tänään tarjoillaan?
meillä muusia ja makkarapihvit. porkkanaraaste
illalla broikkuja riisiä
meillä muusia ja makkarapihvit. porkkanaraaste
illalla broikkuja riisiä
no hö :/Alkuperäinen kirjoittaja Wide:En ole kerennyt miettimään vielä noin pitkälle..
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Äijä tekee jotain eilisistä potuista ja kastikkeenjämästä tai jostain muusta.
Mä menen duuniin ja hotkaisen sitä ennen jotain.
Voi oispa ihanaa ku meilläki kävis.. paljo maksaa tommone 3h urakka ja mitäs kaikkee hän tekee?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Luulen, et on pakko lähteä ulos syömään. Siivooja tulee klo 12 ja sillä menee 3 h. Sinä aikana en pääse laittamaan ruokaa (no pääsisin, mut ei kovin mukavaa, jos tajuat mitä tarkoitan). Joten myö tästä kohta hilipastaan asioille ja sitten sopivassa välissä mennään siihen ravintolaan, joka kohdalla on.
Matot pihalle -siivouksen eli imppaa, pyyhkii pölyt, pesee lattiat ja ravistaa petivaatteet, tamppaa matot. 27 e/h veloittaa ja siitä kotitalousvähennys.Alkuperäinen kirjoittaja p:Voi oispa ihanaa ku meilläki kävis.. paljo maksaa tommone 3h urakka ja mitäs kaikkee hän tekee?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Luulen, et on pakko lähteä ulos syömään. Siivooja tulee klo 12 ja sillä menee 3 h. Sinä aikana en pääse laittamaan ruokaa (no pääsisin, mut ei kovin mukavaa, jos tajuat mitä tarkoitan). Joten myö tästä kohta hilipastaan asioille ja sitten sopivassa välissä mennään siihen ravintolaan, joka kohdalla on.