vieras
No, kaksi on käynyt. Eli juuri näitä pukeutumattomia risunheiluttelijoita... Illalla pitäis kyllä tulla kavereiden lapsia ihan virpomaan...
peesiAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Täällä virvotaan vasta ens lauantaina.
Ompas sulla ihana mies. :heart: Kerro sille, että se sai kehuja.Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):Ei valitettavasti ole yhtään vielä käynyt. Mies haki juuri kioskilta virpomispalkkaa ja teki valmiisi pussukat, joissa karkkia ja kinder. Toivottavasti käy, jos ei tänään niin viikon päästä.
Pahalta tuntuu, miten aikuiset ihmiset on LAPSIA kohtaan niin julmia, että tahallaan tekevät ilkeää pilaa (raaka kananmuna mignonina) tai miten ilkästi lapsiin suhtaudutaan. Ottaa ihan sydämestä kun ajattelee pienen innokaan virpojan karvasta pettymystä :´(
minä tykkään ylläreistä. Eli minusta on juuri jännää se tuleeko kuka ja mihin aikaan. ei mitään etukäteen sovittuja aikoja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No, kaksi on käynyt. Eli juuri näitä pukeutumattomia risunheiluttelijoita... Illalla pitäis kyllä tulla kavereiden lapsia ihan virpomaan...
IlkimysAlkuperäinen kirjoittaja kjepponen:Meillä kolme. Laitoin sen mignon munan tilalle oikean kanamunan raakana...
Liian harvoin muistan kehua :ashamed: Minä kerron terveisesiAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ompas sulla ihana mies. :heart: Kerro sille, että se sai kehuja.
Niin ei varmaan pidä,mutta ei kai nyt sais noin rumasti yehdä kuitenkaan,kuin ap. :/Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Onko se noin vaikea ymmärtää, että kaikki vaan eivät pidä tuosta perinteestä!?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Uskomaton asenne kyllä joillakin :headwall: Menkää itseenne ja muistakaa käyneenne.
Mä en kuvais edes noinkaan ystävällisellä sanalla... :saint: :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja Patarouva:IlkimysAlkuperäinen kirjoittaja kjepponen:Meillä kolme. Laitoin sen mignon munan tilalle oikean kanamunan raakana...
:kieh:
Enkä minä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mä en kuvais edes noinkaan ystävällisellä sanalla... :saint: :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja Patarouva:IlkimysAlkuperäinen kirjoittaja kjepponen:Meillä kolme. Laitoin sen mignon munan tilalle oikean kanamunan raakana...
:kieh: