Kuinka monta kerjäläistä on jo teidän ovella käynnyt?

  • Viestiketjun aloittaja kjepponen
  • Ensimmäinen viesti
Meillä soi ovikello just kun hiipparoitiin alasti matkalla suihkuun kiukkuisen taaperon kanssa joten ei avattu, harmittaa kun en tiedä kuka/ketkä lähitalojen lapsista siinä kävi kun voisi ilmoittaa että nyt myöhemmin kyllä sopisi tulla..
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Jihuu, nyt kävi virpojat =) Aivan ylisuloiset noita ja vaaleanpunainen pupu :D

Mä kun jo pelkäsin, ettei ketään kävis...
Meilläkin kävi vihdoinkin =) Oikeastaan vaan hyvä, etteivät tule heti aamutuimaan, kun sunnuntaisin nukkuu mielellään vähän pidempään.

 
NOITA ON YHTEENSÄ VARMAAN 20 KÄYNYT, SEMMOSISSA 3 PORUKAN RYPPÄISSÄ...
minä kyllä annan jokaisen koriin jotain. pääsiäismunat loppuvat jo (10kpl) olin varannut. karkki kouralliset ja 50centtiset annoin muille, ja rahaa saa loput kun karkit jne on loppu...nyt näyttää taas tulevan.. huoh...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
6 on käynyt, 4 tuli kerralla ja annoin niille suklaamunan ja tikkarin niin vastaus oli, että eikö ole enempää! Aiemmat kaksi, kun kävivät ja saivat suklaamunan niin kuului kaunis kiitos ja hyvän pääsiäisen toivotus.
jokainen olis halunnu oman palkkion.

 
Onneksi ei ole käynyt, vaikka en kyl aio aukaista ovea, jos joku tonne oven taakse tulee.. minulla vaan ei ole varaa ostaa munia/antaa rahaa vieraille lapsille, ku hyvä et palkka riittää vuokran maksuun ja ruokaan.. ehkä sit, ku joskus saan vakituisemman työn ja paremmat tulot..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rööttynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
6 on käynyt, 4 tuli kerralla ja annoin niille suklaamunan ja tikkarin niin vastaus oli, että eikö ole enempää! Aiemmat kaksi, kun kävivät ja saivat suklaamunan niin kuului kaunis kiitos ja hyvän pääsiäisen toivotus.
jokainen olis halunnu oman palkkion.
Saaliinhan voi jakaa käyntien jälkeen.

 
Meidän lapset kävi virpomassa vain lapsi perheiden ovilla ja yhden mummon joka kovasti odottaa noita virpojia. Ja saalis oli isompi mitä itse ollaan annettu.

Minä lähetin palkaa myös kotiin jääneelle pikkupotilalle, kun isommat sisarukset kävi ovella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rööttynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
6 on käynyt, 4 tuli kerralla ja annoin niille suklaamunan ja tikkarin niin vastaus oli, että eikö ole enempää! Aiemmat kaksi, kun kävivät ja saivat suklaamunan niin kuului kaunis kiitos ja hyvän pääsiäisen toivotus.
jokainen olis halunnu oman palkkion.
Saaliinhan voi jakaa käyntien jälkeen.
Ei meilläpäin kukaan jaa saalista. Vaan jokainen piti oman. Näin myös ite tehty silloin pikkuisina kun virvottiin.
 
niin ja pitämän sanoman että isomilla virpojilla oli vaunuissa todella ihanan näköinen pikkunoita(varmaan alle 1 vuotias) suurilla silmillä kattoi ja naurun päästi kun "isosisko" virpoi.. aivan loistava, annoin tälle pienen mandariinin "isosiskon" koppaan, ei hänelle karkkkiakaan viittinyt laittaa,,, :heart:
 
olet outo
Alkuperäinen kirjoittaja kjepponen:
Meillä kolme. Laitoin sen mignon munan tilalle oikean kanamunan raakana...
Sul on varmaan ollut rankka lapsuus kun pitää olla tommone, ellei ollut provo.
Ihmeellistä kuinka joistain aikuisista tulee tosiaan tommosia hapannaamoja ja pelottavia naapurin ämmiä joita juostaan kirkuen karkuun. Lähtisit kuule itse virpomaan, lienee sulla luonteen lisäksi pääsiäiseen sopiva habituskin noin niinkuin luonnostaan ;)
 
onneks et kuulu mun tuttavapiiriin.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Meillä noita on käynyt ihan saakelisti. Eilen ruuvattiin jo ovikellon patterit irti, mut noi pienet perkeleet hakkaa sit ovea. Ei siinä muuten, mut koira saa sydärin joka kerta kun joku koputta, ja sen lisäksi ei päästetty esikoistamme virpomaan ja hänelle tulee paha mieli joka kerta kun jokukakara tossa meidän oven takana on.
Ärsyttää tää tällanen päivä, ja TAAS joku siel koputtaa :headwall:
Sairas nainen. Toivottavasti sunkaan pentus ei käy koskaan missään missä keneltäkään mitään pyydetään. Jumalattoman tyly oot kyllä, sekä omille pennuilles että muiden lapsille. Tuolla asenteella ku oot aina liikkeellä niin onneks olkoon vaan.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja rööttynä:
Ei meilläpäin kukaan jaa saalista. Vaan jokainen piti oman. Näin myös ite tehty silloin pikkuisina kun virvottiin.
Mä en lapsena virponut, mutta omat lapseni ovat virponeet yhdessä serkkujensa kanssa. Palkkiot myös jakoivat jo ihan senkin takia, että siskon tyttö on allerginen maidolle ja suklaa ei hänelle käynyt.

 
Meillä kävi virpojat oventakana (2 tyttöä) ja sanoin heille heti että "voi kuulkaa kun ollaan oltu kipeinä koko viikko että ei oo nyt antaa mitään virpomispalkkaa että sästäkää hienot oksat ja menkää vaikka tohon naapuriin" =) olis ollu kyllä kiva antaa virpoa ja sitten antaa palkka mutta kun ei ollu niin ei :snotty:

Ja perinteisestihän se palkka annetaan sille joka oksan ojentaa ja virpoo =) tosin monet antaa kyllä kaikille palkan.


Niin ja lisään vielä että myö mennään virpomaan mammalle illemalla :wave:
 
vieras
Kuusi virpojaa on käyny yhteensä. Itse kun olen rannikolta meillä ei virpojia käynyt vaan siellä on se nuuttipukki.
Minä ainakin odotan vaikka ne on aika isoja lapsia ja ei kauheesti ole pukeutunetkaan, mutta se ilo meidän esikoiselle kun saa hienon oksan ja saa antaa "palkan" .
 

Yhteistyössä