Hakutulokset

1. S

Virkavapaa ja hoitovapaa -kysymyksiä (kuntapuolelta)

Eli saattais siis olla mahdollista :) Hyvä juttu. Meinasin maanantaina jostain ihan viralliseltakin taholta kysellä, mutta kiva jos tässä viikonlopun aikana jo jotain vastauksia/kokemuksia löytyis. Minä löysin nimittäin yhden kivan työpaikan, jota haluaisin hakea, mutta se on samalta alalta...
  2. S

Etsitään hoitokaveria itäiseltä Vantaalta/Helsingistä!

Hei. Olemme nuori aviopari Vantaalta. Meillä on yksi hieman yli vuoden ikäinen neiti, jonka hoidon järjestäminen tulee ajankohtaiseksi joulu-tammikuussa äidin hoitovapaalta töihin paluun vuoksi. Olisimme kiinnostuneita palkkaamaan kotiimme yksityisen hoitajan. Nyt kuitenkin päätimme...
  3. S

Miten ihmeessä saan supon laitettua ;P

Voi tyhmää kysymystä, mutta oikeasti miten? olen tähän saakka antanu nestemäistä panadolia, mutta ollaan alettu epäilemään, että siitä tulee vatsavaivoja. En tiedä onko se mahdollista tai ainakaan miten todennäköistä, mutta aina jos illalla ollaan ennen nukkumaan menoa sitä annettu, niin...
  4. S

HUHUU Kontiolahti, Joensuu ja lähiseutu!!

Saa lisätä meseenkin!
  5. S

Heippis kaikille jälleen. Kivoja maileja on tullut, mutta lisääkin saa laittaa. Ehkä me saataisiin vaikka ihan kiva äitiporukka kasaan sieltä Pohjois-Karjalasta??
  6. S

Kivikon yksinäinen

teidät meseen. Ite siis 26v. äippä Länsimäestä, kera neidin 11kk :)
  7. S

Mille rannalle näillä kehtaa mennä??

..kehtais mennä minnekään rannalle missään bikineissä :p Sen verran kriittinen olen omaa kroppaa kohtaan. Mut kyllähän bikinit noin yleensä saa olla just sellaiset ja niin pienet kuin kantajansa haluaa ;)
  8. S

KERHO-LISTA (kerhojen perustajat)

Vantaan äidit Pohjois-Karjalan... Saiskos näiden perustajaan jotenkin yhteyden?? =)
  9. S

Joustavatko teillä isovanhemmat omista menoistaan?

Meillä on valitettavan pitkä matka kumpiinkin isovanhempiin :| Mutta minun omat vanhemmat kyllä auttavat minkä voivat. Esim kun tultiin sektion jälkeen sairaalasta kotiin, niin minun äitini tuli viikoksi avukseni, kun mies ei pystyny just siinä välissä vapaalla olemaan. Ja muutenkin on ollu...
  10. S

pärjäisittekö 37 e päivässä

Omasta mielestäni olen tosi huono rahankäyttäjä ja tilit on aina (miltei) tyhjiä seuraavan tilipäivän koittaessa, mutta kyllä jopa minä tuolla summalla pärjäisin =) Ja niinhän se on, että oma kulutus sopeutuu niihin tuloihin, ainakin tiettyyn pisteeseen saakka.
  11. S

Unikoulu alkaa

Meilläkin varmaan olis kohta unikoulu edessä. Olen lykänny asiaa ihan vaan oman mukavuudenhalun takia, kun en millään ole jaksanu enkä halunnu alkaa neidin itkuja kuuntelemaan. Meillä kun on sen verran temperamenttinen tuo neiti, että ei tyydy mihinkään kitinään vaan pistää ihan karmean mekkalan...
  12. S

Heipparallaa. Olen 27-vuotias yhden 10kk tytön äiti. Perheeseeni kuuluu myös aviomies sekä kaksi kissaa. Asustelen tällä hetkellä pk-seudulla. Kotoisin olen Pohjois-Karjalan maisemista, ja sinne päin Suomea minulla on edelleen vahvat siteet - minun ja miehen vanhemmat sekä useat kaverimme...
  13. S

Kaikki Vantaalaiset

Täällä olisi 26-vuotias esikoista odottava nuori nainen vailla uusia kavereita itselleen ja myös mahdollisesti samalla kertaa miehelleen :) Eli odottajat/äidit/pariskunnat/perheet - laittakaa viestiä, jos kiinnostaa vaikkapa grillaaminen ja kyläily puolin ja toisin, kahvittelu, elokuvat...

Yhteistyössä