HYVÄ SYDÄN kerho on muuttunut Pidetään huolta-kerhoksi

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelen
Miksi laitatte salasanoja yv:nä? Senhän saa kuka vaan haluaa ku laittaa viestin, et liityn siihen ja tahon yv:tä... Heihaloo!!
Säästyy y-viestien tyhjennys ku laittaa sen suoraan tänne. Mä en oo siitä kiinnostunut, mutta tuli vaa tälläne mieleen.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Miksi laitatte salasanoja yv:nä? Senhän saa kuka vaan haluaa ku laittaa viestin, et liityn siihen ja tahon yv:tä... Heihaloo!!
Säästyy y-viestien tyhjennys ku laittaa sen suoraan tänne. Mä en oo siitä kiinnostunut, mutta tuli vaa tälläne mieleen.
Ei se nyt niin vaivalloista ole laittaa sitä yynäkään =)

äityli
Aika hyvin laitoit. =) Mulla tuli sama mieleen.
Sain jo sen salasanan, eikä sillä tee yhtikäs mitään...

ihmettelen
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei se nyt niin vaivalloista ole laittaa sitä yynäkään =)
Ei varmaan, mutta se kansio on toisilla aina täynnä. Tulee tänne otsikoita, et sinä ja sinä siellä tyhjääppä kansios...

Keittiönoita
Ei varmaan, mutta se kansio on toisilla aina täynnä. Tulee tänne otsikoita, et sinä ja sinä siellä tyhjääppä kansios...
No ainakin mulle on hyvä, jos joku huomauttaa, että loota on täynnä. En sitä itse aina muista katsoa ja kun sitä uusien viestien tulemista ei tässä mitenkään nykyisin näe, niin hyvä vaan, että joku huomauttaa =)

MaMa
Alkuperäinen kirjoittaja Mirkkuli:
Onko tässä mitään järkeä. onko kukaan saanut apua?
itse sain viime jouluna eräältä palstalaiselta Paketin joka osaltaa pelasti meidän joulun!Tuli silloin aivan älyttömän hyvä mieli!:) Tämä on todella ihana idea ja vaikka tänäkin vuonna on taas todella tiukkaa niin jos vaan onnistun jostakin nipistämään jotakin pientä josta joku toinen äiti ja hänen lapsi saa hvyän mielen niin sen teen<3

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Mukavasti on uusia jäseniä tullut, mutta nostan vielä jos joku haluaisi auttaa/tulla autetuksi. Rohkeasti mukaan!
Minäkin kehotan tulemaan rohkeasti mukaan. Laitoin tänään kerhoon jälleen joulun ruokakassiavaukseni, eli kolmelle ensimmäiselle pk-seudulla olevalle tarvitsijalle olisi tiedossa ruokakassit joulukuun alkupuolella.

niin
Ihan kiva idea.
Mutta kyllä toimeentulotuesta ja muista sosiaalituista jää yleensä enemmän käyttöön kuin monilla omaa kämppää maksavilla.

Kummallista vain on, että niillä, joilla on periaatteessa aikaa tehdä kaikki itse ym. eivät käy töissä, menee rahaa johonkin ylimääräiseen: elloslaskuihin ja baareihin ja mäyräkoiriin./siideriin.

gluteus harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ihan kiva idea.
Mutta kyllä toimeentulotuesta ja muista sosiaalituista jää yleensä enemmän käyttöön kuin monilla omaa kämppää maksavilla.

Kummallista vain on, että niillä, joilla on periaatteessa aikaa tehdä kaikki itse ym. eivät käy töissä, menee rahaa johonkin ylimääräiseen: elloslaskuihin ja baareihin ja mäyräkoiriin./siideriin.
miten tämä nyt liittyi tähän ketjuun. Tässä kerhossa ei syytellä ketään, joten voitko poistua jos ei auttaminen kiinnosta.

niin
Alkuperäinen kirjoittaja gluteus harmaana:
Ihan kiva idea.

miten tämä nyt liittyi tähän ketjuun. Tässä kerhossa ei syytellä ketään, joten voitko poistua jos ei auttaminen kiinnosta.
aha. onko tämä joku virallinen pyhä hyväntekeväisyysketju. Poistun sitten, vaikka netti pitäisi olla avoin kaikille. Olisi varmaan voinut sanoa aloituksessa, että vain hyväntekijät ja hyväntekeväisyyttä vailla olevat saavat ottaa kantaa.

Ihan kiva idea.

Mikä pakko sitä lainaa on ottaa/maksaa niin paljon ettei jää rahaa kunnolla muuhun? meillä ainakin lainan lyhennys on pienempi kuin mitä jos vuokralla asuttas..

niin
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Miksihän tähänkin ketjuun pitää tulla ilkeilemään, hyvällä asialla kuitenkin kerhossa ollaan.
Ei ole ilkeilyä sanoa totuus siitä, miksi joillakin tai suuurimmalla osalla ei ole rahaa lasten ruokaan.

Joskus harvoin tällä palstalla näkee todellista epäonnisuutta: yrityksistä huolimatta on mennyt työ tai terveys ja paljon lapsia tehtynä

Ihan kiva idea.

olet siinä mielessä oikeassa, että ei välttämättä tartte olla sosiaalin piirissä jos rahat tiukilla. Itsekin omaa taloa maksellaan jne. ja ei tuota rahaa liikaa ole...

Tuosta erään epäilijän lauseesta, että saako tän kautta joku apua? Juu kyllä saa, itsekin sain apua viime joulun alla ja nyt autan kykyjeni mukaan muita :)

Tämä jos mikä kasvattaa joulumieltä.

Yhteistyössä