Samaa mieltä kyllä minäkin, vaikka en itse tästä perinteestä pidä sitten yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Ei juma multa nousee jo niin sankka savu korvista kun luen joidenkin teidän juttuja,varsinkin ap,ei uskoisi että aikuinen olet kun tuollaista lapsille teet |O |O
TODELLA MAUTONTA JA LAPSELLISTA!! :kieh: |O Meillä ei ole käynyt vielä uhtään noitaa vaikka niitä kovasti jo odotankin :/Alkuperäinen kirjoittaja kjepponen:Meillä kolme. Laitoin sen mignon munan tilalle oikean kanamunan raakana...
Onko se noin vaikea ymmärtää, että kaikki vaan eivät pidä tuosta perinteestä!?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Uskomaton asenne kyllä joillakin :headwall: Menkää itseenne ja muistakaa käyneenne.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Ei yhtään kerjäläista mutta 2 pikku noitaa kävi
Onko se niin vaikea ymmärtää, että kaikki vaan ei pidä lapsista.Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Onko se noin vaikea ymmärtää, että kaikki vaan eivät pidä tuosta perinteestä!?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Uskomaton asenne kyllä joillakin :headwall: Menkää itseenne ja muistakaa käyneenne.
Mä pidän lapsista, mutta en virpomisesta. En tykännyt edes lapsena eikä omat ole olleet halukkaita moiseen puuhaan vaikka joka vuosi on kysytty.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä oon aika yllättynyt siitä, miten tylyjä monet äiditkin on, kun kyse on muiden lapsista.