Moikkelis taas vaan pikaseen!
Huomisen jälkeen lupaan kyllä kunnostautua!
Huomenna on siis vipo työpäivä! Ihan hyvä niin, on alkanu toi firman touhu mennä sen verran omituiseksi! Perjantaina saatiin tietää lomautusuhasta ja nyt eilen lisää uutisia eläkejärjestelyistä ja uudelleenorganisoinneista! TSIISUS! Oikeesti, olen niin onnellinen, että pääsen pois kuulemasta noita uutisia. Varsinkin kun tiedän, että osa niistä olisi ollut vältettävissä, jos olisi otettu lusikka kauniiseen käteen pikkasen aiemmin (ylemmällä taholla siis). Mutta kun ei mitään infoa mistään, sit yks kaks tommoset uutiset!
Onneksi sentään tänään sain vastauksen siihen, että nuo lomautukset eivät voi koskea minua ja äippärahojani, kun äitiysvapaani alkaa ennen lomautusten ajankohtaa. Firmahan siis maksaa minulle täyttä palkkaa 3 kk. Toki siihen luotin kokoajan, että saan ainakin sen Kelan firmalle maksaman osuuden. Mutta kivempihan se on koko palkka saada.
Olen käyny sillon tällön lueksimassa kirjotuksianne, mut on ollu vähän energia vähissä vastailuun, yllämainituista asioista johtuen..
Mutta noihin muihin juttuihin siis. Ohhoh, olisko tosiaan niin, että meillä olis jo ensimmäiset ensi viikolla poksahtanut?!?!?
Niin se vaan aika käy vähiin meillä kaikilla!! En ole itse edes tajunnut, että SE on todella lähellä! Ja nytkun tarkemmin miettii, ni hitto, mitenhän se synnytys mahtaa nyt mennä! AAAPUVA!
Limatulpasta.. Miulta se tuli viimeeks muistaakseni 3 vkoa ennen synnytystä! Semmonen kananmunan kokonen kellertävä klöntti yks kaks noita yläkerranrappuja noustessani hulahti housuihin. Piti oikein pysähtyä askelmalle, että mitäs hittoa nyt tapahtui!
Tuohon arahkoon kysymykseen, olen vähän jäävi vastailemaan, kun meillä ei kauheesti sillä rintamalla ole tapahtunut! Kai tuo ukko aristelee tätä meikäläisen olomuotoa, mutta ei kyllä sitä myönnä.. Noh, katotaan, josko toikin osa-alue taas joskus piristyisi.
Mutta niihin kertoihin mitä sitä on ollut, niin en ainakaan muista, että pari päivää myöhemmin enää mitään olisi ulos valunut.
Mutta hei, nyt lähen silittelemään huomiset kuteet! Palajan huomisiltana vapaarouvana!!!
Voikaahan paksusti!