HepsKatti
Mä alan olla vaan nyt enemmän ja enemmän kauhuissani tän vauvan koon kanssa, jos nyt vaan lääkäri sen ultralla suht oikein katsoi. Kun siis mä vaan pelkään, et jos tämä menee marraskuun loppuun asti, niin on kyllä sellainen jättiläinen, että mahtuuko se tulemaan ulos ala kautta, ilman että repeän oikein kunnolla. Ärsyttää, kun ei voinut olla sama lääkäri kuin viimeksi, kun se silloin jo tosiaan mainitsi, että jos isolta näyttää, niin käynnistetään ja tämä lääkäri oli valmis jopa yliaikaiseksi päästämään :headwall:
Mä aloin nyt sitten taas tuota vadelmanlehtiteetä litkimään, mut tiedä sitten auttaako se mitään. Esikoisestakin sitä join, mut ei synnytys aikaisemmin käynnistynyt, mutta melko nopeasti syntyi, et josko sitten sitä ainakin nopeuttaisi. Ainakin henkistä apua siitä saa . Saisi vaan kyllä tosiaan vaikka jo ensi viikolla syntyä mun puolestani tämä vauva.
Mä aloin nyt sitten taas tuota vadelmanlehtiteetä litkimään, mut tiedä sitten auttaako se mitään. Esikoisestakin sitä join, mut ei synnytys aikaisemmin käynnistynyt, mutta melko nopeasti syntyi, et josko sitten sitä ainakin nopeuttaisi. Ainakin henkistä apua siitä saa . Saisi vaan kyllä tosiaan vaikka jo ensi viikolla syntyä mun puolestani tämä vauva.