Hakutulokset

1. E

*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Jännä huomasin just, että meidän prinsessoilla on kokonaiset 2 min ikäeroa... :wave: Ai niin...tunnin aikaero... No jokatapauksessa... :wave:
  2. E

Rakkaat onnitteluni kaikille vaavin saaneille :heart: :heart: :heart: Meidän mimmi päätti vielä putkahtaa maailmaan marraskuun puolella - eli 30.11. klo 20:50...strategiset mitat: 3850g / 47cm, päänympärys 35cm...Virallisesti viikolla 41+4. Oli hurjan pitkä ja väsyttävä eka...
  3. E

Äippä-80 hurjasti onnea tytöntyllerön johdosta!!!!!! :flower: :flower: :flower:
  4. E

Hiphei! :wave: Ja onnentoivotus Marrasvauvalle ja MarrasVaaville poikasista!!! Mamina oli muuten ihan fiksusti mietitty, että Marras-etuliitteen lisääminen nimimerkin eteen tuottaa kyllä tulosta :laugh: Olikin kiva lukea Samir05:in kokemuksista synnärillä... Mä kovasti mietin tota...
  5. E

tosin mietin eilen, että olisko aika huvittavaa, jos synnytyssupparit ihan oikeesti alkaiskin ja sitä menis esittäytymään sairaalaan pienessä huurussa :laugh: :laugh: :laugh:
  6. E

Veijari kuule avaa se pullo ja nauti lasillinen! Näin meidän naistenklinikan lääkäri kehoitti mua eilen tekemään =) Prost!!!
  7. E

Samir05 onnittelut pikkuprinssistä!!!! :flower: ja Marrasvauvalle paljon voimia ja positiivisia ajatuksia synnytyssalin puolelle! :hug: Tietämätön oon tosi iloinen sun puolesta, että voit nyt rauhallisin mielin ottaa ilon irti näistä muutamista päivistä - ehkä vaavi tajuaakin tehdä aloitteen...
  8. E

Paikalla!!! :whistle: Pää on ihan posliinista...niin oon agressiivisella tuulella tänään...ei mitään kummempaa syytä, mutta hurisee vaan nupissa... Jospa tää tästä vähän laantuis päivän aikana. Tuun myöhemmin moikkailemaan uudestaan... Ellie
  9. E

Paikalla :wave: Voi vitsi - toi etusivun vaavilista senkun pitenee... Onnitteluni tuoreimmista putkahtaneista! Mulla ei oo yhtään mitään fiksua kerrottavaa...oon ollu viimepäivät mahdollisimman paljon menossa, että on saanu vähän muutakin mietittävää... Tänään on ollu koko päivä sellanen...
  10. E

Lumisateiset terkut täältä Leipzigista! Ja onnitteluni tuoreille mammoille pikku nyyteistä!!!! :flower: :flower: :flower: Täällä vielä ollaan - ei oo vaavi tajunnut raskauden ideaa...että loppujen lopuks pitäis uloskin tulla... Eilen sairaalassa, kun kävin CTG:ssä, lääkäri sanoi, että...
  11. E

Pamppis...joo...esiinnytään ammatiksemme...ei mua oo Suomessa voinut bongata kun yhdestä musikaalista muutama vuosi sit...
  12. E

Josjos kylläpäs kuullosti inhottavalta stressiltä sun tämä viikko! Äärimmäinen huoli vastasyntyneestä ja toisaalta pitäis vielä saada kauko-ohjaimen roolissa arki toimimaan kotipuolessa... Onneksi sait vaavin kotiin! :hug:
  13. E

Tietämätön toi onkin varmaan ainut keino saada uteliaiden päähän mahtumaan, että vauvat syntyy kun haluaa, ja että ei oo synnytys omissa käsissä...Mäkin sivuutan kaikki kyselyt mun voinnista ja fiiliksestä - kirjoittelen vaan takas, että blaa blaa tänään on satanut täälläkin lunta... Josjos...
  14. E

Jännä mä oon miettiny samaa...noi "milloin oot aatellu synnyttää-kysymykset tulee nimenomaan naisten suusta :o
  15. E

Hehei! Täällä minä, minnekäs mä nyt olisin lähtenyt... On menny koko päivä vastaillessa "no, mikä on olo"/"onks vauva jo syntyny"-tekstareihin ja puheluihin :D :headwall: :headwall: :headwall: Lääkärillä kävin eilen, sanoi vaan, että kohdunsuulla tuntuu ihan erilaiselta kun viikko sit...
  16. E

Veijari mäkin oon täällä pyykkejä viikatessa kuunnellut Dingoa ja kailottanut oikein antaumuksella mukana...tosiaan hyvä fiilis tulee! Ei sitä vaavi sylissä enää tämmösillä desibeleillä tuu musiikkia kuunneltua... ja pitäähän vauvan kuulla mahdollisimman paljon suomea, että oppii, kun me miehen...
  17. E

Veijari mä jotenkin toivon, että menis lapsivedet eka...ei tarttis spekuloida supistusten kanssa ja vahtia kellon kanssa...
  18. E

Moikka moi! piiku2, synnytyskokemuksella en voi kommentoida tohon sun pissa-kakka-kysymykseen, mutta täälläkin kuulemma annetaan sairaalaan tullessa suolentyhjentävää. Tosin se on vapaaehtoista. Mutta ilman ei ole ammeeseen asiaa, sanoi mun kätilö... Taidan mäkin haluta semmosen ruiskeen -...
  19. E

Paljon onnea Chalalle ja Ohnalle tytöntylleröistä!!!!!!!!
  20. E

Kiitti toivotuksista! :hug:

Yhteistyössä