K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vähän semmoinen rallatus josta tuntuu että on kuultu ennenkin. Brittipop vaikutteita tässä on minustakin. En usko että jää omaan päähäni soimaan vaikka kuuntelisi useampiakin kertoja eikä pärjää muille samankaltaisille, ei tämä oikein erotu. Svengaa kyllä välillä ihan kivasti. Siis soittimet/taustat tai jotain. B ääni/tulkinta on ehkäpä heikoin osa tässä biisissä.

vierailija
En sanonut etteikö K voisi, sanoin että toivon että K ei menisi. LA:n mädättävä mainstream musarutto tuhoaa suunnileen jokaisen omalaatuisen artistin ytimen joka Jenkkeihin päättää tähdätä. Just tänään jouduin jo kertaalleen huokaamaan pettymyksestä kun Ruotsin Benkku laittoi stooreihinsa lähteneensä Losiin musajuttujen perään. Ei K:lle samaa.
En usko, että K lähtee tollasiin. Tää oli vaan yks lehtiartikkeli ja ollaan iloisia, et myös Jenkeissä kirjotetaan Kärtsästä🥳 Onhan tää iso juttu!

vierailija
Toivotavasti brittipoppibiisit eivät ole osa jotain strategiaa jolla tulevaisuudessa yritetään jatkaa Briteissä breikkaamista. Luin juuri hiljttain jonkin artikkelin musaskenestä Briteissä, ja siihen haastateltava alan tyyppi sanoi että mitä tulee ulkomailta sinne pyrkiviin artisteihin niin Brittiläisiä ei innosta ulkkariastistit jotka yrittää kuulostaa samalta kuin heidän kotimaiset artistit, koska niitä biisejä on omasta takaa jo yllin kyllin, vaan mikä kiehtoo on erilaisuus ja massasta poikkeava soundi ja konsepti.

vierailija
En usko, että K lähtee tollasiin. Tää oli vaan yks lehtiartikkeli ja ollaan iloisia, et myös Jenkeissä kirjotetaan Kärtsästä Onhan tää iso juttu!
Tämä on kylläkin suomalaisen Laura Frimanin kirjoittama juttu ja suomalainen tiimi on myös kuvien takana. Itse lehti toki on newyorkilainen ja on hienoa, että Käärijä on lehteen päässyt.

vierailija
Mä oon ollut vähän menettämässä kiinnostustani Joksuihin, mut Stephanie tuli kivana yllätyksenä ja nyt ootan innolla muitakin uusia biisejä.
Kiva kuulla että niin! Musta siinä on jotain tosi tuoretta että tekevät tunteella sellaista, mitä sillä hetkellä luontaisesti syntyy ja tutkailevat itseään ja valtaavat ns. uusia alueita. Ei pääse millään kyllästymään, kun ei ikinä tiedä mitä sieltä tulee 😅

vierailija
Toivotavasti brittipoppibiisit eivät ole osa jotain strategiaa jolla tulevaisuudessa yritetään jatkaa Briteissä breikkaamista. Luin juuri hiljttain jonkin artikkelin musaskenestä Briteissä, ja siihen haastateltava alan tyyppi sanoi että mitä tulee ulkomailta sinne pyrkiviin artisteihin niin Brittiläisiä ei innosta ulkkariastistit jotka yrittää kuulostaa samalta kuin heidän kotimaiset artistit, koska niitä biisejä on omasta takaa jo yllin kyllin, vaan mikä kiehtoo on erilaisuus ja massasta poikkeava soundi ja konsepti.
Jos olisi osa suunnitelmaa niin Joksut varmaan olisivat tehneet biisejä enemmän englanniksi. Nyt albumilla on vaan 3 biisiä ja loput Sloveniaksi ja Serbiaksi. Luulen, että Serbia ja muu Balkan on seuraavana tähtäimessä

vierailija
Tuskin ovat, he jo kuoppasi sen strategian julkaista enkunkielinen albumi viime vuonna. Tuossa biisissä mun mielestä selkeästi ilottelevat eri jutuilla ja onhan he kaikki brittipopin faneja joten varmasti siksi syntyi tuollainen biisi.

vierailija
Jos olisi osa suunnitelmaa niin Joksut varmaan olisivat tehneet biisejä enemmän englanniksi. Nyt albumilla on vaan 3 biisiä ja loput Sloveniaksi ja Serbiaksi. Luulen, että Serbia ja muu Balkan on seuraavana tähtäimessä
Ja muutkin fanit on tykänneet paljon slovenian ja serbiankielisistä biiseistä. En usko heidän puheidenkaan perusteella, että yrittäisivät ns. väkisin tehdä jotain brittimarkkinoille, vaan on halunneet kokeilla ja tehdä mitä huvittaa. Se on just oikein, silloin draivi tehdä musaa säilyy.

vierailija
Tämä on kylläkin suomalaisen Laura Frimanin kirjoittama juttu ja suomalainen tiimi on myös kuvien takana. Itse lehti toki on newyorkilainen ja on hienoa, että Käärijä on lehteen päässyt.
Ne juttutiimit on melkein aina artistien omasta maasta kotoisin, artistien lennättely Jenkkeihin pelkkää jotain lehtijuttua ja sen kuvauksia varten on täys no-no nykyään. Se mikä tässä on hienoa on että Warner on saanut K:n jotenkin junailtua tuommoiseen lehteen, koska tuommoisiin on tunkua, ei se minkä maalainen haastattelija on (haastattelu on selkeesti muutenkin hoidettu Suomeksi ja käännetty). Tarkoittaa että jotain verkostoa on ja sitä käytetään nyt K:hon, eikä ennemin vaikka Almaan ym.

vierailija
Ne juttutiimit on melkein aina artistien omasta maasta kotoisin, artistien lennättely Jenkkeihin pelkkää jotain lehtijuttua ja sen kuvauksia varten on täys no-no nykyään. Se mikä tässä on hienoa on että Warner on saanut K:n jotenkin junailtua tuommoiseen lehteen, koska tuommoisiin on tunkua, ei se minkä maalainen haastattelija on (haastattelu on selkeesti muutenkin hoidettu Suomeksi ja käännetty). Tarkoittaa että jotain verkostoa on ja sitä käytetään nyt K:hon, eikä ennemin vaikka Almaan ym.
Näin nimenomaan. Ei varmasti ole mitenkään helppo homma saada juttua läpi tuollaiseen lehteen. Sitä on varmaan hierottu pitkän kaavan mukaan ja ties minkä agentin kautta. Varmasti tuollaiseen julkaisuun on tarjolla juttuja artisteista ympäri maailmaa ja varsinkin jenkkiartisteja riittää. Mulla osui silmiin ainakin Doja Cat, Kylie Minogue, Paris Hilton, Halsey, Tove Lo, Kesha ....Noi kuvatkin on otettu jo kesän alussa, kun Kärtsällä oli aikaa ja haastis ilmeisesti tehty nyt kiertueen jälkeen tai ainakin osa siitä.

Yhteistyössä