Heippa!
Piti tulla kommentoimaan näitä pissa-kakkajuttuja
Ekassa synnytyksessä oltiin jo niin pitkällä sairalaan päästessä, ettei ollut mitään puhettakaan suolen keinotekoisesta tyhjennyksestä. Kotona kylläkin olin rampannut ripuloimassa jo useamman kerran. Silti ponnistusvaiheessa sitä ripulointia jatkui vähän aikaa, mutta kaiketi määrällisesti aika vähän.
Toisessa synnytyksessä sanoin kätilölle että haluan käydä vessassa tyhjennyksellä niin sain vastaukseksi että "me ei päästetä uudelleensynnyttäjiä vessaan, ettei vauva synny sinne pyttyyn"
Niinpä sitten kätilö sai siivota altani "sitä itteään" kun en kerran saanut pytylle mennä. Häpeän puna nousee vieläkin poskille kun muistelee tilannetta, mutta minkäs voit, ja sanoihan tässä aiemmin jo joku että kyllä ne kätilöt on kaikennäköistä nähneet, ei nämä jutut niitä hätkäytä.
Eilen olin päikkäreillä ja herätessäni olin oikealla kyljellä. Meinasin siitä kääntyä selälleni niin vatsan oikeassa reunassa tuntui ihan järjetön kipu. Pelästyin jo että nyt repesi istukka! Viiltävä kipu säilyi joitain minuutteja ja hiipui sitten pois. Kävin pikaisesti tarkistamassa vessassa ettei ollut mitään verenvuotoa. Kyllä pelästyin, huh huh.
Nyt sais kyllä täälläkin päästä sinne tositoimiin, alkaa niin olla jo täynnä tätä vaappumista...
Pelkkä kaupassa käynti on jo suuri urakka, puhumattakaan että lähtis oikein ulos reippailemaan. Tahtoo jo synnyttämään :kieh: :kieh: