siinäppä vasta pulma. Mies osti siis itelleen pleikka kolmosen tossa jokin aika sitten, maksoi sen mastercardilla ja laskun saavuttua sitten tarkoitus oli maksaa se kokonaan pois. No mua nyt kismittää kun miehen kaikki veronpalautukset menee tuohon hemmetin pelikoneeseen, ja minä joudun omilla palautuksillani sitten maksaa mm. vauvan ristiäiset, laskut, akvaarioon uudet jutskat jne joten mulla ei joululahjoihin jäis paljoa rahaa. No mä meinasin että jos maksaisinkin tuosta pleikkarista nyt sitten vain osan ja maksettaisiin se siis osissa, koska muuten ei kertakaikkijaan rahat riitä kaikkeen :headwall: kun yks tuhlaa rahansa vain itseensä ja mun rahat pitäis riittää sitten kaikkeen muuhun. Vaikka periaatteessa meillä on yhteiset rahat.
Mä vihaan tota pleikkaria ja mä en halua kärsiä omista palautuksista siitä että se ostettiin :kieh: Mutta pitäiskö mun tehä nyt niinkuin mies tahtoo että maksetaan se kokonaan ja kidutaan sitten joulu, vai maksanko ekan erän :headwall:
Mä vihaan tota pleikkaria ja mä en halua kärsiä omista palautuksista siitä että se ostettiin :kieh: Mutta pitäiskö mun tehä nyt niinkuin mies tahtoo että maksetaan se kokonaan ja kidutaan sitten joulu, vai maksanko ekan erän :headwall: