Hakutulokset

1. E

*MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

Ei oo oikeestaan ollut mitään kummempia oireita, ja se mua ihmetyttääkin. Etenkin alkuraskaudessa hiivasienet kutitti tosi ärsyttävästi... Mutta nyt aloin uudestaan epäilemään bakteereja, koska jo kuukauden päivät muutenkin voimakas valkovuoto on ollut tosi kokkareista. Varmasti streptokokeista...
  2. E

Moikka! Multakin vielä myöhästyneet onnentoivotukset MarrasVaaville! Piti vielä torstain lääkärikeikasta raportoida semmosta, että labranäytteistä löytyi oikein kahdenlaista infektiota...Hiivasienestä oon kärsinyt pitkin raskautta, vaikka sitä onkin jo useampaan otteeseen hoidettu. Nää...
  3. E

Mamina olipas tosiaan hyvä, että kysäisit neuvolasta neuvoa vatsakipuihin - että munuaiskiviä veikkailivat....Mulle sanottiin täällä, ettei niitä pitäis raskausaikana esiintyä, kärsin nimittäin viime syksynä ja talvena vaivasta ärsyttävine vihlovine kipuineen vasemmassa alavatsassa ja luulin...
  4. E

Mua ei oo oikeestaan krampit vaivannu - oon syönyt lääkärin määräyksestä korkeasti annosteltua magnesiumia koko raskausajan ja "oma-aloitteisesti" oikeestaan jo vuosia, jotta lihakset pysyis vetreinä fyysisessä duunissa. N. viikolta 18 viikolle 28. iskiashermo teki olosta tosi tukalan, mutta...
  5. E

Moikka moi kaikille! Törmäsin teihin MarrasMasuihin harmikseni vasta muutama viikko sitten selaillessani Kaksplussaa netissä, mutta ajattelin liittyä vielä näin viime meterillä joukkoonne. Itse odottelen esikoistamme syntyväks 20.11. kesän 2007 pettymyksen jälkeen (keskenmeno 13...

Yhteistyössä