sunnuntain ruoka gallu???

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:
Lounaaksi vihreaa parsaa Hollandaise- kastikkeella seka tonnikalapihveja, illalla sveitsinleiketta.
Piti kurkata profiiliisi ja oikein arvasinkin, ettet asu Suomessa :D En ole nimittäin vielä missään nähnyt parsaa ja nyt alkaa jo huolestuttamaan, kun lupasin mukuloille parsaa pääsiäisenä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:
Lounaaksi vihreaa parsaa Hollandaise- kastikkeella seka tonnikalapihveja, illalla sveitsinleiketta.
Piti kurkata profiiliisi ja oikein arvasinkin, ettet asu Suomessa :D En ole nimittäin vielä missään nähnyt parsaa ja nyt alkaa jo huolestuttamaan, kun lupasin mukuloille parsaa pääsiäisenä :/

Meillakin on askettain tullut kauppoihin ja nyt syodaan ensimmaista kertaa tana kevaana :p

no syötiin 11 ruokana kanaa(filepiffit) ja riisi-vihennesta
sitten iltaruokana varmaan teen vain jauhelihasopan ( poika tätä toivoi)
iltapalalla meillä onkin sitten kuulemaa poikien tekemää pannaria( 3 vuotias sen aamulla kertoi kun kysyin miten jauhopussi on kaadettuna astiaan, vastaus oli- ÄITI MÄ AUTAN SUA ,tästä tulee illaksi pannaria niin sun ei tartte tehä sitä, säähän oot sanonut et sen pannarin pitää nousta astiasssa, nyt se kerkee nousta hyvin...

Te ootte kaikki jo syöny.... :eek: meil syötiin vast välipalaa ja kunnon ruoka on joskus 16 aikaa aikasintaan....poika nyt päikkäreil nukkuu 12-15 noin ja aamupalan söi 9 aikaan ja välipalan ennen päikkäreitä ja iltapala joskus 20 aikaan onko muita myöhään syöviä??(sori mut meni vähän asian vierest..)
Ai nii ja ruoaks on spagettibolognese tänään! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-80:
Te ootte kaikki jo syöny.... :eek: meil syötiin vast välipalaa ja kunnon ruoka on joskus 16 aikaa aikasintaan....poika nyt päikkäreil nukkuu 12-15 noin ja aamupalan söi 9 aikaan ja välipalan ennen päikkäreitä ja iltapala joskus 20 aikaan onko muita myöhään syöviä??(sori mut meni vähän asian vierest..)
Ai nii ja ruoaks on spagettibolognese tänään! =)
Joo, ja meillä mukelot tarvii kunnon ruoan ennen päikkyjä, muuten menee kaikki pipariks

Jauheliha-kasvissosekeitto aamupäivällä. Mies lähti siskonsa ja muksujen kanssa kylään syömään. Itse jäin flunssaisena kotiin. Taitaa olla mun päivällinen samaa ruokaa ellei mies tuo kiinalaista tuliaisena, niin kuin ohi mennen heitti. Saas nähä.

Yhteistyössä