Kuinka monta kerjäläistä on jo teidän ovella käynnyt?

  • Viestiketjun aloittaja kjepponen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Jihuu, nyt kävi virpojat =) Aivan ylisuloiset noita ja vaaleanpunainen pupu :D

Mä kun jo pelkäsin, ettei ketään kävis...
Käytiinkö me teillä? :eek: :D
Jos net oli sun, nii kerro terkkuja, että reippaita olivat =) ja vaikka eivät oliskaan samat olleet, nii terkkuja silti ;)
Meillä oli pupujussi-poika (vaaleanpuna-valkoinen asu) ja noitatyttö =)
Reippaudesta en tiedä, kun molempia jännitti ihan hirmu paljon :D
 
(vierailija)
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Jihuu, nyt kävi virpojat =) Aivan ylisuloiset noita ja vaaleanpunainen pupu :D

Mä kun jo pelkäsin, ettei ketään kävis...
Käytiinkö me teillä? :eek: :D
Jos net oli sun, nii kerro terkkuja, että reippaita olivat =) ja vaikka eivät oliskaan samat olleet, nii terkkuja silti ;)
Meillä oli pupujussi-poika (vaaleanpuna-valkoinen asu) ja noitatyttö =)
Reippaudesta en tiedä, kun molempia jännitti ihan hirmu paljon :D
Nämät oli tyttöi molemmat :) Voi että, varmaan suloinen parivaljakko noi sun muksut :D ja toivottavasti saavat kivasti vrpomispalkkaa ja hyvän mielen =)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Meillä kävi kolme virpojaa: kaksi suloista noitaa ja yksi söpö musta kissapoika =)
Lisääkin saisi tulla, tai mä syön nämä suklaamunat itse :snotty: :ashamed:
Likka just soitteli ja kysyin, onko käynyt virpojia. Epäiltiin, ettei käykään - ainakaan kovin montaa - kun niiden kerrostalon ulko-oviin tuli hiljattain ovikoodit ja lapsethan niitä ei välttämättä tiedä. Siis edes oman talon lapset. Likka ei kyllä ollut kamalan pettynytkään, koska oli eilen avannut pikkumunapussin ajatellen syövänsä vain yhden. Koko pussi oli kuitenkin iltaan mennessä mennyt ja Marianne-pussistakin puolet :LOL: :LOL:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Ruma temppu ap:lta. Jos ne pikkunoidat olisi mun lapsia, neuvoisin heitä pudottamaan raa-at munat takaisin ap:n postilootasta. :D
No voishan niitä munia pitää vaikka lämpösen patterin päällä viikon-pari ja tipauttaa sitten vasta tuoksuvina ;).
 
jalmir harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja kjepponen:
Meillä kolme. Laitoin sen mignon munan tilalle oikean kanamunan raakana...
Toivottavasti ne pikkunoitien vanhemmat käyvät pudottamassa ne rikottuina teidän postiluukusta takaisin.
Mikä järki pilata lasten ilo?Jos et kestä virpojia,niin pakkoko on avata edes ovea?

Itse iloisella mielellä otin vastaan ensimmäisen virpomisoksan juuri äsken,
ja 3 noitaa saivat palkaksi suklaamunat.
 
höh
Varma keino "välttyä" virpojilta, on ostaa niitä varten suklaamunia tms.!!
Ennen ei ollut varalla mitään ja aina kävi joku/joitain ovella, nyt toista vuotta peräkkäin kun ollaan varauduttu, niin joudutaan syömään herkut itse....
 
Känsäleuka
Onko nyt kaikki unohtanu että nykyäänhän lapset käy kerjäämässä kahdesti vuodessa! Pääsiäisenä ja halloweenina!!! Ja jotkut käyvät jopa molempina pääsiäisviikonloppuina! Siis kolmesti vuodessa!!!

No tulipa vain tämäkin mieleen. Oikeasti olen ihan ihmeissäni joistakin lukemistani kommenteista. Että AIKUISET ÄITI-IHMISET voivat olla noin julmia lapsia kohtaan ja sitte naureskellaan kuinka ollaan oltu ihan hissukseen piilossa. hahaha. HA! Joskus se osuu teillekin omaan nilkkaan! Ja Ap-kirjoittajalle noidun pienoisen kirouksen tässä aikani kuluksi. :kieh:
 
meillä..
..ei ole yhtään käynyt vaikka ollaan varauduttu. Omat lapset kävi parilla naapurilla jotka olivat jo suorastaan odottaneet meidän pieniä noitia ovelleen ja vaivaakin oli nähty palkoissa =)
 

Yhteistyössä