Täällä vieläkin..
Kaveri potki ja heilui niin että sattui tonne 2-3 saakka,sitten rauhottui hieman että nukahdin.Nyt onkin onneks ollut rauhallisemmalla päällä.
Sain jopa tehtyä aamulla mansikkahilloa ja karviaishyytelöä,viikolla tein mustaherukoista hyytelöä..eli nyt on pakkasessa tilaa joulu sörsseleille.
ÄITIYSLOMALAINENeukut sulle kun tommosia jaksat vielä vedellä,mä olisin ton jälkeen kuollut
Mutta muistan kun jostain lehdestä luin äidistä joka oli synnytystä edeltävänä iltana käynyt vielä reilu 10km lenkillä.Ehkäpä homma onnistuis sitten jos olisin koko odotus aikana voinut kuntoilla kunnolla..jossittelua
mamina:Täällä ei ainakaan pääse synnytykseen mukaan mikäli mies on maistissa
ja jaksamisia oikeesti sulle,meillä miehellä on ollut kaikkia maailman kissan ristiäisiä tässä nyt parin kuukauden ajan ja mulla on ollut pinna todella kireellä sen suhteen.Oonkin sitten sanonut että jos ei se ite ymmärrä asiaa/tilannetta,niin mä en sille voi oikeesti mitään..
Onkin sitten viikolla puuhannut kaikkea tytön kanssa ja nyt kun h-hetki lähestyy niin sen menotkin on onneks rauhottuneet.Lähti tytön kanssa tunti sitten uimaan,niin saan tehtyä puuhailuni rauhassa.
:hug:
ja olikos se
josjos vai kuka kirjotteli kun vauva joutui teholle just kohonneiden crp arvojen takia?no mutta kumminkin meillä oli sama homma,sai antibiottikuurin suoraan suoneen 7pvä:n ajan.Eikä ne siellä synnyttäneiden osastolla hoida tota suoneen menevää,joten tyttö oli keskolassa sen viikon.Onneks tää mammakin joutui olemaan sen 9pvä,joten päästiin molemmat kotiin vasta samana päivänä.Lähtöpäivänä tyttö sai jo puhtaat paperit ja mun päästämistä jahkailtiin,sillon alkoi hieman ahdistaa.
Itse tosiaan kävin alku toipumisen jälkeen imettämässä aikalailla kaikki ruokailut keskolassa,tiesin että n.4tunnin välein neiti herää ja sovittiin että soittavat huoneeseen jos herää aikasemmin.Hyvin homma sujui ja joskus hoitsut antoivat pullosta mun maitoa yöllä,niin sain itse nukuttua.
Mä jatkan ruoan laitto puuhia..ihana ilma ulkona,tosin on luvattu se lumimyräkkä..saa nähdä millanen sekin taas on.
Suppareita!!
mamskeli ja kössi 39+2