Hakutulokset

1. S

Voiko nuhaista vauvaa laittaa ulos nukkumaan?

Ite laittaisin myös ulos nukkumaan nuhaisena ja pienessä lämmössäkin vielä. On helpompi hengittää, eikä sitten vielä väsymys vaivaa nuhan lisäksi. 37,5 on vielä kai ainakin ihan lämmönnousua pienellä ja vasta yli sen kuumetta. Näin ainakin jostain olen lukenut, ja sen mukaan ite toiminut.
  2. S

Eronneet: Mitä teitte vanhoille sormuksillenne?

päätyivät. Ovat siellä varmaankin vielä tallella. Jotenkin en osaa niitä käyttää ainakaan sormuksina. Ehkä jonkun muun korun teettämistä vois harkita...
  3. S

Pärjäisittekös rahallisesti jos perheen palkkatulot olisi kuukaudessa

...kaikkia, jotka saa noin paljon omiemme pienemmät tulot riittämään kaikkiin menoihin. Me ollaan miehen kanssa nyt ihan lirissä, kun olen vielä pari kuukautta hoitovapaalla, vaikka miehen tulot onkin kai aika hyvät noin yleisellä mittapuulla. Ja moni pärjää vähemmällä mitä saadaan tällä hetkellä.
  4. S

Saisitteko aina kaikki rahat loppumaan

Me ollaan miehen kanssa valitettavasti sellaisia rahankäyttäjiä, että ihan kaikki menee mitä tulee :( Ollaan monesti kyllä yritetty miettiä mihin ihmeeseen! Ja nyt olen ite aloittanut vahingosta viisastuneena rahastosäästämisen, etten ihan kaikkea saa tuhlattua. Niin se vaan taitaa olla...
  5. S

Minkä ikäisenä nuori valmis muuttamaan kotoa?

Tää nyt on tietysti aika itsestäänselvä lähtökohta asian pohtimiselle, mutta riippuu tosi paljon nuoresta. Ole ite töissä yläasteella ja pohdin aika usein peruskouluaan päättävien kanssa sitä, kun he haluaisivat muuttaa jo pois kotoa ja esim. muualle kuin naapurikouluun opiskelemaan. Monen...
  6. S

Kokemuksia hoitajan palkkaamisesta kotiin?

Nostelen jos löytyis kokemuksia :)

Yhteistyössä