Kuinka monta kerjäläistä on jo teidän ovella käynnyt?

  • Viestiketjun aloittaja kjepponen
  • Ensimmäinen viesti
Meiks
Heh, mulla tulee joistakin kommenteista mieleen ne oman lapsuuden aikaiset hapannaama aikuiset, jotka todellakin vei ilon koko virpomisesta. Kyllä teidän ovia oppii välttämään =) Voihan sitä sanoa ihan iloisellakin naamalla, että voivoi kun nyt ei ole antaa palkkaa tms. ja säästäkää vitsa naapuriin. Eiks ni? Mut onhan se totta jos siis tuhansia kertoja aamupäivässä saa olla ovea avaamassa ni ei sitä kyllä meinaa jaksaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Ei juma multa nousee jo niin sankka savu korvista kun luen joidenkin teidän juttuja,varsinkin ap,ei uskoisi että aikuinen olet kun tuollaista lapsille teet |O |O
Samaa mieltä kyllä minäkin, vaikka en itse tästä perinteestä pidä sitten yhtään.
Mutta ei sitä ovea tartte avata ja tehdä jäyniä lapsille, miksi tarkoituksella pahoittaa pienen ihmisen mielen?
 
Lyylikki
No nyt kävi naapurin pojat =)! Isommat oli pukeutuneet, nuorin oli saatu oikein maalatuksikin. Poikamaisella tyylillä oli oksat tehty ;).

Jos vielä ovikello soi, saavat tyytyä yhteen tikkariin per virpoja...
 
vieras
Kolme vasta on kaynyt ovella. Varauduin tana vuonna ja ostin paljon pikkumunia
ja kindereita. Omat lapset meni jo virpomaan, oheistin heita koputtamaan vain
yhden kerran ja kysymaan saako virpoa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Uskomaton asenne kyllä joillakin :eek: :headwall: Menkää itseenne ja muistakaa käyneenne.
Onko se noin vaikea ymmärtää, että kaikki vaan eivät pidä tuosta perinteestä!?
Onko se niin vaikea ymmärtää, että kaikki vaan ei pidä lapsista. ;)

Mä oon aika yllättynyt siitä, miten tylyjä monet äiditkin on, kun kyse on muiden lapsista.
 
EpätoivoisenRento
Ei vielä yhtään ja vaikken virpojista välitä, varmasti avaan oven ja kaikille annan Kinderin. Itse lapsena käynyt virpomassa ja monen oven takana itkeä tihruttanut aikuisten ilkeyttä. Itse en lasten mieltä pahoita samoin.
 
haloo
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä oon aika yllättynyt siitä, miten tylyjä monet äiditkin on, kun kyse on muiden lapsista.
Mä pidän lapsista, mutta en virpomisesta. En tykännyt edes lapsena eikä omat ole olleet halukkaita moiseen puuhaan vaikka joka vuosi on kysytty.
 

Yhteistyössä