mitä teidän pöydässä

hei
Luulen, et on pakko lähteä ulos syömään. Siivooja tulee klo 12 ja sillä menee 3 h. Sinä aikana en pääse laittamaan ruokaa (no pääsisin, mut ei kovin mukavaa, jos tajuat mitä tarkoitan). Joten myö tästä kohta hilipastaan asioille ja sitten sopivassa välissä mennään siihen ravintolaan, joka kohdalla on. :)

p
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Luulen, et on pakko lähteä ulos syömään. Siivooja tulee klo 12 ja sillä menee 3 h. Sinä aikana en pääse laittamaan ruokaa (no pääsisin, mut ei kovin mukavaa, jos tajuat mitä tarkoitan). Joten myö tästä kohta hilipastaan asioille ja sitten sopivassa välissä mennään siihen ravintolaan, joka kohdalla on. :)
Voi oispa ihanaa ku meilläki kävis.. paljo maksaa tommone 3h urakka ja mitäs kaikkee hän tekee?

Lounaaksi eilistä kalakeittoa ja päivälliseksi jauhelihakastiketta, spagettia ja salaattia TAI sitten viskaan kokonaisen broilerin uuniin ja teen sille lisäkkeen. Saapi nyt nähdä. Lapset ilmeisesti "vinkuvat" spagettia :)

hei
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Voi oispa ihanaa ku meilläki kävis.. paljo maksaa tommone 3h urakka ja mitäs kaikkee hän tekee?
Matot pihalle -siivouksen eli imppaa, pyyhkii pölyt, pesee lattiat ja ravistaa petivaatteet, tamppaa matot. :) 27 e/h veloittaa ja siitä kotitalousvähennys.

vieras
Meillä on mies työmatkalla, niin ajateltiin päästä tyttären kanssa vähällä ja ostettiin täksi päiväksi pakastealtaasta joku kebab-pyttipannu.
Päivällä syön eiliseltä ruoalta jäänyttä broiskua ja nuudelia.

...
Kaalilaatikko. Jota ihme kyllä hra 5v kerrassaan RAKASTAA. Mä ajattelin, että hätäseen lusikallisen syö, niin herrahan pyysi lisääkin ja oikein hurjan kokosen annoksen.

Yhteistyössä