Gps apuva! Millainen miehelle lahjaksi?

Jos siellä olis joku gps -laitteen omistaja, joka vois antaa vinkkejä tällaisen hankinnan suhteen niin olisi tosi hieno homma :)

Mies on haikaillut moista, ja olen tähän asti sanonut, ettei meille tule noin kallista laitetta, kun perinteiset kartat jaetaan puhelinluettelon mukana ilmaiseksi :LOL:

Mutta nyt ajattelin, että yllättäisin miehen. Jos vain osaisin ostaa moisen laitteen! Merkki olis luultavasti Tom Tom, kun sitä mies on just toivonu. Mutta kun niitä malleja on niin monta! Mikä niistä sit olis hyvä? Mitä pitäis ottaa huomioon??

mun mies just luetteli pari varteenotettavaa, on ihan niitten myyjä. jos yhtään oikein muistan ni suositteli tomtom xl:ää jos haluu vähän isomman näytön ja valittavana tais olla pohjoismaan kartasto tai euroopan kartasto. ja sit toiseks sano ihan perus tomtomin jonka mallinumeroo en enää muista :ashamed: tää oli ihan turha vastaus ku muisti on sama luokkaa ku kanalla :LOL:

Sitä xl mallia mietinkin. Tietty jos ton perusmallin numeron olisit muistanu, niin aina olis ollu parempi :kieh: Mutta pitää miettiä sitä xl-mallia sitten. Mietin ite, että se isompi näyttö varmaan olis ajaessa sinällään parempi...

Alkuperäinen kirjoittaja Syysiloksi:
Sitä xl mallia mietinkin. Tietty jos ton perusmallin numeron olisit muistanu, niin aina olis ollu parempi :kieh: Mutta pitää miettiä sitä xl-mallia sitten. Mietin ite, että se isompi näyttö varmaan olis ajaessa sinällään parempi...
joo se perus oli ihan vaan tomtom one :D kysyin uudestaan. sanoikohan se vielä että tossa xl:ssä ei oo nopeuskameroita :eek: kuullun ymmärtäminen huipputasoa :D

Tiedoksi, että noita laitteita on tosi monenlaisia ja hintaisia. Halvimmat taitaa kustantaa noin 200 euron kieppeillä...

Ite kattelin esim. täältä: http://www.pixmania.com/fi/fi/gps/gps/1914/23/categorie.html

Mut noista ominaisuuksista ei vaan oikein tahdo tajuta mitään :ashamed:

Fleur de la Cour
Ostin Mion mun miehelle, siinä oli parhaat lisävarusteet ja hinta oli sellainen sopivasti hiukan alle parisataa. Länsieuroopan kartat ja nopeusvalvontakameratoiminto..

...ja varmaan meenkin, jos en näin osaa ostaa :) Mutta, meinasin, että tilaisin netin kautta ton laitteen. Kun mun on aika hankala päästä ton muksun kanssa sopivaan kauppaan ja toisekseen, monesta nettikaupasta sais tarpeen mukaan mahdollisuuden maksaa esim. kahdessa erässä. Riippu laitteen hinnasta, mutta saattaa tulla tarpeeseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Syysiloksi:
...ja varmaan meenkin, jos en näin osaa ostaa :) Mutta, meinasin, että tilaisin netin kautta ton laitteen. Kun mun on aika hankala päästä ton muksun kanssa sopivaan kauppaan ja toisekseen, monesta nettikaupasta sais tarpeen mukaan mahdollisuuden maksaa esim. kahdessa erässä. Riippu laitteen hinnasta, mutta saattaa tulla tarpeeseen :D
Mutta kysyä voi silti. Ja sanoa sit tän klassisen "no, me mietitään vielä" =)

Yhteistyössä