HYVÄ SYDÄN kerho on muuttunut Pidetään huolta-kerhoksi

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja PeggySun:
Heippa!!Yritin y-viestiä laittaa mutta en ymmärää miks ei toiminu..Olisin halukas kerhoon liittymään!!Otatteko minuun päin yhteyttä..??
Jos mulle laitoit yytä, niin syynä oli varmaan täyttynyt y-lootani =) Laitan sulel ihan just salasanan tulemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja PeggySun:
Heippa!!Yritin y-viestiä laittaa mutta en ymmärää miks ei toiminu..Olisin halukas kerhoon liittymään!!Otatteko minuun päin yhteyttä..??
Jos mulle laitoit yytä, niin syynä oli varmaan täyttynyt y-lootani =) Laitan sulel ihan just salasanan tulemaan.
mulle ja :ashamed:

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Mikäs tämä nyt on, siis että missä tämmönen kerho on? liityn kyllä mielellään mutta en tiedä näistä kerhoista että missä nää sijaitsee :ashamed:
Tuossa aloituksessani on linkki, jossa vähän kerrotaan kerhosta. Näistä palstan kerhoista siis kyse. Kerhoon pääsee, kun valitsee etusivulta vasemmasta laidasta kohdan Kerhot, laittaa kerhosivun hakuun HYVÄ SYDÄN ja ottaa ruksit pois kaikista muista kohdista paitsi siitä "kerhon nimellä" ...vai mitä siinä nyt lukikaan. Avautuvasta listasta sitten klikkaa linkkiä HYVÄ SYDÄN, jolloin aukeaa kerhon sisäänkirjaussivu. Sitä varten tarvitset salasanan, jonka saat multa tai vaikka Gluteus maximukselta yynä. Kun olet kirjautunut sisään, siellä on kohta, jossa haetaan jäsenyyttä. Jäsenhakemus on yksinkertainen ja nopea täyttää. Mä käyn sitten hyväksymässä hakemuksen ja tiedon siitä saa y-viestinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Mikäs tämä nyt on, siis että missä tämmönen kerho on? liityn kyllä mielellään mutta en tiedä näistä kerhoista että missä nää sijaitsee :ashamed:
Tuossa aloituksessani on linkki, jossa vähän kerrotaan kerhosta. Näistä palstan kerhoista siis kyse. Kerhoon pääsee, kun valitsee etusivulta vasemmasta laidasta kohdan Kerhot, laittaa kerhosivun hakuun HYVÄ SYDÄN ja ottaa ruksit pois kaikista muista kohdista paitsi siitä "kerhon nimellä" ...vai mitä siinä nyt lukikaan. Avautuvasta listasta sitten klikkaa linkkiä HYVÄ SYDÄN, jolloin aukeaa kerhon sisäänkirjaussivu. Sitä varten tarvitset salasanan, jonka saat multa tai vaikka Gluteus maximukselta yynä. Kun olet kirjautunut sisään, siellä on kohta, jossa haetaan jäsenyyttä. Jäsenhakemus on yksinkertainen ja nopea täyttää. Mä käyn sitten hyväksymässä hakemuksen ja tiedon siitä saa y-viestinä.

Ok, löysin kyseisen paikan. :D
Saapi ilmotella mullekin salasanaa.

kiinnostaa mutta..
Millä perusteella te sitten autatte? Joku vaan sanoo että me tarvitaan lahjoja ja te laitatte, vai selvitättekö todellisen tarpeen? Oon joskus jotain sinisilmäsenä auttanu, ja jälkeenpäin selvinny karseita totuuksia. Entä ihan käytännön jutut, mihin ne lahjoitukset sitten laitetaan ym. eli lähetetäänkö ne suoraan vai teidän kautta..postikulut kun on tänäpäivänä sikaisot.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa mutta..:
Millä perusteella te sitten autatte? Joku vaan sanoo että me tarvitaan lahjoja ja te laitatte, vai selvitättekö todellisen tarpeen? Oon joskus jotain sinisilmäsenä auttanu, ja jälkeenpäin selvinny karseita totuuksia. Entä ihan käytännön jutut, mihin ne lahjoitukset sitten laitetaan ym. eli lähetetäänkö ne suoraan vai teidän kautta..postikulut kun on tänäpäivänä sikaisot.
Minä luotan edelleen ihmisiin. Kukaan ei tule tuonne kerhoon sepittelemään mitään kurjuusjuttuja omasta päästä. Minä ainakin autan niin kuin voin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä luotan edelleen ihmisiin. Kukaan ei tule tuonne kerhoon sepittelemään mitään kurjuusjuttuja omasta päästä. Minä ainakin autan niin kuin voin.
mä luotan kans ihmisiin ja eihän tässä ainakaan pääsääntöisesti mitään rahaa jaella ku suurimmaks osaks käytettyä tavaraa ja vaatetta, ruokaa yms.
Jos joku kehtaa sepitellä tarinoita niin toivotaan ettei koskaan paljastu niin ei tuu auttajille paha mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
mä luotan kans ihmisiin ja eihän tässä ainakaan pääsääntöisesti mitään rahaa jaella ku suurimmaks osaks käytettyä tavaraa ja vaatetta, ruokaa yms.
Jos joku kehtaa sepitellä tarinoita niin toivotaan ettei koskaan paljastu niin ei tuu auttajille paha mieli.
näitkö yv:n

Keittiönoita
En selvitä todellista tarvetta, sitä varten maksan veroja, että sosiaalivirasto sen tekee, jos asianomainen hakee toimeentulotukea. Tämä mun harjoittama avustustoiminta on ihan eri asia kuin "mahdollisimman oikeudenmukaisesti yhteisten varojen jakaminen sitä tarvitseville". Kyse on mun henkilökohtaisista lahjoituksistani ja jaan niitä ihan oman mieleni mukaan. Mulla ei siis ole mitään tiettyä budjettia, josta pitäisi jakaa tietylle määrälle tarvitsijoita eikä siten se tilanne, että joku käyttäisi hyväntahtoisuuttani härskisti hyväkseen, maksa mulle yhtään sen enempää kuin jos ko henkilö olisi oikeasti avun tarpeessa. Olen myös tehnyt tätä hommaa jo sen verran pitkän ajan, että luotan myös - ainakin jossain määrin - omaan vaistooni.

Kerhon toimintaperiaatteena on, että kun kerhossa lahjoittaja ja vastaanottaja kohtaavat toisensa, yhteystiedot vaihdetaan y-viestinä. Lahjoittaja lähettää sitten paketin vastaanottajalle. Postikulut on toki nykyisin kalliita, mutta mulla on siellä kerhossa ihan erillinen avaus siitä, että jos postikulut tuottaa jollekin jossain vaiheessa kohtuuttomia ongelmia, multa voi kysyä sponsorointiapua postikuluihin.

Yhteistyössä