Hakutulokset

1. 0

mitä teidän pöydässä

mie oon sillo jo töissä kun ruoka aika olis... kait tuo ukko jotain lapsille iltaruoaksi tekee :D luultavammin lapsetvinkuu "isin tekemää" pottumuusia ja pihvejä... :p
  2. 0

minkälaisia kokemuksia (adhd lääkitys)

teitin lapsilla on ollut concerta-nimisestä lääkkeestä 6v pojalle oltais suositeltu ainakin kokeilua tällä lääkkeellä... on add-lapsi ja lisäks sitten nuo adhd lapsen piirteet myös
  3. 0

Kuvien käytöstä kysymyksiä?

eli ollaan tehty viikkoaikataulu(lukujärjestys) jossa on tietyille päiville(ma-su) tietty väri.. sitten siihen tauluun läntätään kuvat..eli aamusta jos aloitetaan... aamupala-kuva eskari-kuva koti kuva ruoka-kuva.... .... .... yöuni-kuva....jne tämä tehdään niin että kun kuvan kertoma juttu on...
  4. 0

perhetyö sossusta...

meillä alko käymään, tai siis itse ehdotin että onko olemassa tämmöstä "matalan"kynnyksen perhetyöntekijää.. ei ole soskun kautta, vaan ihan miun tahdosta tulee sen 5-10 kertaa käymään. tuon meitin vanhimman pojan takia ( on adhd tapaus ) itse olin kamalan ennakkoluulonen..mutta kun selvis...
  5. 0

moi piiitkäst aikoo

tulinpa sitten vuoden katkon jälkeen teitä moikkaa, sama meno jatkuu näköjään vieläkin... :hug:
  6. 0

Oletteko huomanneet, turvaistuimista.. *sis. pienen gallupin*

meillä 5 vee on pelkällä korokkeella takapenkillä ( paino ja pituusrajat täyttyvät) 3vuotias on sitten oikein päin takapenkillä sellaisella koroke-selkänoja penkillä, jossa ei omia isuimen vöitä. 1vuotias juuri siirtyi kanssa takapenkille sellaiseen istuimeen jossa on omat vyöt ensin sitten...
  7. 0

Voiko kuumeisen lapsen nukuttaa ulos?

kyllä minä olen laittanut ulos nukkumaan jos on pieni kuume ollut... mulle on tästä sanottu joskus vuonna miekka ja kirves kun esikoisen aikaan tätä kysyin, että VOI LAITTAA pienen on helpompi hengittää ulkona jos lunssaa, kuumetta...MUTTA EI SAA YLIPUKEA vaikka olisi lämpöä hiki->kylmä->kuume...
  8. 0

lunssa perkules

voi hemmetti tää lunssa ja kuume ei mee ikinä ohitse! millä mie tän parannan/helpotan.. särkylääkettä kuluu! Lapset oottaa et pääsis huomenna reissuun..matkaa ois vaanajettavana 300km.. en millää haluis sitä perua.. nyt jotain kotikonsteja kehiin KOVAAN LUNSSAAN! :snotty:
  9. 0

sunnuntain ruoka gallu???

no syötiin 11 ruokana kanaa(filepiffit) ja riisi-vihennesta sitten iltaruokana varmaan teen vain jauhelihasopan ( poika tätä toivoi) iltapalalla meillä onkin sitten kuulemaa poikien tekemää pannaria( 3 vuotias sen aamulla kertoi kun kysyin miten jauhopussi on kaadettuna astiaan, vastaus oli-...
  10. 0

G: PEDATAANKO teillä sänky aamuisin, ja kumpi sen tekee?

viiko loppusin ei pedata aamulla parisänkyä , vaan vasta päikkäreiden jälkeen. mie petaan. lapset petaa itte aamulla ( mie avustan kyllä) sänkynsä sillein kun osaavat. 1veen pinnis on aina hujan hajan,,, viikolla pedataan aamulla lasten kaa yhes sit kaikki pedit
  11. 0

paljonko menee kuukaudessa asumiseen?

nyt vielä on 92m2 rivari ja vuokra on 820e +vesi+sähkö 5 henkeä kohta ollaan 85m2 3h+k rivari UUDENVEROINEN vuokra 560e sis vesi
  12. 0

no tulotietoja :)

miulla tulee kuussa KÄTEEN n.1200e ja miehelle taitaa käteen jäädä n1250e sitten vielä jos keikkaa teen niin 1 viikonloppu on n.200-300e. musakeikkaa jos mies tekee joka pe-la niin kuussa n. 700e
  13. 0

Kuinka monta kerjäläistä on jo teidän ovella käynnyt?

niin ja pitämän sanoman että isomilla virpojilla oli vaunuissa todella ihanan näköinen pikkunoita(varmaan alle 1 vuotias) suurilla silmillä kattoi ja naurun päästi kun "isosisko" virpoi.. aivan loistava, annoin tälle pienen mandariinin "isosiskon" koppaan, ei hänelle karkkkiakaan viittinyt...
  14. 0

Kuinka monta kerjäläistä on jo teidän ovella käynnyt?

NOITA ON YHTEENSÄ VARMAAN 20 KÄYNYT, SEMMOSISSA 3 PORUKAN RYPPÄISSÄ... minä kyllä annan jokaisen koriin jotain. pääsiäismunat loppuvat jo (10kpl) olin varannut. karkki kouralliset ja 50centtiset annoin muille, ja rahaa saa loput kun karkit jne on loppu...nyt näyttää taas tulevan.. huoh...
  15. 0

Miten saada tuo pian 3v nukahtamaan yksin????

käykää asia läpi, tehkää tutkimusmatka pimeään huoneeseen, mikä pelottaa? jos se vaansanoo et pelottaa kun tietää että tulet paikalle (meillä tätä yritettivät) joo kyl meilläkin itkettiin 1-3 tuntia mut sit vaan käytiin kerran kaks rauhoittamas, jos hysteeristä itkua muuten annettiin vain olla...
  16. 0

Miten saada tuo pian 3v nukahtamaan yksin????

no meillä ENNEN silloiset 2v ja 4vee nukutettiin, siis kerrottiin satu ja jäätiin viereen hetkeksi. sit kun olivat 2.5v ja 4.5v alettiin vaan antaa iltahalit pusut ja sanottiin että jäävät kiltisti nukkumaan, sytytettii pieni valo yöksi HUUTIVAT, ITKIVÄT,NAUROIVAT JA RIEHUIVAT TULIVAT SÄNGYSTÄ...
  17. 0

Lastenne nimet?

lotta lollipää vetti vällypää... :laugh:
  18. 0

Tuli vaan mieleen et onko teidän ikää koskaan hämmästelty tarhassa,eskarissa,koulussa..

mie oon saanut nuorena ekani 17v,, ja tänäpäivänä kun 23 vuotta olen ja 3 lapsen kanssa kuljen niin kylläpä kommenttia saan, jopa päpiväkodista, kun tänne muutettiin! JOHTUNEE varmaan siitä että oon ihna lapsen näkönen/kasvonen...
  19. 0

Sisustus apuja =)

meillä on kans 160 sänky. mulla OLI takana tosi isot ns.löhötyynyt 2 kpl samaa väria ja sitten edessä oli pienet 3 kpl.. kunnes hokasin et lapset repii ne aina paikaltaan joten ilman tyynyjä tällä hetkeläl
  20. 0

Minkä välikausipuvun hankit?

5.5 vuotiaall ostettu 2-0sainen reimatec , mahtuu vielä edellinen reima-takki ja lassie housut ja lassie g-teg haalari ostettuna 3 vuotiaalle on reima-takki+housut, mahtuvat vielä edelliset ja lassie g-tec haalari 1vuotiaalle on ostettuna lassien haalri ja reimatecin haalari

Yhteistyössä