nuoria" odottajia?

Mä voin kans dada lähtee sun kans vaunuilee :) millon sulla alkoikaan äippis?? Mä en kyllä olekkaan helsingistä :)
  2. S

Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

Taas päätin tulla kirjoitteleen pari riviä, olin tos mökillä parisen viikkoa ja oon nyt ollu kotona viikon.. Ja maanantaina palaan taas takas töihin. Maanantaina oli ultra ja siellä ukkeli oli tosi liikkuvainen, ultraaja ultrasi ensin alakautta mutta ei saanut niskaturvotusta kun ei ollut...
  3. S

Helmivauvat 2009

Kävin aamulla ultrassa, ja kaikki oli hienosti :) pieni rusina siellä möllötti. Sydän hakkasi kovaa vauhtia... Ja viikkoja on koon mukaan 7+3 :heart: Jana&rusina 7+3 :heart:
  4. S

Helmivauvat 2009

Dada Kiva et on samaa ikäluokkaa ja samalta suunnalta.. =) Minkä valitsette synnäriksi? Mul on naistenklinikka :) Mut tsemppiä, ja varaa varhaisultra jos ei rupea pelko kaikkoomaan..
  5. S

Helmivauvat 2009

Dada Oon leppävaarasta... Minkä ikäinen oot? Mä en muista kauaa mitään... Jos sen johonki oot laittanu...
  6. S

Helmivauvat 2009

Unohdin laittaa et oli Dadalle :D toi viesti... :headwall:
  7. S

Helmivauvat 2009

Mä oon Espoosta.. Sulhan on paljon mahdollisia yksityisiä siinä lähimaastossa :) Missä päin helsinkiä asustelet? :)
  8. S

Helmivauvat 2009

Dada Mul oli keskeytynyt keskenmeno, eli sikiö oli kuollut jo viikoilla 9+, ja paikoillaan ja ultrassa se huomattiin viikoilla 12. En mä ollut mitään havainnut, kun en ees tollasta ollu aatellu.. En osannu odottaa, olin niin tietämätön. Nyt pelottaa et jos käykin uudestaan samalla tavalla...
  9. S

Helmivauvat 2009

Dada Kannattaa mennä yksityiselle sinne varhaisultraan, nii saa mielenrauhan :) Mäkin meen, kun edellinen raskaus meni kesken, ja havaittiin vasta 12 viikon np ultrassa... :/ Mul on keskiviikkona varhaisultra, maksaa 120e- 20%(kelan korvaus).. :) Suosittelen sitä vaan ihan oman mielenrauhan...
  10. S

Helmivauvat 2009

En tajunnut itestäni tarkemmin kertoilla, eli oon 22 vuotias (täytän parin viikon kuluttua 23v), avomies samanikäinen. Ja Espoossa asutaan.. Esikoinen ois siis tulossa, jos nyt malttaisi pysyä tällä kertaa mukana :| Ja sairaalana onpi naistenklinikka. Jana&Rusina 6+
  11. S

Helmivauvat 2009

Uudet tervetuloa joukkoon!! :wave: Mulla on kauhee väsymys koko aika, tänään nukuin neljän tunnin päiväunet (oon saikulla tän ja huomisen selän takia :/ ), vaikka yöllä nukuin kyllä ihan normisti... Mistä päin te kaikki muuten ootte onko helsingistä tai espoosta ketään...
  12. S

Helmivauvat 2009

Toukka 2008 Kävitkö sillä lääkärillä, mistä sanoin, oliko mikä marion tai jtn.. Onnea, et teil on pikkainen oikeassa paikassa =) Milloin sulla on siis se seuraava ultra? Meilläkin on suvussa kaksosia, tai siis mun äiti ja sen sisko on kaksosia, mä toivon et mä saisin kaksoset.. Vaik ihan...
  13. S

Helmivauvat 2009

moi! Vitsit oon ravannu koko päivän vessassa.. :kieh: ärsyttävää.. puhuin kaverin kans siitä et ehkä se "rusina" painaa rakkoa.. :laugh: Mä en jaksa odottaa ultraan.. mut toisaalta nautin taas tietämättömyydestä, kun sillon edellisessä raskaudessa siellä ultrassa tuli vain huonoja...
  14. S

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

Voisin liittyä tännekkin jutustelee, oon tuolla helmimasuissa myös. Mulla oli km 3/2008, ja nyt on jännät paikat, et meneekö kaikki hyvin. Pelottaa ja jännittää, ja se vielä lisää kun mullei ole oikein raskausoireita, niinkun edellisessä raskaudessa oli heti alusta. Mulla ois nyt noin 5+4...
  15. S

Helmivauvat 2009

Mä laskin tolla raskauskalenteri jutulla, minkä linkin aply on laittanu ja sen mukaan mun laskettuaika muuttuu, eli ois 5.2, ja nytten ois viikot 5+1, mut katellaan sit kun oon käyny siel ultras jne, en halua vielä intoilla... :ashamed:
  16. S

Helmivauvat 2009

toukka2008 Missä päin espoota sä asut ja minkä ikäinen oot? Mä asun lepuskissa, oon vielä pari viikkoa kakskytkaks. Oon asunu koko ikäni espoossa... :kieh: Mutta juu, tässä tiedot: adenova lääkärikeskus puh.8657000 osoite länsituulentie 10 3kerros. Se on akateemisen kirjakaupan ja nordean...
  17. S

Helmivauvat 2009

toukka2008: Mäkin oon espoosta, ja netistä katsoin gynejä... ja lääkärikeskuksia. Ja sieltä sit löysin yhden lääkärikeskuksen tapiolasta, maksaa 120e-kelakorvaus. Haluatko numeron? Niillä lääkäreillä on kaikilla omat taksansa, toi kelle meen nii ottaa vähä vähemmän.. :) haavemamma73 Mäkin...
  18. S

Helmivauvat 2009

Mullei oo mitää oireita, tai no paljoo... Kun viimeks vihloi ja särki kaikkialle, ja oli pahoinvointia. Ja mul on ihan epätodellinen olo, mä en usko et "tuolla" on ketään.. Onko kellään samanlaista tunnetta? :headwall:
  19. S

Keskenmeno..vain hieman ruskeaa vuotoa..

Olen pahoillani sun keskenmenosta :( Mä sain tietää että 12 viikon ultrassa että sikiö oli kuollut jo viikoilla 9+1, mutta oli vielä siellä, eli oli keskeytynyt keskenmeno. Ja paljonhan sitä tietysti tulee ajateltua :| Mut ihan hyvin oon selvinnyt, tää oli 3/2008. Ja pari päivää sitten sain...
  20. S

Helmivauvat 2009

äsken ei näkyny, kun laskin et vaan kolme siinä 3.2. mut soriiii :ashamed: Hienosti laitoit.. mul on muute naistenklinikka sairaalana...

Yhteistyössä