Hakutulokset

1. S

ketkäs lähtee viihteelle tänään

taidan lähteä, kun on synttäritkin :D Toivottavasti muksun hoitotäti pääsis tulemaan, että mieskin vois lähtee. Silläkin on huomenna vapaa. Olis kerrankin yhdessä liikkeellä eikä aina vuorotellen :snotty:
  2. S

Appiukko täyttää 60v Mitä lahjaksi! Iskee paniikki!

Mutta miten olis vaikka joku "luksusluoka" termospullo ja -muki ja jotain muuta, mitä vois ottaa mukaan metsälle ja vaikka hiihtoreissuillekin :)
  3. S

Teenkö törkeesti vaiko enkö tee? (no tää on tietty turha valitus)

vaan eka erän. Sen pleikkarinhan voi maksaa sitten joulun jälkeen kokonaan kerralla pois, jos sillon on rahaa niin paljon tai jatkaa erissä maksua. Meillä aina välillä on samaa ongelmaa, että mies tuhlaa tuollaisiin kalliimpiin juttuihin ja minä sitten ihmettelen, että millä mun olis tarkoitus...
  4. S

Meneekö teillä joulun aikaan ruokiin ja lahjoihin yli 1000 euroa

jos olis "ylimääräistä" laittaa. Nytkin olis ollu hyviä lahjaideoita, joista piti kuitenkin luopua ja ostaa vähän halvempaa. Tai no, jos lasketaan miehelle ostettu gps - laite joululahjaksi, vaikka se onkin jo käytössä, niin sitten taitaa kyllä tonni ylittyä :p
  5. S

Onko kukaan muu sopinut miehensä kanssa ettei osta toisilleen joululahjoja?

mutta silti olen ostanu pari pientä pakettia miehelle :snotty: En sitten osannu kuitenkaan olla ostamatta, kun sattui kaupassa vastaan hyviä ideoita. Mieskin on kyllä puhunu, että pitäis hänen keretä lahjaostoksillekin tässä joku päivä. Ja mulle sekä muksulle olis kuulema menossa ostamaan...
  6. S

Digi kamera apua!

kun just siis kopioin kuvat koneelle ja valitsin, että poistetaan kopioinnin jälkeen laitteesta. Olisko sit tosiaan vaan rikki... mutta miksiköhän se sitten koneessa toimii kuitenkin? Voi pahus. Nyt tarviis tota kameraa kyllä, eli pitänee pikaisille kaupoille mennä :/
  7. S

Digi kamera apua!

Nyt herjaa tuo meidän kamera, että "Memory card error" kun sen käynnistää ja koettaa kuvaa ottaa. Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa? Kokeilin, ja muistikortti toimii meidän kannettavassa, jonka kansioon pystyin siis kopioimaan kamerassa olleet kuvat - onneks sentään. Mutta miksei tuo sama kortti...
  8. S

Gps apuva! Millainen miehelle lahjaksi?

...ja varmaan meenkin, jos en näin osaa ostaa :) Mutta, meinasin, että tilaisin netin kautta ton laitteen. Kun mun on aika hankala päästä ton muksun kanssa sopivaan kauppaan ja toisekseen, monesta nettikaupasta sais tarpeen mukaan mahdollisuuden maksaa esim. kahdessa erässä. Riippu laitteen...
  9. S

Tiedoksi, että noita laitteita on tosi monenlaisia ja hintaisia. Halvimmat taitaa kustantaa noin 200 euron kieppeillä... Ite kattelin esim. täältä: http://www.pixmania.com/fi/fi/gps/gps/1914/23/categorie.html Mut noista ominaisuuksista ei vaan oikein tahdo tajuta mitään :ashamed:
  10. S

Sitä xl mallia mietinkin. Tietty jos ton perusmallin numeron olisit muistanu, niin aina olis ollu parempi :kieh: Mutta pitää miettiä sitä xl-mallia sitten. Mietin ite, että se isompi näyttö varmaan olis ajaessa sinällään parempi...
  11. S

Jos siellä olis joku gps -laitteen omistaja, joka vois antaa vinkkejä tällaisen hankinnan suhteen niin olisi tosi hieno homma :) Mies on haikaillut moista, ja olen tähän asti sanonut, ettei meille tule noin kallista laitetta, kun perinteiset kartat jaetaan puhelinluettelon mukana ilmaiseksi...
  12. S

Tehy hyväksyi tarjouksen!!!!!!!!

Keittiönoidan kanssa.
  13. S

Tämmönen tuli sähköpostiin :0

menee kaikki vastaavat. Jos vaikuttaa olevan liian hyvää ollakseen totta, se myös yleensä on sitä :p
  14. S

HYVÄ SYDÄN kerho on muuttunut Pidetään huolta-kerhoksi

Haluaisin myös mukaan, mutta en saanu laitettua sulle Keittiönoita y-viestiä... :wave:
  15. S

Kun pinnasängyssä kakka pörähtää

sen verran, että meillä neidillä on ollut aina tosi hyvä iho, eikä pylly mitenkään suuremmin koskaan punoittanu, vaikka vaippa oliskin ollut hetken aikaa vaihtamatta. Jos olis punoitusta tullu, niin olisin kyllä sitten alkanu vaihtamaan vaipat heti kakan yllättäessä. Mutta en kokenu siihen...
  16. S

16v. oppisopimuskoulutukseen

Olen Dietorellen kanssa samaa mieltä, että poika kannattais ehkä laittaa heti itse asialle. Varsinkin ottamaan yhteyttä noihin työnantajiin. Oppisopimus vaatii kuitenkin nuorelta tosi paljon oma-aloitteisuutta, vastuunottokykykä jne. Se että järjestää itse tuota paikaa on aika hyvä testi siinä...
  17. S

16v. oppisopimuskoulutukseen

Lvi- ja rakennusala vaatii nekin paljon esim. matemaattisia taitoja, mutta ovat kyllä sähköalaa helpommin opittavisssa käytännön kautta. Kannattaa miettiä myös kone- ja metallialaa, jolla työntekijöistä on suorastaan pulaa monin paikoin ja palkkaus on kuitenkin ihan kilpailukykyinen. Sitten...
  18. S

Kun pinnasängyssä kakka pörähtää

aina heti. Meidän neiti oli tosin sen verran huono nukkumaan, ettei muutenkaan nukkunu koskaan kerrallaan kuin noin pari tuntia. En siis halunnu herättää, jos vaikka just oli nukahtanu edes vähäksi aikaa. Jos siis ite olis heränny siihen kakkaan muutenkin, niin sitten vaihdoin heti. Mutta jos...
  19. S

Koulussa uhkailu, kuulostaa "hiukan" vainoharhaiselta

kyllä kertoa luokanvalvojalle tapahtuneesta. Nuorten on nyt hyvä saada selkeä viesti aikuisilta ympärillään sen suhteen, ettei tällaisilla asioilla sovi laskea leikkiä.
  20. S

hjelppivä..vauvan nukkuma asennosta

neiti oppi tuossa iässä ite kääntymään mahalleen (ja takas) ja annoin kyllä sitten nukkua haluamassaan asennossa. Uskon, että tuon ikäinen osaa jo päätään kääntää ja hallita, vaikkei vielä ihan takas selälleen asti kääntyminen onnistuiskaan.

Yhteistyössä