Hakutulokset

1. N

Auttakaa mua pihan suunnittelussa? (sis. "kuvan")

Entäs saisitko jonkun isomman kiven siihen ja sen viereen se lyhty ja joku pensas vaikka? Tai sitten pensas ja lyhty, mielestäni kuitenkin sais olla jotain hiukan korkeempaa että tavallaan rikkois sen näkymän. Jos laittaa jotain hyvin pientä niin tulee ehkä helposti sellainen rikkonainen ja...
  2. N

Auttakaa mua pihan suunnittelussa? (sis. "kuvan")

Olen samaa mieltä kuin moni tässä että violetti hake ja valkoinen sora ehdottomasti pois listalta! Muutenkin olisi parempi käyttää esim. hyvin matalia maanpeitekasveja katteen tilalla, ne pitävät tehokkaasti rikkaruohot pois ja ovat kauniita. Sitten ehdottaisin tuohon polun varrelle jotain...
  3. N

Meilikaveria 3-kymppiselle

Kaipaisin äitikaveria ajatustenvaihtoon lapsista, mutta myös muusta elämästä. Haluaisin jutella muustakin kuin arkipäivän kuulumisista. Tässä on joitakin itseäni kiinnostavia asioita: eläimet, käsityöt ja askartelu, kirpputorit, ekojutut, pehmeä lastenkasvatus ja kotiäitiys.
  4. N

mihin ilmoitus

http://www.lemmikkipalstat.net/apula/
  5. N

Lapsi sylkee antibiootin pois, mitä teen? Auttakaa!

Älkää nyt vaan kokeilko, siinähän voi lapsi tukehtua. Miettikääpä jos itselle laitettais noin...
  6. N

Millainen pyörä kohta 2v ensipyöräksi?

Meidän 3-vuotiaalle ostettiin ketjullinen kolmipyörä, ja se on tosi hyvä ensipyöräksi. Tosi tukeva ja polkimet on omalla paikallaan eikä etupyörässä kiinni. Ja Meirami- ei meidänkään poika vielä jaksa polkea itse, keväästä on myös opetellut. Eikä siinä kiirettä ole, jokainen oppii varmasti!
  7. N

saan paniikki kohtauksia erillaisten tutkimusten aikana ja tänään kahdenvuoden tauon jälkeen n. 20 hengen saunaillassa

Ehdottaisin että hakisit apua jostain, ennen kuin tilanne pahenee. Oletko saanut kunnolla käsitellä esim. aborttiasiaa kenenkään kanssa? Kun kotona on rankkaa niin silloin pitää saada apua heti, ei kannata jäädä odottelemaan tilanteen paranemista yksikseen, ettei joudu oman jaksamisen...
  8. N

Kuinka opetitte lapsenne kuivaksi?

Samaa mieltä kuin edelliset- ei sitä ajankohtaa voi oikein päättää, sitten onnistuu kun lapsi on valmis luonnostaan, muuten tulee vaan harmitusta...Välillä kannattaa tietysti kokeilla olisiko sopiva aika, sitten palaa vaippoihin jos ei luonnistu. Meillä oltiin sisällä ilman vaippoja ja housuja...
  9. N

Hiivasta kysyisin

Yhtä aikaa puikkojen kanssa kannattaa käyttää voidetta, joka hoitaa ulkopuoleltakin sen hiivan pois. Jos ei lähde niin sitten vaan lääkärille. Niin ja et varmaan ole väärin laittanut, kyllähän se aine sieltä poiskin tulee!
  10. N

Lievä masennus ja luontaistuote lääkkeet/ Onko apua?

Nuo kuvaamasi oireethan voivat johtua mistä vaan fyysisestäkin asiasta, eivätkä välttämättä ole masennusta. Eli ei kannata mitään masennuslääkettä ruveta napsimaan, ennen kuin on varma ettei ole sellaisesta kyse. Ja kun tuosta liikunnasta oli puhe, niin olihan jotain tutkimustakin tehty että...
  11. N

Kotihoito vai päivähoito?

Pakko kommentoida...Tämä on ihan lapsikohtaista, ja jokainen tuntee oman lapsensa, mutta monen aran lapsen turvallisuuden tunne järkkyy, jos jätetään yksin, vaikka on äidille ilmaissut että ei ole siihen valmis. Kyllähän lapsen pitää saada luottaa siihen, että äitiin voi turvautua, jos on...
  12. N

Tampere/Kangasala äidit pinoon !!!!

Tampereella Kangasalan rajan tuntumassa asutaan, minä 29v, poika 3v. Kotiäitinä vielä. :)
  13. N

Mistä hihallinen ruokalappu?

Olen ommellut itse sellaisia notkeasta vahakankaasta, olisikohan ollut kirja nimeltään Helppoja kaavoja lapsille.
  14. N

tilava takapenkki

Tietääkö kukaan autoa, jossa mahtuisi taakse kaksi turvaistuinta ja yksi aikuinen? Enkä tarkoita mitään maastoautoja tai superkalliita luksusmalleja.
  15. N

vaikea hiivatulehdus..

Itse sain neljän kuukauden tablettikuurin, siis suun kautta, muistaakseni kerran kuussa tabletti. Lyhyempi kuuri ei tehnyt mitään eikä voiteet ym. Ruuasta myös sokeri pois ja vähemmän leipää ym. viljatuotteita, ei missään nimessä mitään valkoista viljaa. Pikkuhousunsuojat ja siteet vaihdoin...
  16. N

Kotihoito vai päivähoito?

Jos lasten parasta mietit niin kyllä se on minun mielestä kotihoito. Ilman muuta pienimmille ja kuulostaa siltä ettei isompikaan ole valmis menemään hoitoon muualle. Joku tähän sanoisi että kyllä se tottuu ja pankaa rohkeasti vaan joukkoon mukaan, mutta se pakolla karaisu on pahinta. 4-vuotias...
  17. N

3-v:n kuumeilu

Meidän 3-vuotiaalla oli juuri viime viikolla samanlaista, eli yhtenä iltana kuumetta, ei muuta. Nukkui vaan paljon sinä iltana ja seuraavana päivänä, sitten on ollut ihan virkeänä taas. Jos olisi ollut useampana päivänä kuumetta, olisin vienyt lääkäriin, silloinhan voisi olla jossain tulehdusta.
  18. N

Pirkanmaa huomio!

Asutaan Tampereen puolella Kangasalan rajan tuntumassa, kaipaisin myös lähellä asuvista seuraa itselle ja etenkin pojalle. Itse olen 29 v, poika kohta 3 v. Yv:tä voi laittaa! Varsinkin kotiäidit :) .
  19. N

Lapsi yksin kotiin nukkumaan?

Ei tässä keskustelussa edes tarvitsisi puhua tulipaloista tai onnettomuuksista. Entä jos se lapsi herää ja huomaa olevansa yksin kotona? Muutama minuutti poissaoloa on silloin jo liikaa.
  20. N

mitä lapsenne harrastaa?

Ihan samaa mieltä kuin Aksun ja Veeran äiti. Meillä ei siis harrasteta MITÄÄN.

Yhteistyössä