(vierailija)
Jihuu, nyt kävi virpojat =) Aivan ylisuloiset noita ja vaaleanpunainen pupu
Mä kun jo pelkäsin, ettei ketään kävis...
olipas "julmaa" nyt joku pikku lapsi pettyy saadessaan raa-an kananmunan ellei men jo korissaan rikkiAlkuperäinen kirjoittaja kjepponen:Meillä kolme. Laitoin sen mignon munan tilalle oikean kanamunan raakana...
Meilläkin kävi vihdoinkin =) Oikeastaan vaan hyvä, etteivät tule heti aamutuimaan, kun sunnuntaisin nukkuu mielellään vähän pidempään.Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):Jihuu, nyt kävi virpojat =) Aivan ylisuloiset noita ja vaaleanpunainen pupu
Eikä vieläkään.Lapsia tässä lähialueella kyllä on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei vielä yhtään.
jokainen olis halunnu oman palkkion.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:6 on käynyt, 4 tuli kerralla ja annoin niille suklaamunan ja tikkarin niin vastaus oli, että eikö ole enempää! Aiemmat kaksi, kun kävivät ja saivat suklaamunan niin kuului kaunis kiitos ja hyvän pääsiäisen toivotus.
Saaliinhan voi jakaa käyntien jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja rööttynä:jokainen olis halunnu oman palkkion.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:6 on käynyt, 4 tuli kerralla ja annoin niille suklaamunan ja tikkarin niin vastaus oli, että eikö ole enempää! Aiemmat kaksi, kun kävivät ja saivat suklaamunan niin kuului kaunis kiitos ja hyvän pääsiäisen toivotus.
Ei meilläpäin kukaan jaa saalista. Vaan jokainen piti oman. Näin myös ite tehty silloin pikkuisina kun virvottiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saaliinhan voi jakaa käyntien jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja rööttynä:jokainen olis halunnu oman palkkion.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:6 on käynyt, 4 tuli kerralla ja annoin niille suklaamunan ja tikkarin niin vastaus oli, että eikö ole enempää! Aiemmat kaksi, kun kävivät ja saivat suklaamunan niin kuului kaunis kiitos ja hyvän pääsiäisen toivotus.
Sul on varmaan ollut rankka lapsuus kun pitää olla tommone, ellei ollut provo.Alkuperäinen kirjoittaja kjepponen:Meillä kolme. Laitoin sen mignon munan tilalle oikean kanamunan raakana...
Sairas nainen. Toivottavasti sunkaan pentus ei käy koskaan missään missä keneltäkään mitään pyydetään. Jumalattoman tyly oot kyllä, sekä omille pennuilles että muiden lapsille. Tuolla asenteella ku oot aina liikkeellä niin onneks olkoon vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Meillä noita on käynyt ihan saakelisti. Eilen ruuvattiin jo ovikellon patterit irti, mut noi pienet perkeleet hakkaa sit ovea. Ei siinä muuten, mut koira saa sydärin joka kerta kun joku koputta, ja sen lisäksi ei päästetty esikoistamme virpomaan ja hänelle tulee paha mieli joka kerta kun jokukakara tossa meidän oven takana on.
Ärsyttää tää tällanen päivä, ja TAAS joku siel koputtaa :headwall:
Mä en lapsena virponut, mutta omat lapseni ovat virponeet yhdessä serkkujensa kanssa. Palkkiot myös jakoivat jo ihan senkin takia, että siskon tyttö on allerginen maidolle ja suklaa ei hänelle käynyt.Alkuperäinen kirjoittaja rööttynä:Ei meilläpäin kukaan jaa saalista. Vaan jokainen piti oman. Näin myös ite tehty silloin pikkuisina kun virvottiin.