Hakutulokset

1. E

*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

ONNITTELUT Kisselle ja Czarinalle vaaveista!!! :hug: Mamina voisitkohan listätä mulle vuoden verran lisää ikää... :( Mulle iski sellanen flunssanpoikanen...kurkku on karhee ja pää pumpulista...kaipa tämä tästä pian ohi menee... Ei ainakaan yleisesti edesauta tätä olotilaa: kokoajan on...
  2. E

Kiitti, MarrasVaavi, akupistelinkistä! Harvinaisen selkeesti on selitetty ja illustroitu pisteet... Ei muuta kun mies hommiin :) Täällä yö meni ilman supistuksen supistusta - toisaalta oli ihan kiva välillä nukkuakin ilman, että menee puoli yötä kehoa kuunnellessa... Meillä alkoi vähän ikävä...
  3. E

Czarinalle lykkyä tykö huomiselle...odottelu on viimein ohi =) Voi vitsi alkaa pikkuhiljaa ropista joka suunnalta "mitkä on fiilikset"/"onks vauva syntyny jo" kommentteja... Mietin oikeen, voisko yksinkertaisesti olla "offline" skypessä ja olla vastaamatta uteliaiden viesteihin LA:na...
  4. E

Onnittelut OnnenOmenalle pikkuprinsessasta!!! :flower: Mä olin tänään piikitettävänä akupunktiossa...toisilla kuulemma on toiminut tehokkaasti - ovat synnyttäneet vielä samana iltana...ei taida toimia mun kohdalla, mutta saahan sitä aina toivoa...
  5. E

Voi miten ihanaa...vauveleita joka suunnalta!!! Onnentoivotus myös Jerkulle ja Lululle!!! :flower: :flower: :flower: Mulla ei taida viikonlopun aikana olla synnytyskeikkaa edessä...iltaisin supistelee satunaisesti, tosin nyt menkkakipujen kera. Lääkärin mukaan vauva puskee jo aika alhaalla...
  6. E

Heippa! Hurjan paljon onnea tuoreille mammoille!!! :flower: Meidän nettiyhteys on temppuillut sunnuntaista lähtien, ja oli ihana viimein päästä näkemään vauvauutiset ja lukemaan meidän kärsimättömänä vuoroaan odottelevien kuulumisia... Kisselle onnea matkaan huomiselle! Kirjottelen...
  7. E

Kiitti, Neeanäiti. Hyvä tietää, että kannattaa ihan tosissaan ottaa toi lääkärin kommentti...
  8. E

Moikka mammat! Täällä päin maailmaa ei mitään kummempia - yhtenä kappaleena ollaan ja kai pysytäänkin vielä jonkun aikaa... Olin eilen lääkärillä - vauva on kai jo alottanut laskeutumismission, mutta aika minimaalista on edistyminen :| , kohdunkaula kiinni. Painoa oli 2 viikossa tullut 1,3kg...
  9. E

Mukavaa marraskuun alkua vaan kaikille! Ja maminalle kiitos uudesta pinkasta! Täällä edelleen niin hyvä fiilis, että alkaa jo epäilyttämään...tosin muutaman kivuttoman supistuksen luulen erottaneeni tässä viime päivinä. Kovin ylpee :) Lempi...ei ole meillä ollut käytännön tasolla teema...
  10. E

*MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

Sori, mamina, siis tota 22.11. veikkailen. 20. on nimittäin mun laskettu aika. Vähän epäselvästi taisin ilmaista itseäni äsken murphynlaeista huolissani...
  11. E

Ai että suurin osa meinais synnyttää itsenäisyyspäivänä... Muuten kiva idea tää veikkaus... Itse ajattelin, että meidän pienoinen syntyy varmasti 22.11, silleen muutaman päivän myöhässä. 18.pvä juhlii tuleva äiti omiaan (taitaa mennä tänä vuonna ohi synnytystäpinöissä) - ettei nyt ihan samalle...
  12. E

ONNITTELUT PINKUVINKULLE JA KOKO PERHEELLE!!! :flower:
  13. E

Niin joo, siitä akupunktiosta...ei ollu mikään kummempi juttu. 6 neulaa polvissa ja nilkoissa, joiden piti antaa vaikuttaa n. 30min. Lasketun ajan tienoilla lisää kuulemma vielä muutaman ylimääräisen pehmentämään kohdunsuuta.
  14. E

Menin sekaisin noiden Bepanthenien kanssa, koska täkäläisessä rasvaisimmassa tuubissa on tummanturkoosi viiva :laugh: Mutta sitä siis... Kiitti mamina, että lisäsit mut listaan... Voi hitsi tosiaan, kukahan meistä on ekana vuorossa...jänskää! Mulla ei ainakaan oo vielä mitään synnytykseen...
  15. E

Moikka moi! Taidanpa minäkin poiketa Hennekseen imetystoppeja metsästämään - kiitos vaan vinkistä! Ja Manhikselle kiitos Bepanthen-neuvosta...mua jo etukäteen hirvittää ajatus, että nännit joutuu koville, kun en jotenkin muutenkaan tykkää niihin kohdistuvasta kosketuksesta...mutta kai siihen...
  16. E

samir05 - täällä äitiysloma alkaa 6 viikkoa ennen laskettua aikaa ja jatkuu 8 viikkoa synnytyksen jälkeen...sen jälkeen vanhempainloma, kuka haluaa. Mun mies ja mä ollaan molemmat freelancereina viihdeteollisuudessa (akrobaatteja), ja lääkäri kielsi multa duuninteon ja treenaamisen heti...
  17. E

Kuulaan kaunista, aurinkoisen syksyistä viikonlopun alkua kaikille! Ihan ekaks Czarinalle lämpösiä ajatuksia ja voimia tulevaan! Olin tänään lääkärillä - CTG oli normaali...samoin lapsiveden määrä, jne... Vauvan painoarvio 3000g, mun paino ei ollut noussut yhtään kahden viikon aikana. 9 kg...
  18. E

Kiitti vinkeistä! Taidan vielä käydä kokeilemassa muutamia liivimalleja... Ja tosiaan - saahan ne, ainakin netistä tilatut, palauttaa tai vaihtaa :)
  19. E

Manhis älä turhaa murehdi niistä tulehduksista - uskoisin, että h-hetkeen mennessä kaikki tulehdusriskit on kyllä kartoitettu, kun kaikkea muutakin seurataan säännöllisin väliajoin. Mulla ne streptokokit hoitui sillä antibiottikuurilla, ja oireet hävis sen myötä. Noista imetysliiveistä...mä...
  20. E

Czarinalle lämpösiä ajatuksia ja onnea ensi viikkoiselle! :wave:

Yhteistyössä