Onko kukaan muu sopinut miehensä kanssa ettei osta toisilleen joululahjoja?

• Viestiketjun aloittaja syytön
  • Ensimmäinen viesti
syytön
Itse ehdotin miehelle ettei ostettais ja passas miehelle (yllättäen ;) ) hyvin. Itse haluan ostaa tai olla mukana ostamassa tarvitsemani jutut itse niin mitä niitä turhaan lahjaksi naamioimaan. :)

Lisäksi kun vietetään joulua isovanhempien ja miehen sinkkusisarusten kanssa, tiedän että suurin osa lahjoista tulee meidän lapsille, niin eipä tarvi "hävetä" enää omia lahjoja sen lisäksi.

Lasten lahjoihin on mennyt niin paljon rahaa niin ei ole niin syyllinen olo kun ei itselle osteta mitään. :)

vieras
On sovittu. Ja on sovittu myös muidenkin kanssa (meidän sisarukset ja mummot ja papat ). Pikkuisille lapsille ostamme ainoastaan lahjat. Aikuiset eivät lahjoja kaipaa, yhdessäolo on tärkeintä :)

no me sovittiin viime jouluna, kuitenkin kun kaupassa tuli hyvä t-paita paketti vastaan, halpa, niin ostin sen. mies osti sit kans ihan pientä halvalla, kun ei voinu olla ostamatta kun tiesi et mä ostin sille jotain. vaikka olisin ostanut ihan muutenkin. tänä vuonna ei osteta, vaikka mä kyl meinaan lippiksen ostaa, kun niin kauheassa kunnossa vanha.

Me ei osteta, kuin jotain ihan pientä. Mies ei ole tottunut jouluun tai sen viettoon, niin ei edes ymmärrä sitä lahjapaljoutta, minkä lapset saa. Joulu ei merkkaa hänelle oikeastaan yhtään mitään, paitsi hyvää ruokaa ja yhdessäoloa. Hänen kotimaassaan joulua ei juhlita, vaan heillä on uutena vuotena isot pirskeet, jolloin yleensä juhlitaan jokaisen syntymäpäivä, riippumatta siitä, milloin henkilö on syntynyt.

mutta silti olen ostanu pari pientä pakettia miehelle :snotty: En sitten osannu kuitenkaan olla ostamatta, kun sattui kaupassa vastaan hyviä ideoita. Mieskin on kyllä puhunu, että pitäis hänen keretä lahjaostoksillekin tässä joku päivä. Ja mulle sekä muksulle olis kuulema menossa ostamaan, eikä tunnu nyt muistavan mitä ollaan sovittu.

Minä olen ostanu kaikki meiltä yhteisesti lähtevät lahjat ja muksullekin jo paketin.

Yhteistyössä